Seks
alle pijlers
Hoe komen jullie aan een SV?!
maandag 16 juni 2008 om 13:35
Hoi allemaal,
Ik ben nieuw hier, maar lees al een tijdje mee, en ben dus al helemaal thuis in het woordgebruik hier --> een SV dus
Sinds een paar weekjes is mijn lange relatie verbroken. Nu heb ik echter een redelijk hoog libido, dus ja... ik heb gewoon zin in seks! En om nou elke keer weer op stap te gaan om een nieuwe te versieren.... Het lijkt mij ideaal om een seksvriendje te hebben, gewoon om af en toe af te spreken als het uitkomt, en een gezellige tijd mee te hebben.
Maar waar vind je zo iemand?? Of specifieker; een gezellige, aardige, slimme (of beter gezegd niet dom) en goed uitziende jongen / man (20-30 jaar oud) die dit ziet zitten...
Iemand tips?
Ik ben nieuw hier, maar lees al een tijdje mee, en ben dus al helemaal thuis in het woordgebruik hier --> een SV dus
Sinds een paar weekjes is mijn lange relatie verbroken. Nu heb ik echter een redelijk hoog libido, dus ja... ik heb gewoon zin in seks! En om nou elke keer weer op stap te gaan om een nieuwe te versieren.... Het lijkt mij ideaal om een seksvriendje te hebben, gewoon om af en toe af te spreken als het uitkomt, en een gezellige tijd mee te hebben.
Maar waar vind je zo iemand?? Of specifieker; een gezellige, aardige, slimme (of beter gezegd niet dom) en goed uitziende jongen / man (20-30 jaar oud) die dit ziet zitten...
Iemand tips?
woensdag 18 juni 2008 om 13:12
Het uiterlijk doet er voor MIJ dan JUIST heel veel toe ; wat hebben ze om te compenseren dat ze er niet geweldig uitzien dan ? Geen gedeeld verleden , tonnen liefde en een maandelijkse storting in de vorm van hun salaris
Bovendien.............hoe beter je zelf in de markt ligt hoe meer eisen je KUNT ( en ZULT ) stellen aan een eennachtsvlinder , dan hoef je het niet te hebben van die ene die niet zo moeilijk doet .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 18 juni 2008 om 14:07
Ja, en daar komt precies het enorme voordeel voor jullie vrouwen naar voren: de schier oneindige keuze aan mannen die wel in zijn voor een onenightstand, tegenover het geringe aantal vrouwen in de omgekeerde situatie.
Wat er zou gebeuren als vrouwen hetzelfde in elkaar staken als mannen kun je mooi zien aan hoe het er op de meest homo feestjes en -parkeerplaatsen aan toe gaat.
Maar goed, wat ik wil zeggen is dat je helemaal gelijk hebt met je statement "hoe beter je zelf in de markt ligt hoe meer eisen je KUNT ( en ZULT ) stellen" en dat zelf voor een afgetrainde adonis als mezelf de keuze de ONSjes niet voor het oprapen liggen en de eisen dus idd niet zo heel hoog liggen.
speel de lotto
woensdag 18 juni 2008 om 16:35
Je hebt gelijk. Ik moet mijn tolerantiegrenzen niet te royaal maken.
90 is 80 geworden en mijn favomaat is een 75B
Nou ben ik slechts een beperkte kenner, maar een 165 cm met 90C rond de 70 kg moet toch kunnen?
Al heb ik dan liever eentje van 185 met een A-cup in dezelfde gewichtsklasse. Model '80 of jonger
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
woensdag 18 juni 2008 om 16:38