Mijn orgasme is blijkbaar niet belangrijk?

11-11-2013 10:48 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een paar weken moet ik mezelf een handje helpen om klaar te kunnen komen en het begint me een beetje de keel uit te hangen.



Elke keer als we seks hebben dan wordt er even overheen gewreven totdat het blijkbaar nat genoeg is en hup, erin. Het hele gebeuren begint een beetje als gebruiken te voelen. Als ik van plastic was had hij het verschil waarschijnlijk niet gemerkt. Er wordt even moeite gedaan om me nat te krijgen, en that's it. Niet om mij, maar zodat hij hem erin kan hangen.



Gister was ik het echt zat. We begonnen weer, en ik doe altijd mijn best, en zo uitgebreid mogelijk. Hij wrijft even, best lang voor zijn doen, en ik was er bíjna, en hij trekt me op zich en het draait dus weer om hem. Hier werd ik na even nadenken zo chagrijnig van dat ik geen zin meer had.

Nou, daarna kreeg ik me toch een stortvloed over me heen. Want er moest natuurlijk iets aan de hand zijn, en hij werd er onzeker van, en hoe zou ik dat vinden als hij dat terugdeed. Ik hield m'n mond maar dicht, anders kregen we zeker gigantische ruzie.



Ik wil hier liever op een rustige manier over praten, maar hoe breng ik dit het meest tactvol ter sprake?
Alle reacties Link kopieren
quote:loreley12 schreef op 12 november 2013 @ 21:16: TO wil wat langer gevingerd worden om ook aan haar trekken te komen en sommigen hier roepen steeds dat ze moet communiceren [...] Als je niks zegt dan ben je te passief en moet je niet zeuren als de dingen niet zo lopen als je zou willen en als je wel wat zegt heb je kans te horen dat je te dwingend bent en druk legt. Volgens mij leeft er in het algemeen toch nog een mythe dat je je (seks) partner perfect aan moet voelen of zo.Dat zal best, de realiteit is anders dan de mythe, perfectie bestaat niet. Er is gelukkig ook nog non verbale communicatie; zijn hand pakken en die net zolang in haar kruis houden tot ze komt. En zodra zijn vingers weg willen glippen kordaat weer terugleggen. Ze mag best voor haar behoeftes opkomen en als hij dat niet snapt kan ze altijd haar behoefte aan hem heroverwegen.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Je hebt zeker gelijk hoor highlander. Ik kan me ook nauwelijks voorstellen dat je elkaar perfect aan kunt voelen. Misschien reageer ik ook wat fel, want ik kom uit een zeer moeilijke relatie, waarin seksualiteit ook een zwaar beladen onderwerp was en nóg voel ik me wel eens onzeker. Heb ik toch teveel gepraat? Eiste ik teveel? Hoe is het mogelijk dat het bij zijn lieve ex zonder praten ging.



Ik heb gelukkig hulp, hoor, want ik ben er nog behoorlijk van in de war.



Maar goed, het gaat hier om anoniempje3000 en ik zou het nog een keer in niet seksuele setting aangeven en probeer het met een glimlach, want "c'est le ton qui fait la musique". Een verwijtende toon stoot natuurlijk meteen af.
Alle reacties Link kopieren
quote:loreley12 schreef op 12 november 2013 @ 21:52:Misschien reageer ik ook wat fel, want ik kom uit een zeer moeilijke relatie, waarin seksualiteit ook een zwaar beladen onderwerp was en nóg voel ik me wel eens onzeker. Heb ik toch teveel gepraat? Eiste ik teveel? Hoe is het mogelijk dat het bij zijn lieve ex zonder praten ging.Ga jij jezelf nou geen verwijten maken, die 2x per week dat jij wilde lijkt mij heel erg normaal en gemiddeld, niks veeleisend. Ik denk dat hij het met zijn ex ook amper deed en zij mede daardoor zijn ex is. Leven zonder seks is als alleen droog brood eten, dat vinden maar weinigen lekker. Dat jij praatte over wat jij wilde lijkt mij heel gezond, dat hij niks met jouw behoeftes deed vind ik raar.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Tja, zijn remmingen werden met de dag groter. Hij had op den duur ook ernstige erectieproblemen. Ook het stimuleren van een gezondere levensstijl was al teveel. Mijn vriend rookte zeer heftig, blowde regelmatig, deed nauwelijks aan beweging en voelde zich ook vaak vermoeid.



Ik durfde op den duur niets meer te zeggen. Als ik bijv. zei dat meer bewegen ook goed is voor het libido was dat voor hem al teveel.



En twee keer per week vrijen?? Nou, met één keer in de twee weken ben ik al ontzettend tevreden.



Ik denk door de enorme faalangst dat een man er ook niets meer aan wil doen. Maar ik denk dat de vriend van anoniempje3000 wel te "sturen" is.
Alle reacties Link kopieren
quote:loreley12 schreef op 12 november 2013 @ 22:23:Tja, zijn remmingen werden met de dag groter. Hij had op den duur ook ernstige erectieproblemen. Ook het stimuleren van een gezondere levensstijl was al teveel. Mijn vriend rookte zeer heftig, blowde regelmatig, deed nauwelijks aan beweging en voelde zich ook vaak vermoeid.Naast dat hij stiekem vrouwenhormonen slikte en het contact met de werkelijkheid kwijt was/is. Jij bent niet verantwoordelijk voor hem, hij heeft een psychiater nodig, hang jouw reddersuniform aan de wilgen. Loreley, elke interessante man die jij nu tegen gaat komen kan alleen maar een verademing zijn tov hem. Ik hoop dat jij deze hele episode snel achter je kunt laten en iemand tegenkomt die jou zo vaak als jij wilt tegen het plafond sekst.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Mijn vriend wist vroeger ook echt niet hoe het moest. Zo'n beetje als in de film, twee minuten aan een vrouw zitten en ze is er klaar voor. Pure onwetendheid van zijn kant, nul onwil. Ik daarentegen was veel te onzeker. Het heeft dus een flinke poos geduurd voor ik hem alles geleerd had. Wat blijkt? Hij is een heel attente en creatieve minnaar.



To, ik vind de reactie van je vriend niet echt vriendelijk. Hij ziet totaal niet in dat je het moeilijk vindt om het alleen al te zeggen, schiet vervolgens bij nota bene de eerste keer op jouw manier uit zijn slof en dan ook nog omdat hij zich een keertje tekort gedaan, waarbij hij volkomen voorbij gaat aan het feit dat jij nooit komt door hem.



Wat je kan verwachten als normale reacties op je voorstel zijn Nieuwsgierigheid of onzekerheid over eigen prestaties, hij had het ook nog kunnen zien als opening om een eigen fantasie te delen. Maar deze jongen wordt boos.



Ik zou me heel gekwetst voelen als iemand zo op me gereageerd zou hebben. Sterkte, ik gun je een leuker vriendje
quote:loreley12 schreef op 12 november 2013 @ 21:16:[/

Kijk maar uit, want op den duur kun je je zelf seksueel ontzettend geremd voelen.

.Dit klopte in mijn geval wel. Tot ik een nieuw vriendje kreeg die niet rustte voor hij alles wist. Die heeft mij echt geleerd om erover te praten.
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 12 november 2013 @ 22:43:

[...]

Naast dat hij stiekem vrouwenhormonen slikte en het contact met de werkelijkheid kwijt was/is. Jij bent niet verantwoordelijk voor hem, hij heeft een psychiater nodig, hang jouw reddersuniform aan de wilgen. Loreley, elke interessante man die jij nu tegen gaat komen kan alleen maar een verademing zijn tov hem. Ik hoop dat jij deze hele episode snel achter je kunt laten en iemand tegenkomt die jou zo vaak als jij wilt tegen het plafond sekst. Hier ben ik
Alle reacties Link kopieren
quote:pop123 schreef op 12 november 2013 @ 14:08:

Ik heb dit ook gehad in de eerste paar maanden bij mijn vriend. Hij vingerde mij een beetje en zodra we zin kregen, gingen hij me neuken en als hij klaargekomen was, was het voor hem klaar. In het begin dacht ik altijd nou het komt nog wel dat hij dit gaat inzien, maar dat kwam maar niet. Ik heb het gewoon op een rustig moment gezegd, toen we gewoon aan het kletsen waren over van alles en nog wat. Je moet het niet tijdens de seks, of als je half bezig bent, zeggen want dan wordt het alleen maar frustratie. Toen ik het heb gezegd, kwam er als antwoord dat hij het niet doorhad (hoezo onwetend) en dit helemaal niet wilde. Na dit gesprek is het dan ook helemaal goedgekomen



Dit! Ik zou het niet tijdens de sex bespreken. Tijdens de sex komen er toch wel meer emoties bij die het allemaal een veel grotere lading geven dan nodig is.



Als hij niet naar je wilt luisteren buiten de sex, dan zou het probleem zo maar groter kunnen zijn. Hij zou toch willen weten wat je dwars zit? Gesprekje op jouw initiatief. Komt vast wel goed allemaal! Succes
Hier om te helpen :)
TO, heb je inmiddels gepraat met hem?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven