Actueel
alle pijlers
Dochtertje Bouhlarouz overleden
donderdag 19 juni 2008 om 18:04
En over het doorvoetballen: toen mijn kind (kind ja) dreigde te overlijden met 20 weken en ook toen ze daarna te vroeg geboren dreigde te worden, hielpen de angsten, het verdriet en alle zeer heftige emoties me om júist een heel smalle focus te houden. Die oerkracht die in je naar boven komt in zo'n situatie kan er juist voor zorgen dat je uitermate goed presteert. Als het verdriet de overmacht krijgt, dan telt dat niet meer, maar zo kort na zo'n gebeurtenis voel je helemaal geen verdriet. Dan zit je in een soort van "high" die je volgens mij als topsporter precies nodig hebt op zo'n toernooi.
Maar goed. Ik heb mijn kind gelukkig niet verloren uiteindelijk en ik ben ook geen profvoetballer, dus misschien zit ik er wel helemaal naast.
Maar goed. Ik heb mijn kind gelukkig niet verloren uiteindelijk en ik ben ook geen profvoetballer, dus misschien zit ik er wel helemaal naast.
donderdag 19 juni 2008 om 18:13
donderdag 19 juni 2008 om 18:19
donderdag 19 juni 2008 om 18:22
Brummetje... we weten nu wel dat provoceren jouw hobby is.
Of is dat ook onderdeel van jouw "ziekte"?
Of het nou een bekende Nederlander is of niet... het nieuws dat een kindje overleden is... bah wat vreselijk.
Ik ga geen oordeel vellen over het feit dat hij zaterdag gewoon weer meespeelt. Misschien is afleiding het beste voor dit tragische verlies.
Of is dat ook onderdeel van jouw "ziekte"?
Of het nou een bekende Nederlander is of niet... het nieuws dat een kindje overleden is... bah wat vreselijk.
Ik ga geen oordeel vellen over het feit dat hij zaterdag gewoon weer meespeelt. Misschien is afleiding het beste voor dit tragische verlies.
donderdag 19 juni 2008 om 18:23
donderdag 19 juni 2008 om 18:25
donderdag 19 juni 2008 om 18:28
Mensen wat erg de reacties hier! Er is die mensen iets vreselijk verdrietigs overkomen, mogen ze verder alsjeblieft zelf weten hoe ze daarmee omgaan, zonder dat wij voor hen menen te moeten beslissen waar de gebeurtenis precies staat op de trap van 'erge dingen' en of hij zou moeten spelen of juist niet?
donderdag 19 juni 2008 om 18:39