Wat ga jij doen in de kerstvakantie?

18-12-2013 10:17 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien ter inspiratie een topic over de kerstvakantie. Ik weet nog niet hoe lang ik precies vrij neem maar ik wil graag:



- gaan schaatsen

- in een goed restaurant konijn eten

- bios

- ravotten met neefje/nichtje in bos ofzo

- uitgebreid koken / bakken

- kerst en oud en nieuw vieren met familie en vrienden



Wat gaan jullie doen?
Alle reacties Link kopieren
Teveel!



Nieuwe auto ophalen, naar de Primark met vriend (ziet hij nu al tegenop) eten met familie op kerst avond, naar amsterdam schaatsen en water colors vaarroute doen door de grachten en aansluitend eten (sushi!) op 1e kerstdag, op 2e kerstdag gourmetten met andere familie, de administratie doen, mijn klerenkast opruimen (wel nadat ik bij de Primark ben geweest offcourse) boodschappen doen, naar de kapper, enz enz

Kom tijd te kort!
Alle reacties Link kopieren
quote:IkBenIkenbenertrotsop schreef op 18 december 2013 @ 23:59:

Ik heb er zin in!

- de staatsloterij winnenHelaas meid,het winnende staatslot is al in mijn bezit
Alle reacties Link kopieren
quote:luna88 schreef op 20 december 2013 @ 13:35:

Teveel!



Nieuwe auto ophalen, naar de Primark met vriend (ziet hij nu al tegenop) eten met familie op kerst avond, naar amsterdam schaatsen en water colors vaarroute doen door de grachten en aansluitend eten (sushi!) op 1e kerstdag, op 2e kerstdag gourmetten met andere familie, de administratie doen, mijn klerenkast opruimen (wel nadat ik bij de Primark ben geweest offcourse) boodschappen doen, naar de kapper, enz enz

Kom tijd te kort!Dan hoop ik maar dat je niet in Maastricht woont
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Ben je al onderweg Luna? Ik zou de Primark maar overslaan anders redt je het niet voor de kerst.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven