Loop ik achter?

18-12-2013 11:18 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al dagen zie ik op facebook de 2 volgende statussen voorbij komen. De eerste is: Ik heb vandaag schofterig een agent uitgescholden. En de 2e is : Er liep vandaag een naakte man bij me door de straat die alleen maar een kerstmuts op had.

En daar onder plaatsen dan al die vrienden van degene die dat er neer gezet heeft van die opmerkingen zo van Ooh echt weer wat voor jou. Of wat deed je toen? En dat soort antwoorden.

Maar goed. Dat er geen agent is uitgescholden lijkt me logisch nadat het voor de zoveelste keer te lezen is geweest, en dat er geen naakte mannen over straat lopen met kerstmutsen op dat is inmiddels ook duidelijk. Maar waarom typen dan ineens zoveel mensen tegelijkertijd die status? Wat heb ik gemist?

Of is dat weer zo,n radio grap?
Alle reacties Link kopieren
Wat een onzin zeg en ook totaal niet grappig. Die naakte man 1x voorbij zien komen de rest nog niet.

Ik reageer en Like trouwens alleen maar dingen die ik echt leuk vind. Al die onzin de laatste tijd.



Van mij hadden al die blijde guppen lekker op Hyves mogen blijven , dat was de reden dat ik naar fb ben overgestapt.
Alle reacties Link kopieren
Je kon ook nog schrijven dat je stiekem mannen/vrouwen ondergoed draagt, maar geloof dat die niet zo heel populair is. Ik ben er wel in getrapt, maar heb verder niet mee gedaan. Die met ik ga 3 maanden naar Australie etc vind ik ook zo vreselijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven