Entertainment alle pijlers

Fifty Shades of Grey hoofdrolspelers bekend

03-09-2013 08:48 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zag nog geen topic hierover dus ik gooi het er maar even in.



Dit worden de hoofdrolspelers:



Charlie Hunnam Jamie Dornan









Dakota Johnson











Wat vinden we ervan?



Ik ben stiekem teleurgesteld dat het niet Matt Bomer of Ian Somerhalder is geworden en had voor Ana heel graag Emilia Clarke gezien. Maarrrrrr we zien wel hoe deze twee het er vanaf brengen
Alle reacties Link kopieren
Ben met het boek niet verder gekomen dan halverwege deel 1 en de laatste paar bladzijdes, en had ook eigenlijk helemaal geen voorstelling van de hoofdrolspelers, maar..

Ik ben een Sons of anarchy fan, and trust me, die Charlie Hunnam is sexy op het scherm!

Die kan wel wat!
quote:Magdalan schreef op 03 september 2013 @ 21:40:

[...]





Melkmuiltje?

[afbeelding]Ik had het niet over hem hoor
Alle reacties Link kopieren
Charlie Hunnam



Alle reacties Link kopieren
*breekt in*



Elastiekje Zou je je even willen melden in t notitieboekjes topic op thuis? We zijn zo nieuwschierig naar je kleurcodering.



*sluipt weer weg*
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:bootje_op_de_golven schreef op 03 september 2013 @ 09:00:

De acteurs zijn net zo indrukwekkend als het boek +2
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Er komt een andere hoofdrolspeler voor Christian Grey.



We kunnen weer volop speculeren
Alle reacties Link kopieren
quote:Francisca21 schreef op 03 september 2013 @ 14:16:

Ik ben vast de enige die deze boeken reeks helemaal leuk vindt!!!



Als dat zo was, dan was het geen absolute bestseller geweest



Ik heb de boeken ook met veel plezier gelezen!
Alle reacties Link kopieren
Deel 1 had ik zo uit, deel 2 ben ik niet meer doorgekomen, zoveel van t zelfde.

Toch ben ik wel benieuwd naar de film
Alle reacties Link kopieren
quote:yolo8 schreef op 13 oktober 2013 @ 15:00:

Er komt een andere hoofdrolspeler voor Christian Grey.



We kunnen weer volop speculerenJammer, ik had deze film wel gekeken als hij meespeelde, jammie.
Alle reacties Link kopieren
Toch weer hoop voor Ian Somerhalder :-D!!!!!!



Ze hebben het ook over Robert Pattinson, maar hem associeer ik alleen met Edward uit Twilight... Ik kan me hem niet in de rol van Christan Grey voorstellen!!!
Alle reacties Link kopieren
Even een up



Inmiddels heeft Hunnam zich teruggetrokken uit de film (net nu ik gewend was en op blote-lijven-plaatjes van hem had gegoogled ) en staat de rol weer open. Ik hooop dat Matt Bomer nu écht even ja zegt (vast niet) Hoorde ook dat deze mensen nu hoog staan op de lijst:



Jamie Dornan











Billy Magnussen











Verder is de moeder van Ana bekend (Jennifer Ehle):







Nou, wat vinden we hier van? Die eerste zou nog best kunnen (wel wat jong?) maar die tweede neeeee!!
Is die tweede niet van As The World Turns?
Mijn hoop is ook gevestigd op Matt Bomer!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Leaf schreef op 23 oktober 2013 @ 08:32:

Is die tweede niet van As The World Turns?Klopt, schaam jij je ook dat je dat weet? Ik wel
Alle reacties Link kopieren
Jamie Dornan nieuwe Christian Grey in Fifty Shades Of Grey-film



De makers van de Fifty Shades Of Grey-film hebben een nieuwe Christian Grey gevonden. Jamie Dornan gaat de mannelijke hoofdrol in de boekverfilming vertolken, weet Variety.



Foto: ANP

De acteur uit Noord-Ierland speelde eerder in de televisieseries The Fall en Once Upon A Time en hij was te zien in de film Marie Antoinette. Ook is Dornan (31) bekend van zijn relaties met beroemde actrices als Keira Knightley en Mischa Barton. In mei trouwde hij met de Britse actrice en muzikante Amelia Warner.

Eerder had Charlie Hunnam voor de rol van Christian Grey getekend, maar hij veranderde van gedachten. Volgens de filmproducenten heeft Hunnam het te druk met televisiewerk.

In de media gaan geruchten rond waaruit zou blijken dat de aandacht rond de film hem te veel werd.

Dakota Johnson gaat de vrouwelijke hoofdrol spelen.
Ik forum nu mobiel dus kan geen foto plakken.



De makers van de Fifty Shades Of Grey-film hebben een nieuwe Christian Grey gevonden. Jamie Dornan gaat de mannelijke hoofdrol in de boekverfilming vertolken, weet Variety.De acteur uit Noord-Ierland speelde eerder in de televisieseries The Fall en Once Upon A Time en hij was te zien in de film Marie Antoinette. Ook is Dornan (31) bekend van zijn relaties met beroemde actrices als Keira Knightley en Mischa Barton. In mei trouwde hij met de Britse actrice en muzikante Amelia Warner.Eerder had Charlie Hunnam voor de rol van Christian Grey getekend, maar hij veranderde van gedachten. Volgens de filmproducenten heeft Hunnam het te druk met televisiewerk.In de media gaan geruchten rond waaruit zou blijken dat de aandacht rond de film hem te veel werd.Dakota Johnson gaat de vrouwelijke hoofdrol spelen.
Alle reacties Link kopieren
Met Jamie Dornan kan ik leven hoor Denk dat hij met de juiste styling wel een goede Christian kan neerzetten. Vind hem alleen wel wat jong.



Las gisteren dat dit Elliot wordt. Daar ben ik minder tevreden mee. Ik zag Elliot meer als "the boy next door" met blond krullerig haar, een soort van football player, extravert etc. Maar goed, wie weet he



Luke Grimes



Alle reacties Link kopieren
En nog maar een berichtje Dit wordt José. Kan er zeker mee door vind ik



Victor Rasuk



Alle reacties Link kopieren
Jamie niet dat ik de film ga kijken maar oh hij is zo leuk.
Alle reacties Link kopieren
Eerste blik op Jamie Dornan en Dakota Johnson voor hun rollen in 'Fifty Shades of Grey':



[img]http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/d3ae8c3.jpg[/img]

[img]http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/f32c34a.jpg[/img]

[img]http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/7dcd445.jpg[/img]

[img]http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/c676ce2.jpg[/img]

[img]http://www.filmtotaal.nl/images/newscontent/71dc6cb.jpg[/img]





Ik heb heel lang gehoopt op Matt Bomer, hij is de perfechte belichaming van Mr. Grey maar ik kwam erachter dat hij op mannen valt. Dat vind ik dan toch minder als hij een rol speelt waarbij hij een vrouw verleidt... het moet wel realistisch overkomen



Ik moet zeggen dat ik nog ff moet wennen aan de gekozen hoofdrolspelers. De laatste foto trekt het meest mijn aandacht. Vind ik wel sexy, vooral Mr. Grey, met z'n hand in die vuist.



Quote van een site:Dornan's look is more brooding and his eyes are far darker than Hunnam; more befitting the sadomasochistic nature of the character



Toch wel sexy hoor!!

[img]http://images2.fanpop.com/images/photos ... 48-374.jpg[/img]

[img]http://flipbeans.com/FlipBeans/wp-conte ... Dornan.jpg[/img]



ps. waarom pakt geen enkele foto ?
Alle reacties Link kopieren
Mijn hoop was ook gevestigd op Matt Bomer! Hij is gewoon de beschrijving van Christian! Elliot, wat een engerd! Foute keuze. Ben benieuwd wie de rol van de meesteres van Christian gaat vertolken (ben ff de naam kwijt)
One life, live it!
Alle reacties Link kopieren
Ja best leuke foto's geworden, alleen het kapsel van Christian mag wel iets wilder en langer van mij Zoals hier bekend ben ik ook een huge Matt Bomer fan! Maar het is niet anders helaas. Ik ben ook erg benieuwd wie Elena gaat spelen. Ik hoop zelf Charlize Theron (maar dat zal wel niet).



Verder is ook bekend wie Taylor gaat spelen (ik had Jason Statham in mijn hoofd, maar deze voldoet ook prima!): Max Martini:







en ook wie Kate gaat spelen (ook prima wat mij betreft): Eloise Mumford



Alle reacties Link kopieren
Was idd een goede rol geweest voor Jason Statham (taylor) :-)
One life, live it!
Alle reacties Link kopieren
Gezien deze (fanmade) preview van de film ga ik toch wel geloven in Jamie Dornan



Fifty Shades of Grey Starring Jamie Dornan and Dakota Johnson



50 shades
Alle reacties Link kopieren
Boek is teveel gehyped. Is in mijn ogen niet meer dan een bouqetreeksje maar dan wat dikker. Film sla ik ook maar over. Dan nog liever 9,5 weeks met Kim Basinger en Mickey Rourke.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven