spannende smsjes

25-05-2008 18:44 157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik heb sinds kort iemand met wie ik de seksuele spanning via de sms een beetje aan het opbouwen ben. Heeft iemand ook wel eens spannende smsjes gestuurd en zo ja, wat?

WIj hebben elkaars sekswensen gesmst.
Alle reacties Link kopieren
You should always bring the ... when you come over.

Was nice.



Beetje een genante dit.

Wel een goede herinnering.
Alle reacties Link kopieren
Genant? Valt toch wel mee?Ik vond deze nog; Het was fantastisch. Ik vind je te gek en niet alleen vanwege de seks, x.
Alle reacties Link kopieren
;-)
Alle reacties Link kopieren
ik heb nog wel een hele serie hier ze worden alleen steeds heftiger... Om dat hier nu allemaal te plaatsen...
Alle reacties Link kopieren
Hey ,Geheim, die is wel heel erg spannend!
Alle reacties Link kopieren
jaaaaaa, net gemist, ging ff koffie zetten, grrrr, hahaha



laatste die ik ontving:



ik wil je nu
Alle reacties Link kopieren
Ik wil je nu diep in me!
Alle reacties Link kopieren
ok
Alle reacties Link kopieren
hahahahaha
Alle reacties Link kopieren
Kreeg van mijn 1e minnaar wel eens hele stoute! : We zijn bij een peepshow, en alleen het glas scheidt ons van haar. Jij staat met je handen tegen het glas aan en kijkt haar diep in de ogen , terwijl ik je van achteren neem.....
Alle reacties Link kopieren
tja, da s een hele stoute
Alle reacties Link kopieren
Das een lekkere zeg, heb je dat ook gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Hij smste vaak zulke stoute! Mis die nu wel eens.



En nee, deze hebben we niet uitgevoerd!
Alle reacties Link kopieren
ja sommige dingen zijn verslavend, ik ken t
Alle reacties Link kopieren
wordt het niet eens tijd voor een lekker smsje.....of zijn jullie allemaal stil geworden?
Alle reacties Link kopieren
@ vissertje.... vind je het heel erg dat ik een persoon van dezelfde sexe geen spannende sms'jes ga sturen? Maar als de nood heel hoog is kun je hier natuurlijk je 06 nummer neerzetten. Kunnen we eens proefondervindelijk vaststellen wat er gebeurd.....
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........
Alle reacties Link kopieren
Kreeg gisteren wel een fijne waardoor ik meteen oppas ben gaan regelen voor vandaag en heel de dag net heb doorgebracht in afwachting van het eind van de middag....
Alle reacties Link kopieren
Pas nog een leuke ontvangen:



Onze lichamen verstrengeld in elkaar,

de ramen beslagen en mijn auto die op en neer gaat.

Wat een heerlijke gedachte!
Alle reacties Link kopieren
@ Geheim: beste Engelse vertaling die ik kan bedenken voor een uitnodiging om "uitgewoond" te worden is: come f*ck my brains out!
Alle reacties Link kopieren
@ Paddy: That would work...
Alle reacties Link kopieren
"Ik dacht, weet je wat? Ik ga Run ff geil smss maar dat is tuuk helemaal niet handig als je met een styve l*l onder de vergadertafel zit..... Nah jammer voor je! X"
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze ons missen als we samen 1 wc bezoeken.



Ant Geen idee maar laten we eens kijken of we belangrijk zijn op de afd. invalide wc om 14:00 uur
Alle reacties Link kopieren
laten we dit forum weer oppakken.....

leuk die smsjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik word nu wakker en denk aan jou met een harde ochtendlul waar al 2 dagen niet mee gespoten is.. wanneer kom je weer langs?
Gelukkig ben ik niet ongelukkig
Alle reacties Link kopieren
Mijn klein willig prinsesje! Het spijt me natuurlijk enorm dat ons telefoonverkeer zo dramatisch verloopt! Het is in niets te vergelijken met ons nu al legendarische geslachtsverkeer (haha..). Donderdag ben ik vrij, dus vanaf woensdagavond kunnen we elkaar eindelijk weer voelen! Kusje op je...
Gelukkig ben ik niet ongelukkig

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven