Geld & Recht alle pijlers

Woonenergie

20-11-2013 15:55 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er ervaringen met Woonenergie? Je kunt hier voordelig gas en stroom afnemen via de woningbouwvereniging.

Als ik op hun website kijk, dan zijn de tarieven erg aantrekkelijk. Ik vraag me af welk addertje hier onder het gras zit.



Ik weet dat Oxxio hier achter zit en lees allerlei slechte verhalen. Zelf heb ik geen ervaringen met Oxxio. Wie kan me hier meer over vertellen?
Ik heb al 3 jaar stroom en sinds vorig jaar ook gas via Woonenergie. Nog nooit problemen mee gehad. Geen addertje onder het gras hoor. Je kunt via de website veel dingen zelf regelen, erg handig.
Alle reacties Link kopieren
Hoi AnnaRaven,



Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat je per maand betaalt?



Ik kom uit op een maandbedrag van rond de 35 euro, dat lijkt me wat weinig voor gas en licht.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit ook al jaren bij de Woonenergie en heb 1x de fout gemaakt over te stappen..ik zit hier goed en heb nooit geen problemen met ze, ook geen addertjes onder t gras en ook geen nare toestanden omtrent jaarafrekeningen ik kan het je aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Wat betaal jij per maand, Meisjenala?
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik betaal voor stroom ¤80 en voor gas ¤60, en heb een eengezinswoning nieuwbouw en dus goed geïsoleerd. Ik let wel op m'n verbruik wat betreft stroom maar dan nog heb ik nog geen hoge naheffingen gehad,vorig jaar zelfs terug gehad. Ook niet onbelangrijk vind ik de nette manier van communiceren met de klantenservice, die is bij hen altijd vlot en net. En ja ik weet dat het via Oxxio gaat, weet ik ook pas sinds kort , maar een woningbouw zal toch wel de beste en voordeligste voor z'n huurders uitzoeken lijkt me
Alle reacties Link kopieren
Woningbouwvereniging bedoel ik
Zo goedkoop vind ik dat niet eens, meisjenala. Ik zit dan niet bij woonenergie, maar ik betaal voor gas en stroom samen 80 euro per maand. En dat zou nog een stuk lager kunnen zelfs, want ik krijg elk jaar flink wat terug.

Ik heb overigens ook een eengezinswoning.
Alle reacties Link kopieren
Klopt, het is dan ook m'n eerste jaar in dit nieuwe huis met deze bedragen en moet nog afwachten wat de eindafrekening is, maar ik verwacht (weer) terug te krijgen. Zolang ik het dan op die manier weer terugkrijg is het voor mij persoonlijk prima. Mag ik vragen bij wie jij dan zit?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook zoekende voor energievergelijkers (?), zit bij essent en betaal voor anderhalf persoon 163,= p/m.. Lijkt mij veel maar kom niet goedkoper uit.. Vrijstaand huisje 100jaar oud...

Miss voor mij ook tips?
Alle reacties Link kopieren
cookie28

Dan kan het maar zo zijn dat je huis niet goed geisoleerd is en enkel glas heeft, waardoor je letterlijk voor de mussen stookt!

Zou kijken of je qua isolatie wat kunt verbeteren.



(al moet ik eerlijk zeggen dat ik ¤163 per maand voor een dergelijk oud huisje, dat aan 4 kanten energie verliest omdat het vrij staat, nog wel vind meevallen!)
Alle reacties Link kopieren
quote:meisjenala schreef op 20 november 2013 @ 23:44:

Hoi, ik betaal voor stroom ¤80 en voor gas ¤60, en heb een eengezinswoning nieuwbouw en dus goed geïsoleerd. Ik let wel op m'n verbruik wat betreft stroom maar dan nog heb ik nog geen hoge naheffingen gehad,vorig jaar zelfs terug gehad. Ook niet onbelangrijk vind ik de nette manier van communiceren met de klantenservice, die is bij hen altijd vlot en net. En ja ik weet dat het via Oxxio gaat, weet ik ook pas sinds kort , maar een woningbouw zal toch wel de beste en voordeligste voor z'n huurders uitzoeken lijkt meDat vind ik ook niet super goedkoop nee. Dan kloppen de prijzen op de website niet of wel?
Wij betalen 130 euro voor stroom en gas. Dat is te hoog, maar ivm verhuizing wisten we niet goed waar te gaan zitten qua kosten. Nieuwe huis heeft veel glas, dus veel warmte verlies. Dus dat is nog even afwachten, hoe we de winter doorkomen.



Kan me herinneren dat de schatting in het begin, toen we net via Woonenergie afnamen, ook veel te laag was. Dus ik zou er niet van uit gaan dat dat klopt inderdaad.
Wij zitten al jaren bij Woonenergie, bevalt echt prima. Nooit problemen ondervonden. Toen wij begonnen met Woonenergie hadden we een woning via een woningbouwvereniging. Nu huren we in de vrije sector en we nemen nog steeds energie af via Woonenergie. We hebben nu een huis gekocht waar we over enkele maanden gaan wonen en Woonenergie verhuist gewoon met ons mee.



Woonenergie zit blijkbaar niet vast aan woningbouwverenigingen...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven