Je "type" en je werkelijke partner

13-10-2013 19:13 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Af en toe valt mijn mond open wanneer ik mensen hoor: ik ben verliefd maar het kan niets worden want het is mijn type niet. Of iets van die strekking. En het dan over het uiterlijk van iemand hebben.



Wie is al jaren samen met iemand die niet zijn/ haar type is?



Ik trap af ik van op lange donkerharige mannen beetje mysterieus piraat achtig mijn vriend is even lang als ik blond blauwe ogen, met een rond open gezicht.

Hij valt op kleine indische vrouwtjes. Ik ben ruim 1.80 en een hollandse meid. Wij zijn al 17 jaar gelukkig samen
Alle reacties Link kopieren
Ik val op mannen met lang, donker, liefst wat krullend haar. Donkere ogen, licht getint en een lekker lijf. Zeg maar gewoon Jason Momoa.



Ik ben al jaren getrouwd met een kale knuffelbeer met blauwe ogen. Het was liefde op het eerste gezicht en ik zou 'm voor geen 10 Jason Momoa's inruilen. Maar die blijft gewoon wel lekker om naar te kijken!
Alle reacties Link kopieren
De ideale man van mijn echtgenote is een viking. Blond sluik haar, strakblauwe ogen, gladgeschoren, rond de 1.80 cm. Ze is getrouwd met mij. Zo totaal niet haar ideaal. Bijna 2 mtr, warrige zwarte krullen, groene ogen en standaard 3dagenbaard. Grappig dat bijna elke vrouw hier ook niet in relatie zit met hun ideaal.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Mijn type: langer dan ik, donker haar (niet te lang), slank, géén borsthaar, donkere ogen en een mooie lach.



Vriend: 1 cm langer dan ik, kaal (geschoren), gespierd (hele brede schouders en een mooie borstkas), véél borsthaar en een enorme knuffelbeer met de meest prachtige groen/bruine ogen die je ooit hebt gezien. Maar ben vooral op zijn innerlijk gevallen; hij is lief, enorm geduldig, grappig, kan tijd nemen om ook echt serieuze gesprekken te voeren, is een denker, is enorm intelligent en heel lief met kinderen (werkt in het basisonderwijs).
Alle reacties Link kopieren
Qua uiterlijk is mijn vriend juist mijn type. Slank en lang, krulletjes en een leuke spontane lach.

Hij valt op brunette's, tja dat ben ik niet.



Maar ook een keer een relatie gehad met een roeier die zo breed was waar ik 4x inkon. Totaaal m'n type niet maar god wat was ie leuk
Ik heb geen specifiek type alleen als een man opdringerig en drammerig zijn zeurt de hele dat zou niet mijn vriend zijn, gelukkig is mijn vent niet zo ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik val op licht getinte (spaanse, Turkse) mannen van rond de 1.80 die je met een donkere , intense blik aan kunnen kijken, die gespierde armen hebben en lekkere billen. Die goed kunnen dansen en koken. Die je op handen dragen, die je als vrouw behandelen en de deur voor je openhouden...



Mijn man heeft wel een donker bruine krullenkop, met bruine ogen maar is maar 1.75 en mist net dat Spaanse temperament dat vuur wat je bij buitenlanders wel hebt. Maar ja het is een Hollander he
Alle reacties Link kopieren
Op een of andere manier trek ik blonde vrouwen aan en zijn bijna al mijn ex'en ook blond. Wel weer variërend met blauwe, grijze of groene ogen.



Ik zoek het eerlijk gezegd niet eens op en kijk niet naar de kenmerken om iemand leuk te vinden, maar soms heb je zo'n 'spark', dan kan ze blond of brunette zijn, dat maakt dan geen fuck meer uit.



Mijn huidige vriendin is ook weer blond met blauwe ogen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ideale type is groot, sterk, donker haar en blauwe ogen en gewoon een leuke vent.



Mijn lief is al dat, hij is echt beresterk zonder er iets voor te hoeven doen (maar hij heeft wel een zwakke rug).



Enige nadeel aan mijn vriend: hij is een tikje ouderwets. Betaalt graag als we uit eten aan, wil graag trouwen en dat ik dan zijn naam aanneem.
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 13 oktober 2013 @ 21:03:

Ik ben met precies mijn type man getrouwd.

Ik heb dan ook zelden dat ik omkijk naar een andere man.

Soms dan, maar dan is het ook weer hetzelfde type.

Hier net zo!
Alle reacties Link kopieren
Ik val op vrouwen met charme en humor, die van stijl houden. En verder maakt het mij niet zo veel uit wat de kleur van hun haar of ogen is. Ik vind bitches erg onaantrekkelijk (behalve denk ik de Viva bitches maar die ken ik nog niet)

Mijn partners vallen systematisch op George Clooney-achtige types, een match is dus bij voorbaat uitgesloten.
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
voor mij geldt dat me type/ideaalbeeld meestal hetgeen is wat onbereikbaar is of juist helemal niet klikt
Alle reacties Link kopieren
quote:noa00 schreef op 13 oktober 2013 @ 19:34:

Grappig! Ik vind mannen met een kale kop .. en blauwe ogen vaak erg aantrekkelijk...O ja?
Alle reacties Link kopieren
quote:camilla16 schreef op 23 november 2013 @ 20:48:

voor mij geldt dat me type/ideaalbeeld meestal hetgeen is wat onbereikbaar is of juist helemaal niet klikt

Grappig!



Ik vind het wel opmerkelijk dat mijn vriendinnen zowel qua uiterlijk als qua karakter op veel punten best redelijk veel op elkaar lijken. In de loop der jaren ben ik echt goed gaan leren inschatten welk type vrouw een " match" voor mij is en welke niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik val op mannen die (iets) ouder zijn dan ik, en dan het liefst donker... maar mijn god wat ben ik (al 6 jaar) gelukkig met mijn 9 jaar jongere blonde lief
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al 8 jaar een relatie die zooo ontzettend op het oog niet bij mij past. En we zijn nog steeds bij elkaar en het gaat goed

Vriendinnen zijn eigenlijk pas kortgeleden gestopt met vragen of we nog samen zijn. Hij is van het boer'n land, nerd en op op het eerste gezicht een enorme sul. Ik zat in de horeca, veel foute kennissen en nogal wild. Echt totaal twee verschillende werelden maar we kunnen het ontzettend goed met elkaar vinden.
Alle reacties Link kopieren
Zeg, jullie willen toch allemaal George Kloenie?
Alle reacties Link kopieren
Nee, russel crowe...oh man, mooier kan het niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook al meer dan 10 jaar samen met een man die niet echt mijn type was. Al is het grappige nu dat ik opeens meer kijk naar mannen met eenzelfde soort uiterlijk, die vind ik dan aantrekkelijk omdat ze op mijn vriend lijken! Dus eigenlijk is hij mijn type geworden!
Alle reacties Link kopieren
quote:wamozart schreef op 24 november 2013 @ 01:35:

Zeg, jullie willen toch allemaal George Kloenie?



Tja .... . Word er af en toe moedeloos van. Ik heb zelfs een Nespresso aangeschaaft om er wat meer op te lijken, maar dat helpt niet echt.

Anderzijds, als ze voor ons kiezen zien ze waarschijnlijk toch iets van George Clooney in ons. Positief blijven denken dus .....
Vergis je niet tussen mijn persoonlijkheid en mijn houding ... Mijn persoonlijkheid is wie ik ben, en mijn houding hangt af van wie jij bent.
Alle reacties Link kopieren
Mijn type,

Lang (langer dan 1.90), brede schouders, sixpack, slank, gebruind of iets een tintje, lekker bossie haar, bruine of felblauwe ogen, mooie gespierde en behaarde onderarmen.



Al 25 jaar:

1.80 lang, geen sixpack, normale schouderpartij, was ooit slank nu een buikje, bleke huid, kaal, groene ogen, nauwelijks haar op de armen en niet gespierd.

En toch nog steeds bij tijd en wijle
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn man jaren geleden op zijn uiterlijk geselecteerd via een datingsite. Dus ik denk dat hij wel mijn type is. Uiterlijk, en later bleek waar het zijn innerlijk aangaat ook.
Mijn type is rond de 1.75 tot 1.80 lang en licht gespierd en mooie gave getinte huid (zonder borsthaar) en donker stijl haar in modern kapsel. En groene ogen en mooi gezicht. Sportief en modieus gekleed maar ook stoer.

En mn vriend is donkerblond groene ogen 1.76, licht getint gave huid sportief en ook modieus en stoer gekleed dus buiten de haarkleur kwam het wel overeen dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven