Blote voeten fetisj

28-12-2012 14:13 46 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ik ben een 37 jarige vrouw en ik heb iets met voeten. Komt vooral voort uit mijn jeugd. Vooral in wat speciale situaties. Bijvoorbeeld kan ik opgewonden worden als ik hoor van schoolgym op blote voeten. Vooral als het koud en stoffig is in de zaal. Ook bij een (school)arts, als je op blote voeten moet in een kille betegelde onderzoeksruimte. Ik ben zelf altijd wat verlegen op blote voeten en ik voel me dan ook naakt en kwetsbaar. Het is een soort masochisme, want het windt me ook op.



Zijn er meer vrouwen die dit herkennen?
Alle reacties Link kopieren
quote:martha_lenssen schreef op 31 december 2012 @ 09:52:

[...]





Het was eigenlijk iets heel dubbels.......



OK, maar hoe vertaalt de fetisj zich in jouw seksualiteit ? Krijg je dan (als ik het denk te begrijpen) onderdanigheidsgevoelens en geniet je dan van de rol van onderdanige in het seksspel. Of raak je bijvoorbeeld opgewonden wanneer iemand je dwingt je voeten bloot ta stellen om ze te masseren (of iets anders).

Hoe pas je die fetisj toe in jouw seksualiteit om er van te genieten ?
Herken het helemaal niet. Sterker nog, ik vind blote voeten vaak ontzettend lelijk. Grappig, precies omgekeerd van waar jij opgewonden van raakt.
Alle reacties Link kopieren
Een mooi vrouwenvoetje kan ik best waarderen hoor. Al dan niet in een mooi schoentje...maar schoolgym, stoffige vloeren, etc.... sorry TO, ik herken hier niets, maar dan ook niets van.
Alle reacties Link kopieren
Mooie foto, Tamara en mooie schoenen. Zijn die van jou ? Zie ik een riem aan de rechter kant ?
Hoi Martha,



Ik herken jouw gevoel heel goed, ook al ben ik een man. Ik voelde me vroeger ook altijd erg "bloot"op blote voeten en kon opgewonden raken van het lopen op blote voeten. Als ik tijdens de gymles mijn schoenen niet bij me had en op blote voeten moest meedoen, kreeg ik vaak een erectie. Nog steeds vind ik het opwindend om op blote voeten te zijn. Ik masturbeer bijvoorbeeld altijd op blote voeten. Verder heb ik een ook een fetisj voor blote vrouwenvoeten.



Nou ja, hoe dan ook: je bent niet de enige die dit gevoel heeft. Overigens ben jij de eerste persoon die ik ken die hetzelfde heeft als ik. Er zijn natuurlijk veel mannelijke voetenfetisjisten, maar de opwinding van het zelf op blote voeten zijn is volgens mij vrij zeldzaam.



Ik moet zeggen dat ik sommige reacties nogal beledigend en weinig smaakvol vind. Je legt hier je gevoelens bloot en daar wordt soms op nogal groffe manier mee omgegaan.
Hoi Martha,



Ik herken jouw gevoel heel goed, ook al ben ik een man. Ik voelde me vroeger ook altijd erg "bloot"op blote voeten en kon opgewonden raken van het lopen op blote voeten. Als ik tijdens de gymles mijn schoenen niet bij me had en op blote voeten moest meedoen, kreeg ik vaak een erectie. Nog steeds vind ik het opwindend om op blote voeten te zijn. Ik masturbeer bijvoorbeeld altijd op blote voeten. Verder heb ik een ook een fetisj voor blote vrouwenvoeten.



Nou ja, hoe dan ook: je bent niet de enige die dit gevoel heeft. Overigens ben jij de eerste persoon die ik ken die hetzelfde heeft als ik
Alle reacties Link kopieren
Ik vind blote mannenbillen met een blote mannenrug en blote mannenbuik met overig bloot mannenpostuur sexy.
Oh nee!!! Niet die relaasiepijler!!
Hoi Martha,



Nog iets naar aanleiding van jouw bericht. Je zegt dat je je op blote voeten vaak naakt en kwetsbaar voelt. Dat is precies het gevoel waar mijn voorkeur voor blote vrouwenvoeten vandaan komt. Het heeft iets heel kwetsbaars om de blote voeten van een vrouw te zien, misschien zelfs nog wel meer als die vrouw verder helemaal gekleed is. Nou ja, dat wilde ik nog even zeggen.
Alle reacties Link kopieren
quote:peter440 schreef op 29 januari 2013 @ 16:38:

Hoi Martha,



Ik herken jouw gevoel heel goed, ook al ben ik een man. Ik voelde me vroeger ook altijd erg "bloot"op blote voeten en kon opgewonden raken van het lopen op blote voeten. Als ik tijdens de gymles mijn schoenen niet bij me had en op blote voeten moest meedoen, kreeg ik vaak een erectie. Nog steeds vind ik het opwindend om op blote voeten te zijn. Ik masturbeer bijvoorbeeld altijd op blote voeten. Verder heb ik een ook een fetisj voor blote vrouwenvoeten.



Nou ja, hoe dan ook: je bent niet de enige die dit gevoel heeft. Overigens ben jij de eerste persoon die ik ken die hetzelfde heeft als ik. Er zijn natuurlijk veel mannelijke voetenfetisjisten, maar de opwinding van het zelf op blote voeten zijn is volgens mij vrij zeldzaam.



Ik moet zeggen dat ik sommige reacties nogal beledigend en weinig smaakvol vind. Je legt hier je gevoelens bloot en daar wordt soms op nogal groffe manier mee omgegaan.Bedankt voor je reactie Peter ik zou wel meer contact met je willen hebben, bijv. via msn.
Alle reacties Link kopieren
Mooie blote damesvoeten zijn zeker erotisch. Langzaam zoenen, teentje voor teentje, hiel, onderkant etc. allemaal zeer opwindend :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Martha en Peter440,



ik herken jullie gevoelens ook perfect!



Bij mij op school waren we indertijd verplicht om sportschoenen te dragen voor de turnlessen. Enkel wanneer je die niet mee had, was je verplicht om op blote voeten mee te doen aan de turnlessen. Bij ons zag je dus bijna nooit iemand op blote voeten. Iedereen waakte er angstvallig over dat hij of zij altijd z'n sportschoenen mee had. Ook ik, tot ik op zekere dag vaststelde dat ik m'n sportschoenen echt vergeten was...



We hadden de laatste twee lesuren turnles. Ik zocht de hele dag wanhopig naar een oplossing, maar die vond ik uiteindelijk niet... Ik trok m'n T-shirt en short aan en bleef zolang mogelijk op m'n sokken rondlopen. Pas toen de andere jongens aanstalten maakten om naar beneden te gaan, kon ik niet anders dan m'n sokken uit te trekken. (De kleedkamers waren toen voor de meisjes, de jongens moesten zich boven omkleden...) Op blote voeten volgde ik de andere jongens. Eerst de koude stenen trap af, dan door een betegelde koude gang... Als enige van de klas stond ik op blote voeten in de sporthal. Uiteraard volgden er toen ook heel wat reacties... Ik schaamde me, voelde me kwetsbaar en had het gevoel dat ik me helemaal bloot gaf...



Als opwarming moesten we enkele rondjes lopen. Het gevoel op blote voeten te lopen vond ik wel fijn, maar het feit dat ik als enige op blote voeten liep en alle anderen naar me keken, maakte me bang...



Sindsdien stond ik heel ambivalent tegenover blote voeten: enerzijds voelde ik me beschaamd en onwennig, maar toch kreeg ik er een goed gevoel bij en werd ik er zelfs opgewonden van...



Na verloop van tijd besloot ik vaker en vaker m'n sportschoenen opzettelijk te vergeten voor de turnlessen. Het gaf me een hele dag spanning (en angst) om naar oplossingen te zoeken, om tenslotte toch op blote voeten te moeten deelnemen aan de turnles...



Het viel me opdat na enkele maanden één meisje ook vaker haar sportschoenen "vergat". Ook zij verscheen vaker op blote voetjes in de turnles. Dat wond me nog meer op, zeker als we toevallig alle twee op blote voeten waren. Bij rek-, strek- en lenigheidsoefeningen leek het ons logisch dat de twee enige leerlingen op blote voeten elkaar opzochten. Zo moesten we met blote voeten tegen elkaar aanzitten. We leken het alletwee leuk te vinden, al hebben we daar nooit over gepraat...



Tegenwoordig loop ik zoveel als mogelijk op blote voeten en mooie, blote vrouwenvoeten kunnen mij enorm opwinden...



Leuk om te horen dat er nog gelijkgestemden zijn!

Als jullie zin hebben om ervaringen uit te wisselen, laat maar iets weten!



Bram1977
Alle reacties Link kopieren
Herken mezelf hier deels in, want vind het ook zalig om zoveel mogelijk op blote voeten te lopen, hoewel mooie open schoenen met killer heels kunnen me ook zeer bekoren.

Alleen ik heb dan geen gevoelens van vernedering of angst, eerder van macht, want ik vind 't erg prettig om (met alleen mijn voeten bloot) in m'n luie stoel plaats te nemen terwijl een volledig naakte man op de vloer m'n voeten en benen zit te vertroetelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hou ook van voeten maar niet op een seksuele manier. Ik ken wel een jongen van 25 die een voetenfetisch heeft.Heel apart.
Alle reacties Link kopieren
Mooi verhaal, Bram, kan me er op die manier wel iets bij voorstellen. Fetisj heb ik niet in die richting. Ik heb zelf geen mooie voeten, vind ik, dus daar wil ik liever niet te veel aandacht voor. Mannenvoeten doen me ook niks. Kan me voorstellen dat ik een mooie vrouwenvoet meeneem in wat liefkozingen, misschien.
Alle reacties Link kopieren
quote:Del_Speciaal schreef op 28 december 2012 @ 17:08:

Ik vind het vreemd dat je je naakt voelt op blote voeten. En dat je je enigzins schaamt op blote voeten?



Maar goed, veel mannen kicken op voeten. Bij vrouwen heb ik dit niet eerder gelezen. Dan zou het eerder een schoenenfetisj zijn..net als ik

Hoewel ik mijn poezelige voetjes graag zie in open killershoes



[img]http://static.aanbodpagina.nl/img/101/e ... n-ring.jpg[/img]Complimentjes op deze zeer mooie voetjes met hele schattige tenen. Leuke French predicure met voet sierraad.
Doe je ding
Alle reacties Link kopieren
Beste Martha,



Ik begrijp heel goed wat je hier aangeeft. Ik vind vrouwen erg aantrekkelijk, kus en lik er graag aan mits een goede verzorging.



Vroeger vond ik voeten ook raar, vond het vreemd dat er artiesten waren die op blote voeten optraden enz. Mijn eerste vriendinnetje wilde een keer openschoentjes aantrekken, nu vind ik het super maar destijds (in ontkenning?) Zette ik mij er tegen af en zei dat ze beter sneakers kon dragen, belachelijk gewoon. Tegenwoordig kijk ik naar veel vrouwenvoeten en vind ik het heerlijk om ze te verwennen.
Alle reacties Link kopieren
Hallo martha_lenssen,



Ben dan geen vrouw hoor maar een 39-jarige zakenman. Mijn voetfetisj is denk ik ook begonnen in de gymzaal. Op het voortgezet onderwijs had ik meisjes in de klas die gymden op blote voetjes. Werd er gek van. Daar is het begonnen. Beetje verlegen (nogal) was ik toen. Durfde ze daarna bijna nooit meer aan te kijken. Later werd dit vele malen beter.

Heerlijk!

Daarnaast had ik toen ik nog thuis woonde bij mijn ouders een mooi uitziende buurvrouw. Zijn zoontjes speelden wel met mijn jongste broertje. In de zomerdagen kwam ze, altijd op haar mooie blote voetjes (sexy stampend want zo hoorde het) naar onze achtertuin om haar zoontje te halen.

Als ze weer was geweest (was toen zo'n 13 jaar oud) moest ik altijd mij even terugtrekken.

Zelf verzorg ik mijn voeten ook zeer goed.

Mag zeer graag naar blote vrouwenvoetjes kijken.

Hoop dat je er misschien wel wat mee kan en wil er best eens met je over praten hoor.
Alle reacties Link kopieren
Martha,



Bedankt nog voor je openheid.

Nog nooit zo een vrouw horen spreken over voetjes.

Heerlijk.

Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
En ik maar denken dat het alleen een mannending was. Dat het meer iets was om de 'tederheid' van de vrouwelijke voet



Ik heb er overigens zelf niets mee en kan me ook niet echt voorstellen wat dan precies het aspect is aan een voet wat me op zou moeten winden. Zoals al eerder geopperd is; een vorm van onderdanigheid misschien?



Zoals je borsten? Die wil je ook niet per se aan Jan en allemaal tonen, maar omdat het gebeurt (en in de maatschappij wordt geaccepteerd), doe je maar mee? Wat voor jou echter wel de nodige gevoelens met zich meebrengt waar de rest er niet veel achter zoekt?
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Vincent en ik ben 37 jaar oud. Ik vind het heel knap dat jij op het Viva forum jouw gevoelens omtrent het gymmen/schoolarts op blote voeten hebt willen delen met ons.



Ik zelf heb ook een kwetsbaar gevoel als ik blote voeten ben en zelf heb ik ook deze gevoelens.



Toen ik 6 was, heb ik zelf voor de eerste maal mijn gymspullen vergeten en moest meedoen in mijn ondergoed en blote voeten. Aan de ene kant vond ik het eng en koud maar aan de andere kant gaf het mij ook een kick. Daarom dacht ik altijd voor het slapen gaan aan gym. Ik heb hierna ook veel op blote voeten meegegymd vanwege de angst enerzijds en het plezier aan de andere kant.



Groeten van Vincent.



PS: jullie zijn ook van harte welkom een privébericht te sturen om jullie ervaringen te delen
Correct me if I am wrong.



Zou het kunnen dat jullie gevoelens omtrent het hebben van blote voeten voortkomt uit de kick van een lichte vernedering? Het klinkt alsof jullie je wat onderdanig voelen als jullie blote voeten hebben.



Voelen jullie je ook zo als je alleen bent of alleen als anderen het kunnen zien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven