Hoe ziet de persoon boven je eruit?

17-06-2008 20:29 1228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, inspiratie opgedaan op de Overig-pijler (zeg maar gerust gejat).

Maar ik ben dus wel benieuwd naar wat voor beeld we hier van elkaar hebben (of het klopt zal altijd de vraag blijven natuurlijk ;-)).

Omschrijf eens hoe jij denkt dat de persoon die boven jou gepost heeft, eruit ziet.
stout1975 schreef op 18 juni 2008 @ 12:39:

Ben ik de enige die de neiging heeft om hier even een aantal 100% accurate want irl gecontroleerde omschrijvingen te plaatsen?
Nee, vast niet.
Rojaba schreef op 18 juni 2008 @ 12:41:

Labelle heeft echt haar dag niet zit er weer naast

Aargh..zeikluis. Goed, ik verruim mijn blik en doe eens een andere poging.

Rojaba is een blonde god, zo eentje als prins charming uit shrek.

Met zijn blonde wapperende lokken schrijdt hij door de straten. Hij heeft een zware, ietwat hese stem, en als hij zich voorstelt verbaas je je over de lichte exotische naam die zo'n blondje met zich meebrengt.

Daarna zweeft hij weer weg, terwijl zijn smetteloze witte overhemd zachtjes over zijn 'sunkissed' huid heen glijd.

Zo beter...
Rojaba schreef op 18 juni 2008 @ 12:42:

[...]

Is een excuus om single te zijn denk ik
Heb nu een zeer sterk vermoeden dat dit het complex is van Labelle
hahaha, nee....???
Dit is echt mijn laatste voordat ik met mijn snelle bolide naar een hip restaurantje rij voor de lunch.. honger!!

Roland is een ITer van uhh.. lucky guess.. 37? Hij is 185 lang, heeft bruine krullen, een bril en groene ogen. Kleedt zich casual en heeft een hekel aan stropdassen.
Roland1971 schreef op 18 juni 2008 @ 12:41:

Geeft niet geheim, je zit lekker veilig een eind hier vandaan :-)
Dat klinkt alsof je al plannen maakt om bepaalde dames na hun teksten over jou te spanken met je dreadlocks....
Labelle schreef op 18 juni 2008 @ 12:44:

[...]

Aargh..zeikluis. Goed, ik verruim mijn blik en doe eens een andere poging.

Rojaba is een blonde god, zo eentje als prins charming uit shrek.

Met zijn blonde wapperende lokken schrijdt hij door de straten. Hij heeft een zware, ietwat hese stem, en als hij zich voorstelt verbaas je je over de lichte exotische naam die zo'n blondje met zich meebrengt.

Daarna zweeft hij weer weg, terwijl zijn smetteloze witte overhemd zachtjes over zijn 'sunkissed' huid heen glijd.

Zo beter...
O wat lief van je (of is het toch anders bedoeld?)
Rojaba schreef op 18 juni 2008 @ 12:45:

[...]

Heb nu een zeer sterk vermoeden dat dit het complex is van Labelle

Geblokt overhemd

Stekeltjeshaar

pick up's, en bijna 40

En nu nog eens een complex?

Ik zou bijna zweren dat dit allemaal opgezet spel is van jullie, beetje Labelle een toontje lager willen laten zingen.

Nou...Mislukt!

(krabt aan haar sikje, trekt met een ferm rukje het geblokte hemd recht, en rijd met kin omhoog, met snoeiharde gelstekels(die niet wapperen) weg in de pickup.)
Strijder, rover en nu ziet ze een samenzwering.

Ik stop maar kom anders onder haar pickup
Dit is leuk... lol

Mijn postings zijn altijd heeeeeel traag, dus ik zal ook wel een neger zijn... of komt het nou gewoon omdat ik in Afrika zit? Geen dreadlocks overigens..

GND: ongeveer 1.70 m, half lang, donkerblond, haar, groene ogen, midden 20

Labelle: 1.75 m, golvend, donker bruin haar, late 20-er; all the right curves in ther right places;)
Paddy; Kort blond, inmiddels grijzend haar. Ongeveer 1.85 en slank. Naar zijn werk in mooi pak, thuis in jungle outfit op de veranda achter zijn laptop. Proberend de doorgeefvragen bij te houden.Soms de dingen des leven overpeinzend in zijn hangmat (waar hij spannende herinneringen aan heeft) Liefhebbende man en vader van 3 dochtertjes.
*houdt zich in*
Paddy: Je zit goed in de buurt.

Jij lijkt me een gezellige vent, niet met een overheersend sex-appeal. Donker haar, eind 40. Huisvader, 2 kids, en een hond. Breed, maar niet gespierd, rond de 1.85
dit is echt vermaak, hahaha, heee geheim, all well?
Vissertje; ongeveer tussen de 1.75 en 1.80. kortgeschoren donkerblond haar . Eind dertig.
Stewardes 35 171 lang haar donker blond 65 kg
LadyChatterley schreef op 18 juni 2008 @ 12:45:Roland is een ITer van uhh.. lucky guess.. 37? Hij is 185 lang, heeft bruine krullen, een bril en groene ogen. Kleedt zich casual en heeft een hekel aan stropdassen.
Hmmm, dit komt meer in de richting. Nog nét niet de hoofdprijs ;-)
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
Grappig, ik ben al rood en donkerblond geweest. Maar ik heb toch echt lichtblond haar.
weer zo n makkie:

stewardess:

zuurstofmasker voor haar blonde koppie

hoedje op haar hoofd

truttig jurkje

panty's

hakkenschoentjes

dienblad in haar hand
Lang niet meer zo breed glimlached achter m'n PC gezeten :)
Lekker in je hangmat, Paddy?
Zeer positieve beoordelingen hoor Paddy.

Je hebt een streepje voor hier...
Labelle schreef op 18 juni 2008 @ 12:49:

[...]

Geblokt overhemd

Stekeltjeshaar

pick up's, en bijna 40

En nu nog eens een complex?

Ik zou bijna zweren dat dit allemaal opgezet spel is van jullie, beetje Labelle een toontje lager willen laten zingen.

Nou...Mislukt!

(krabt aan haar sikje, trekt met een ferm rukje het geblokte hemd recht, en rijd met kin omhoog, met snoeiharde gelstekels(die niet wapperen) weg in de pickup.)

:rofl: :rofl:

Nee absoluut niet Labelle.

Ik denk inderdaad ook donker type. Lang donker haar bruine ogen en eind 20 (maar dat heeft ze volgens mij zelf ergens verteld).

Meer stoer gekleed maar wel stijlvol!
Zo eentje met witte blouse, goedzittende spijkerbroek, laarzen, lange wapperende haren en dan met die pickup alle tafeltjes van het terras afblazen? Zo'n Allanah Myles type maar dan nog net een tikkie ruiger?

Mwah, het zou wat zijn zeg :-)

(Allanah Myles, jee verraad ik nu mijn leeftijd weer een beetje ;-))
Filosofisch gezien was de eerste mens ter wereld die online was... een koorddanser.
nou ik heb een avatar nu word je vast veel wijzer.....LOL :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven