Gezocht: suikerbiet

19-11-2013 16:02 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik ben op zoek naar een suikerbiet in de omgeving van Amsterdam. Weet iemand waar ik zoiets kan vinden?

Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Bestellen bij je groenteman.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wist niet dat dat kon. Thanks voor de tip!
Alle reacties Link kopieren
die kun je volgens mij niet zo kopen als consument. Die gaan allemaal rechtstreeks naar de suikerfabrieken
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Kan er wel eentje voor je meenemen van het land, hier liggen ze meters hoog maar opsturen wordt dan een beetje duur
quote:paper-clip schreef op 19 november 2013 @ 17:03:

Kan er wel eentje voor je meenemen van het land, hier liggen ze meters hoog maar opsturen wordt dan een beetje duur Heel stad ruikt al weken naar de fabriek hier! Ik geloof dat het een acquired smell is ;), de eerste keer dat ik dat rook vond ik het verschrikkelijk..
Ik zit niet in de stad maar op het boerenland

Hier zijn alle wegen spekglad door alle modder van het bietenrooien, lekker hoor..
Ik zit in stad Groningen, vlak naast de fabriek van de Suikerunie. Geen modder, wel stank, heel bijzonder
Haha, ik zit helemaal aan de andere kant van het land. Wel in de buurt van die andere suikerfabriek.
Wat wil je met een/1 suikerbiet gaan doen?
Uithollen denk ik zomaar, sehnsucht en dan wat uitgehold is mengen met watten en dan terugstoppen in de suikerbiet.
Alle reacties Link kopieren
quote:pampas schreef op 19 november 2013 @ 17:11:

[...]





Heel stad ruikt al weken naar de fabriek hier! Ik geloof dat het een acquired smell is ;), de eerste keer dat ik dat rook vond ik het verschrikkelijk..Nee, helaas. Ik heb er mijn hele jeugd van mogen genieten in de campagne (de maanden waarin de fabriek draait). Gelukkig stond de wind vrijwel altijd de andere kant op
Ga in therapie!
quote:paper-clip schreef op 19 november 2013 @ 17:44:

Uithollen denk ik zomaar, sehnsucht en dan wat uitgehold is mengen met watten en dan terugstoppen in de suikerbiet.ehhh waarom?? klinkt niet echt lekker
Niet om op te eten maar om als surprise te maken, net zoiets als de ontbijtkoekdrol zeg maar. Categorie flauwe surprises.
Alle reacties Link kopieren
Ha, inmiddels vind ik de geur van suikerbiet heel nostalgisch . Mis Groningen nog regelmatig ;)
Zo vies, bij een bepaalde windrichting stonk het hier in de herfst ook altijd naar de suikerbietenfabriek.
Alle reacties Link kopieren
Dat stinkt niet, dat GEURT.

Liever de suikerfabriek dan DSM of AKZO. Een stuk minder gevaarlijk.

Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven