Ik wil mijn vriendje niet meer pijpen

20-11-2013 17:19 70 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi!



ik zit nou al een tijdje met een probleem en wil dit echt even met jullie delen. Mijn vriendje is echt heel knap en lief maar al sinds het begin van de relatie zit me iets dwars: het smaakt echt vies als ik hem pijp. Niet zo erg dat ik ervan moet kokhalzen ofzo maar ik zit er wel echt tegenop zegmaar. superkut want ik wil hem wel gewoon graag een plezier doen en het hoort er gewoon bij vind ik bij een goed seksleven.



Ik heb dit probleem al met m besproken en gelukkig reageerde hij echt superchill! hij doucht gewoon elke dag en hij zet nu ook de straal er elke keer even op zegt hij haha, maar nog steeds vind ik pijpen vies.



Hebben jullie misschien tips of is dit normaal en stel ik me aan? is er iets wat hij er nog aan kan doen? xx
Ik vind het prettig om tijdens het pijpen een beetje glijmiddel te gebruiken. Ik vind mijn mondhoeken te droog aanvoelen bij de neergaande beweging en dat stoort me.

Ik gebruik Eros, zonder smaakje. Nu heb ik ooit op de kamasutra beurs een aantal van de smaakjes geproefd, en die smaakten lang niet zo chemisch als die condooms met smaaksensatie.



Misschien helpt dat.



Als jullie de volgende keer onder de douche staan kun je hem zelf wassen met dat rinz spul.

Zink op je knieën, grijp hem vast en schrobben maar!

Dat is je neus meteen dichtbij genoeg om te weten of het werkt.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb bij een sexshop gewerkt.. Er bestaan orale sex gels met een smaakje..



Die smeer je op het geslachtsdeel en Dan smaakt het lekker... Geloof me het smaakt lekker!!
Alle reacties Link kopieren
Misschien kun je een chocolade saus proberen?
Alle reacties Link kopieren
durex glijmiddel aardbei , erg lekker haha
Alle reacties Link kopieren
quote:simba231 schreef op 22 november 2013 @ 13:27:

durex glijmiddel aardbei , erg lekker hahaHahah word je niet tipsy dan als je daar teveel van binnenkrijgt?
Alle reacties Link kopieren
quote:bastiaan-78 schreef op 21 november 2013 @ 12:26:

[...]



Het is meer om het echt uit te sluiten. Stinkende piemels komen vaker voort uit een verkeerde reactie op zeep. Ph neutrale zeep werkt het best dan.



SOA kan het niet zijn denk ik want hij had het in juli na vakantie nog laten testen.



Ik heb gister zo'n ph neutrale zeep voor hem besteld die iemand anders in het topic ook had. Het zat net bij de post. Rinz24 heet t en is speciaal voor de penis met PH waarde en werkt ook tegen smegma staat er op de doos. Maar daar heeft m'n vriendje niet zoveel last van het is meer de geur/smaak zegmaar. Van het weekend testen
slagroom erop?
Zelf van te voren een "strong" mintje, of twee, nemen. Dat scheelt echt ontzettend veel!
quote:boogster schreef op 20 november 2013 @ 18:24:

Dipsauzen van Duyvis..



[afbeelding]Echt.. ieuw...
quote:Borodini_ schreef op 25 november 2013 @ 01:11:

[...]





Echt.. ieuw... Haha, dat dacht ik ook. Gatver!!
Alle reacties Link kopieren
Strong mintje nemen ja, goeie. En dan flink aan de gang gaan terwijl je zijn kop filmt, en dat dan op Youtube zetten
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt hier overigens wel Teletubbie-land, met vriendje dit vriendje dat vriendje zus en vriendje zo.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2013 @ 01:23:

Het lijkt hier overigens wel Teletubbie-land, met vriendje dit vriendje dat vriendje zus en vriendje zo.Trek het je niet aan, dat is de leeftijd VC....
Alle reacties Link kopieren
Een vriendin die niet meer zou willen pijpen wordt razendsnel een ex-vriendin.
.
Alle reacties Link kopieren
quote:Very__Cherry schreef op 25 november 2013 @ 01:23:

Het lijkt hier overigens wel Teletubbie-land, met vriendje dit vriendje dat vriendje zus en vriendje zo.
Alle reacties Link kopieren
Glijmiddel met een smaakje :D Hij wast zich al en je hebt het hem al verteld, dus dat probleem is er in elk geval niet meer. Misschien kun je hem ook vertellen dat je liever niet hebt dat hij in je mond klaarkomt, maar bijvoorbeeld op je borsten. Een vriendin van me spuugt het altijd direct uit in een bekertje. Een beetje glijmiddel vind ik zelf wel lekker smaken, ik heb een flesje van Durex.
Die van Durex heb ik ook gehad, maar de smaak vond ik niet om over naar huis te schrijven..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou me daar maar niet zo druk om maken, er zijn genoeg andere dingen die je kunt verzinnen.
Alle reacties Link kopieren
Gatverdarrie. Kappe met het zuigen aan zo'n warme dampende vleesstok. Dus ik snap het wel dat je dat goor vindt.
Alle reacties Link kopieren
Hey zuigertje is back! Welkom
Delen doe je samen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven