Wintermarkt Amsterdam

13-12-2013 07:41 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Wie weet hoe de wintermarkt in Amsterdam is?

Ik wil er nl vandaag heen met mijn zoon van 19 maanden, is dat leuk voor hem kersthuisjes kijken?'



Vraag me vooral af of er wat te zien is voor hem en of het niet te druk zal zijn? Dat hij ook even kan lopen aan de hand?
Alle reacties Link kopieren
Het is nu Amsterdam Light Festival, dus dan is lopen langs die route vanaf een uur of 17 inderdaad erg mooi.

http://www.amsterdamlight ... mma/2013-2014/illuminade/
Dit is mijn uitspraak en daar moet u het mee doen.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2013 @ 12:00:

Volgens mij is een rondje Intratuin leuker.De Boet is nog leuker
Alle reacties Link kopieren
quote:Krullevaer schreef op 13 december 2013 @ 21:11:

[...]





De Boet is nog leuker Waar zit die?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Oke Duitsland, dan maar een nacht erbij boeken.

we gaan met de auto, wie heeft tips? Waar, en waar goedkoop inslaan voor drogisg spullen en luiers.
quote:Nouschi schreef op 13 december 2013 @ 21:14:

[...]





Waar zit die?In Hoogwoud. Ze hebben daar een prachtig kerstdorp, met van die huisjes weet je wel.
Alle reacties Link kopieren
Mirri wat leuk!!!!



Mijn favoriet is DM!!!!

Ook leuk en goedkoop: Rosmann en Muller.



Waar ongeveer wil je? Limburg, Arnhem of Enschede de grens over.

Ik zweer zelf bij Aken.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Ik woon rond Amsterdam dus niet mega lang rijden ivm peuter.

Is 1 nacht oke ? Of 2 aan te raden ? Weekend is Duitsland op zondag niet veel dicht ?
Alle reacties Link kopieren
Zondag wel, zaterdag niet.



Bad Bentheim is leuk en dan in stadje er dichtbij naar de DM. Is bij Enschede de grens over.



Of Kleve. Is bij Nijmegen over de grens. Zaterdag vroeg weg. Markt en drogist. Zondag markt en nog even wandelen.
Waar zit de any-key?
Alle reacties Link kopieren
Waarom ga je dan niet naar de kerstmarkt in bijvoorbeeld Haarlem?

http://www.haarlemmarketi ... n/kerstmarkt-haarlem.html



In elk dorp of stad is er wel aankomende tijd een kerstmarkt.



Is volgens mij veel leuker dan Amsterdam (maar dat is al meerdere keren geschreven).

Duitsland lijkt me ook leuk, alleen wel veel verder!
Alle reacties Link kopieren
Ik woon dichtbij de grens van Duitsland en de dm is dichter dan de etos, maar vindt die spullen daar echt heel erg tegenvallen.

Wat de dm luiers betreft kun je beter Aldi luiers kopen.

Heb je betere kwaliteit dan de dm. Hier lekken die luiers echt door terwijl mijn kleine niet echt een grote poepert is

Heb zelf 2 kleintjes en wat me opvalt is dat de duitse babyproducten vol van suikers zitten. Dan heb ik het niet over pyamapapjes maar gewone maaltijden.

In ons dorp komen juist duitsers masaal spullen inslaan omdat het so billig ist und eine viel bessere kwalität hat
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand of dit nog bestaat? Om goedkoop luiers te kopen?



Invera

Brabantsehoek 6 (langs het spoor)

5071 NM Udenhout

tel 013 5111051



openingstijden:

ma t/m do 8.00 tot 16.45

vr 8.00 tot 15.30
quote:rrinkje schreef op 13 december 2013 @ 19:23:

voor een dreumes van 19 maanden is alles nog leuk, lekker in de wagen en kijken.

De Dam is misschien niet zo geweldig maar Amsterdam is wel mooi verlichte en gewoon rondwandelen vind ik in deze tijd ook al erg leuk, zeker ah eind van de dag als het al bijna donker is.

Owja? Die van mij heb ik express thuis gelaten toen ik naar Keulen naar de kerstmarkt ging hoor. Die wil continu uit de wagen, lopen, dan weer erin, dan huilen want wil toch weer 2 meter lopen, verveelt zich in de wagen, in een winkel is het dan weer te warm, buiten weer te koud want de handschoentjes wil ze natuurlijk ook niet aan. Nee, met die van ons is er echt niks aan en die vind in de wagen rondkijken niks meer aan hoor

Ik ga dus elk jaar lekker op een vrijdag, als dochter op het kdv is, naar een kerstmarkt in Duitsland! Heerlijk even zonder kind, geen gedoe als ze straks een stuk ouder is, gaan we dat als moeder-dochter-uitje doen!
Luiers bij de DM is voor ons trouwens niet goedkoper. Ik koop aldi-luiers en ben dan hier in nederland toch goedkoper uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 15 december 2013 @ 11:00:

Luiers bij de DM is voor ons trouwens niet goedkoper. Ik koop aldi-luiers en ben dan hier in nederland toch goedkoper uit.





Ja klopt!

Toen de kinderen van onze Duitse vrienden in de luiers zaten vroegen ze ons altijd om etosluiers mee tenemen, daar zijn zij helemaal weg van. Ik niet zo, ben echt van de pampers.

Aldimerk vindt ik ook heel goed maar helaas niet bij ons in de buurt.

Dm merk luiers staat bekend om het doorlekken volgens hen en dat hebben wij ook ervaren.

Wat ook fijn is dat je hier in NL vaak aanbiedingen hebt, dat kennen de Duitse drogisterijen niet. DUs als je hier de folders in de gaten houd kun je ook goedkope spullen scoren.
Alle reacties Link kopieren
Ik was er gisteren even.

Vreettent naast vreettent, retedruk en ongezellig zo naast elkaar

Wel gezellig al die lichtjes en lampjes
Alle reacties Link kopieren
quote:jilzz schreef op 15 december 2013 @ 13:34:

Ik was er gisteren even.

Vreettent naast vreettent, retedruk en ongezellig zo naast elkaar

Wel gezellig al die lichtjes en lampjesWel lekker gevreten?
Alle reacties Link kopieren
Stom voor een grote stad als Amsterdam verwacht je toch leuke kersthuisjes kerstmannetjes etc. Geen rij vreethuisjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven