Wat voor een sint kado voor 3 jarige?

19-11-2013 00:01 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Rare vraag misschien, maar ik vind het heel moeilijk om een kado voor onze 3 jarige dochter te vinden voor sinterklaas.

Ze is namelijk geen poppenkind, dus vallen barbies enzo al af.

En ze is pas jarig geweest en heeft toen al veel klei gehad en spelletjes. Voor de spelletjes heeft ze ook nog niet het geduld. Een keukentje is al aanwezig helemaal compleet. Ze heeft klein beetje duplo waar ze met vlagen mee speelt. Ze houd erg van dansen en zingen.

Nu hebben we al een gitaar gevraagd via sint op het werk. En zitten we zelf aan k3 microfoon en dvd te denken en ik had het speelhuis van duplo gezien.

Nu komen er nog meer familie leden die vragen om ideeen. Die zijn bij mij op.



Het is een lang verhaal maar ik hoop dat iemand nog wat ideetjes voor mij heeft.
Spelletjes? Van kikker en Nijntje zijn wel een aantal 3+ spelletjes.



Smartmax is ook heel erg leuk



Houtentreinbaan
Alle reacties Link kopieren
Puzzels

Muziekinstrumentjes als triangel, tamboerijn, xylofoon, mondharmonica

Dansmat van k3

Voorleesboekjes
Alle reacties Link kopieren
Verkleedkleren.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Al bedankt voor jullie reacties.



Kent iemand dat speelhuis van duplo, is dat wat?
Alle reacties Link kopieren
Poppenkast

Schoolbord /whiteboard
Alle reacties Link kopieren
Knappe koppen spel. Duurt niet lang, met veel afwisseling in opdrachten
Alle reacties Link kopieren
http://www.intertoys.nl/s ... eer-waterpret-587163.html



De Hema heeft " verf " voor in bad.





Een schoolbord

Een tent

Een sjoelbak

Een winkeltje

Doktersspullen
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
http://www.bol.com/nl/p/ses-verven-in-b ... 007093799/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Vingerverf

schmink
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Maxi-strijkkralen

Bakspulletjes om samen cupcakes te maken

Paraplu, regenjas, laarsjes

Slee

Pyjama

Dekbedovertrek
Alle reacties Link kopieren
Mini-Loco

Mooi voorleesboek

Balletpakje

Verkleedjurkje van K3

Step
Samen met haar het intertoys-boek doorbladeren, dan merk je vanzelf waar ze enthousiast over is.
Alle reacties Link kopieren
Speelmais, boek, dekbed overtrek, pyjama, fietsje, abonnement op bv speelotheek.

Handpop waarbij je mond kan laten bewegen (oa nu bij ikea).
Alle reacties Link kopieren
De toettoet auto's met de toettoet autobaan. Dat is hier een enorm succes. En bij mn vriendin haar dochter ook.

Inmiddels hebben we bijna alles van toettoet , uren speelplezier en ook voor mij want het is echt leuk spul.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens bij het jongensspeelgoed. Mijn bijna driejarige is dol op haar garage en auto's. Het duplo speelhuis is ook heel leuk, maar ze spelen hier sowieso veel met duplo. Vooral hele hoge torens.

Loco-mini is hier ook een succes.
Alle reacties Link kopieren
quote:pam82 schreef op dinsdag 19 november 2013 00:12 Al bedankt voor jullie reacties.



Kent iemand dat speelhuis van duplo, is dat wat? Heel leuk, als je kind van bouwen houdt... Die van mij dus niet..
Alle reacties Link kopieren
Zo'n schoolbord van de Ikea met een rol tekenpapier. Ik zag hem laatst staan en vind hem geweldig. Helaas zijn mij dochters minder gecharmeerd. Maar ja die zijn ook al 15
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Kijk naar je kind. Waar houdt ze van?

We kunnen allerlei dingen opperen maar als er niet mee gespeeld wordt is het ook zonde.

Mijn oudste dochter vond in de winkel Duplo heel mooi, maar het opbouwen vindt ze niks.



Als ze van knutselen houdt bijv grote kralen om kettingen te maken.

Bambino loco als ze van opdrachtjes houdt.



Voorlopig is ze nog niet jarig begrijp ik dus misschien wat dingen die je nog even laat liggen.



Memory, boomgaard? Geen lange spellen.

Bij memory begin je met 16 kaartjes bijv.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn zoveel onwijs leuke prentenboeken voor kinderen, waarom vraag je er daar niet een paar van?
Alle reacties Link kopieren
Ik maak samen met mijn dochter een scheurboek, daarin plakken we plaatjes van dingen die ze wilt.

Ze kiest ze uit de bart smith en intertoyse folder, kruitvat en blokker heeft ook een speelgoed afdeling en op die manier heeft ze zelf ook nog wat inspraak.



Haar verjaardag valt ook precies tussen sinterklaas en kerst dus is het altijd een drukke maand, vandaar dat we het gewoon zo doen, kunnen mensen zelf beslissen wat ze uit willen geven, scheuren dit uit het boek en wij weten dus niet wat ze van iedereen krijgt.

En hebben wij een gezellige knutselmiddag....
By your inflection I can tell that you think what you're saying is funny, but... No.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook lastig. De eerder genoemde toet toet auto's met garage vind mijn kind ook leuk maar het is al geschikt voor kinderen vanaf 1 jaar. Dan ben ik bang dat hij er snel op uitgekeken is omdat hij er al snel te oud voor is en het eigenlijk dreumes speelgoed is.



Je ziet heel veel dingen in de winkel waarop staat leeftijd vanaf 1,5 / 2 jaar. Ik ben bang dat dit te "'kinderachtig" is.

Verder zie je ook veel speelgoed vanaf 4 a 5 jaar en dat is dan weer te moeilijk of nog niet leuk denk ik.
Wij kregen vroeger allemaal een intertoysboek, en daar kruiste we aan wat we wilde hebben. Wilde we iets heel graags dan kwamen daar heel veel kruisjes bij.



Mijn moeder nam de 5 boeken mee naar intertoys
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties. Er zitten leuke ideetjes tussen ga ik zeker naar kijken.



Ik vind het zo moeilijk omdat het allemaal maar eventjes is dat ze er mee speelt. Het liefst is ze buiten of nog beter met andere kindjes.



Maar ik ga eens kijken. Dank jullie wel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Pam, ik vind Duplo erg leuk voor m'n kinderen. Er zijn veel verschillende soorten, zowel voor meisjes als voor jongens. Maar ik vind het vooral mooi dat zowel mijn zoontje als mijn dochtertje Duplo leuk vinden. Lobbes heeft bvb een mooi groot assortiment: http://www.lobbes.nl/speelgoed/bouw-en- ... lego-duplo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven