Welke meisjesnaam vind jij mooi?

03-12-2013 10:24 135 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het topic 'welke meisjesnamen zijn echt not done' vroeg ik me af welke meisjesnamen de forummers erg leuk vinden.



Ik heb het topic namelijk net zitten lezen en vele namen kan ik inkomen maar namen zoals Patricia, Angelique, Lisanne, Baukje, Demi zijn toch allerdaadgse namen en namen zoals Bloeme, Sterre, Vlinder, Fay(Fee) enz zijn inderdaad modenamen maar horen we toch ook veel.



Dus ik vroeg me af, als viva-ers de bovenstaande namen not done vinden of niet echt leuk. Welke namen vind je dan wel mooi om te geven aan je dochter.



Ik zelf kan niet echt aftrappen behalve dat ik Lotte en Saar wel leuke namen vind voor mijn toekomstige kinderen.



Ik ben benieuwd:)
Alle reacties Link kopieren
quote:raccoon schreef op 04 december 2013 @ 22:51:

Toch je smaak veranderd over de jaren..Ik heb al zoveel namen mooi gevonden die ik nu echt lelijk vind.Dat klopt! Ik zou mijn smaak van toen niet lelijk noemen, maar ik was toen trendgevoeliger dan nu.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mevrouw75 schreef op 04 december 2013 @ 23:15:

[...]





Karianne of Caréanne? tenminste beide ken ik.Nee, het was een duidelijke ie-klank. De namen die jij schrijft, vind ik ook mooi.
Ben je boos? Pak een doos. En geef hem een schop, of verscheur hem. Dat lucht op.
Alle reacties Link kopieren
xxx
meissa wijzigde dit bericht op 20-11-2018 19:45
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Emi en Tess vind ik leuke namen. Tess heet onze dochter en leuk dat deze naam regelmatig is genoemd.

Verder horen wij deze naam niet vaak. Op de hele school zijn er maar 2.
Alle reacties Link kopieren
Hier is nummer 1 Dannii. Ik vind het zo lief klinken. Maar de meningen zijn hier over verdeeld. Verder Elif, Elin en Valerie.
Maartje,

Janneke,



Jaja, mijn dochters! Verder vind ik leuk:



Maud,

Willlemijn,

Roos,

Noor,

Fien,

Anne,
Alle reacties Link kopieren
Isis

Vera

Renske
Alle reacties Link kopieren
Mooie meisjesnamen vind ik:



Sophie/Sophia

Anna

Julia

Elisa/Elies

Feline/Féline

Robine

Josephine

Eva

Thirsa

Rosalie

Sarah

Jasmijn
Ik ben hier al sinds 2003, maar dat schijnt Viva niet te kunnen weergeven
quote:marjolein852 schreef op 12 december 2013 @ 22:54:

Maartje,

Janneke,



Jaja, mijn dochters! Verder vind ik leuk:



Maud,

Willlemijn,

Roos,

Noor,

Fien,

Anne,Ik vind jouw forum naam ook mooi.
quote:Carenza schreef op 03 december 2013 @ 11:38:

B'Elanna (Klingon, krachtige naam)



Dit vind ik dus echt verschrikkelijk. Ik zag zo'n soort naam een tijd teug in de tuin staan bij de ooievaar. En het enige wat ik kon denken was: welke idioot geeft zijn kind nu een naam met een apostrof erin?

Lelijk en het arme kind mag het zijn of haar hele leven gaan lopen uitleggen en spellen.



Ik vind mijn eigen naam ook niet mooi ( ben m hier nog niet tegen gekomen niet op het mooie en niet op het lelijke topic).

Ik ben zelf meer van de korte namen maar die wel internationaal kunnen ( we willen ooit naar het buitenland). Ik vind Eva echt heel mooi maar mijn vriend moet dat denken aan Eve van walle en aan Adam en Eva en vind het dus niks.

Ach ja toch nog lang niet zwanger alle tijd nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven