Trouwen in 2012/2013- deel VIII

27-06-2012 17:27 2269 berichten
Alle reacties Link kopieren
[img]http://funnyshirtz.info/images/bridezil ... be_328.jpg[/img]



Voor alle romantische, stijlvolle, stoere, moderne, traditionele, net-een-beetje-anderse, ontzettend lieve bruiden en bruiden-to-be: een geheel nieuw, fris en vers topic!



Iedereen is welkom om zich hierbij aan te sluiten, ter inauguratie lezen we graag je aanzoekverhaal. Voor dit topic bestaat een besloten hyve, waarop we foto's en meer persoonlijke informatie delen. Om lid te worden van de hyve, leren we je graag eerst hier wat beter kennen.



NaamDatumBudgetEvelise April 2012 Posie 27 april 2012 Liesje 25 mei 2012 Tut1 juni 2012 Mousiemous 8 juni 2012 Shortyshirke 8 juni 2012 Zoovie 15 juni 2012 Dotje juni 2012 Chiquita 13 juli 2012 Woepsie 19 juli 2012 Latteke 24 augustus 2012 Bride 2012 25 augustus 2012 Fiona 13 September 2012 Septemberbruid september 2012 Essssther 22 september 2012 Niehow oktober 2012 Bruidinspe 15 oktober 2012 Barbiebien 22 maart 2013 Smuisje 27 april 2013 sonjagetal mei 2013 Maris mei 2013 Beelicious mei 2013 justme6 mei 2013 draak82 1 juni 2013 Kaatje_85 6 juni 2013 29wen 14 juni Hoera 15 juni 2013 NYC 9 augustus 2013 _butter_fly_ 31 augustus 2013 Tinkeldel september 2013 ¤8.000,- / ¤10.000,-Laylalala 6 september 2013 ¤11.000,- / ¤12.000,-Zonnebloem-87 13 september 2013 ¤10.000,- / ¤15.000,-Kapara 17 september 2013 ¤ 8.000,- / ¤ 10.000,- -isabellaxxx 20 september 2013 ¤ 10.000,- / ¤ 12.000, -pampas oktober 2013 ¤ 11.000,- miriammm 15 november 2013 ¤10.000,- / ¤15.000,-moniekk december 2013 ¤15.000,- / ¤20.000,-prulletje 2 mei 2014 HelgaCnajaar 2014 ¤ 5.000,- Lisboa 2015 ¤ 7.000,-
Alle reacties Link kopieren
Hi ladies in weddingland,



@lena91 wat hebben jullie veel gedaan qua decoratie! zijn jullie al lang bezig met plannen? bij mij is het tot nu toe vooral bij rondkijken gebleven.



qua budget tips de volgende: de kringloop, altijd goed voor deco, ik heb daar bijvoorbeeld al 2 taart toppers vandaan voor 25ct pst.

zo ook bijvoorbeeld vaasjes of vintage schoteltjes.



ik ben ook van de diy, spulletjes daarvoor haal ik vaak bij action (spreekuit aseeetiejon voor een minder goedkoop gevoel )



verder ben ik fan van Zara, altijd geweldige schoenen, moet wel nog even het seizoen afwachten en de jurk maar zou daar best eens kunnen slagen, ook hebben ze super mooie kinder jurkjes voor bruidskindjes en mooie jongens kleding voor stoere bruidsjonkers.



@ smart, ik wil opzich best het nieuwe topic openen maar ben nog niet superbekend met de forum etiquette nog dingen die ik moet weten?
Alle reacties Link kopieren
quote:lena91 schreef op 11 november 2013 @ 17:20:

Misschien een leuke tip voor alle aanstaande bruiden..

Wij hebben een hoop huwelijks-versiering van marktplaats af..

Zo ook onze bakker voor onze trouwtaart...die rekent er 95 euro voor! 4 lagen taart... En we hebben een heerlijke proeverij gehad, een stuk goedkoper dan bij de bakker..



Heeft er iemand anders nog leuke budget tips? ;) Het is tenslotte al duur genoeg :D



Nee wij hebben geen Thema Lena



Dat vind ik echt een goede tip! Op marktplaats kijken voor de taart. Ik vind een echte bruidstaart van de bakker namelijk erg duur. Dus ik ga zeker eens neuzen op marktplaats.

Verder letten wij ook zeker op ons budget, maar dat kan prima. Je hebt hartstikke veel outlets voor trouwjurken, op marktplaats kun je al héel veel leuke fotografen en DJ's vinden.

We hebben nou een DJ gevonden via via die de hele avond voor 150 euro wil draaien, scheelt toch hoop met iemand echt proffesioneel inhuren natuurlijk. Maar het is wel een kennis van iemand die wij kennen, zoals wat ik eerder heb gezegd wel opletten dat je ook een goede DJ hebt.





Morgen ga ik weer naar een Bruidswinkel, Nieuwe jurken passen! Spannenddd!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Haaa dames





Er schoot mij nog even een vraag te binnen: Hoe doen jullie dat met de trouwringen? Ik vind zelf zulke 'dikke'' trouwringen niet zo mooi voor de vrouw, ik ben meer van het iets dunnere ring met de diamant, maar ik vind ze ook zó duur. Wij zijn echt geen mensen om 1000 euro te gaan betalen voor onze trouwringen, ook geen 500 euro. Het max budget daarvoor is eigenlijk 200 euro, want wij hebben beide werk waar we ze niet of niet altijd kunnen dragen. En wij zijn sowieso al geen sieraden mensen, dus ben eigenlijk bang dat ze snel op het 'nachtkastje 'zullen belanden. Toch heb ik het gevoel wel trouwringen te moeten hebben want anders is dat ook zo raar, als je op DE dag geen ringen hebt??



Hoe doen jullie dit? Hebben jullie dure ringen? Of tips waar je goedkope trouwringen kunt kopen die toch mooi zijn?



Liefs,
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
@Wished, spannend vandaag weer op jurkenjacht. Hopelijk kom je jouw droomjurk tegen.



Ringen, wij hebben wel dure ringen, dat was voor ons een van de belangrijkste dingen. Wij dragen ze ook allebei elke dag.



Als je ze inderdaad zo weinig draagt als jij aangeeft dan zou ik naar een juwelier gaan en vragen om zilveren vriendschapsringen. Dat zijn ringen die lijken op trouwringen, het kunnen bijelkaar passende setjes zijn maar ook los te kiezen ringen. Dan kan je onder/rond de ¤ 100,- klaar zijn (zie linkjes). Eventueel laat je dan nog jullie trouwdatum er in graveren. Dan heb je toch ringen, maar hoef je je niet schuldig te voelen als je ze niet draagt.



http://www.lucardi.nl/hor ... LvZq_So4boCFUcV3god6CYA2Q

http://www.beslist.nl/pro ... 886/r/vriendschapsringen/



@Musha, Ik heb geen idee hoe of wat qua forum etiquette. Volgens mij dient er bij 2500 berichten een nieuw topic gemaakt te worden.

Wellicht komen er dan ook andere bruiden meeschrijven die nu 2012/2013 lezen en denken dat ze niet mee mogen schrijven.
anoniem_91317 wijzigde dit bericht op 13-11-2013 09:16
Reden: Linkjes toegevoegd
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Smart voor je tips en linkjes.

Daar heb ik zeker wat aan. Ik ga eens neuzen



En ik hoop ook dat ik vandaag mijn 'Droomjurk ' tegen kom.Maar ben vrij kieskeurig dus haha. Ben benieuwd
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
@Wished, ik vind bij de bovenste link het model Berlin bijvoorbeeld heel erg mooi. Dan ben je voor ¤ 50,- voor een setje klaar.
Alle reacties Link kopieren
Dag Allemaal,



Wat leuk om hier alle verhalen en tips van iedereen te lezen!!

Over 4 maandjes ga ik al trouwen en de voorbereidingen zijn in volle gang....



Grotendeels is de dag al helemaal gepland, eerst langs het stadhuis daarna een mooie fotoshoot.

’s Avonds willen we lekker uit eten met onze getuigen en ouders en daarna natuurlijk een groot feest voor vrienden en familie!!!.

De trouwjurk uitzoeken was voor mij gelukkig geen enorme klus , mijn moeder heeft echt zo’n mooie vintage jaren 60 jurk, de jurk vind ik sinds mijn jongere jaren al prachtig… en ben erg blij dat ook ik hem met mijn trouwdag aan mag (met een paar kleine aanpassingen) maakt het toch extra speciaal!! Als leuke bruidsaccessoire heb ik deze tiara besteld paste er gewoon perfect bij:



http://dreamwedding.nl/ca ... n/tiara-diadeem-vigo.html



Kreeg bij de bestelling ook nog heerlijke chocolaatjes bij…( altijd fijn )

We zitten alleen nog te twijfelen of we ook trouwbedankjes moeten doen… doen jullie dit wel?? Ik hoor het graag
Alle reacties Link kopieren
Klopt Smart, die vind ik ook erg mooi.



@ spannend Rosalie, Dat begint al erg dicht bij te komen. Wel leuk allemaal hé ?





Nou. Even een update, ben vandaag jurken wezen passen. 3 stuks totaal. Had er twee gepast die ik helemaal niks vond... En toen wilde ik eigenlijk al opgeven. Maar toen liep ik nog net even langs een paspop die in een hoekje stond, en wauw! Ik wist meteen dat hem dat was. Ik vond hem daar al zo mooi staan,, maar goed toch even passen kan goed dat hij jouzelf helemaal niet staat. Maar jawel! Dat is hem. Wat een prachtige jurk, helemaal mij ding. En hij hoeft maar een héel klein beetje vermaakt te worden verder past hij me perfect.





Wauw. Maar goed, het ergste, het is wel boven het budget zo'n 500 euro. Ben nu aan het wikken en wegen want dit is wel echt mijn droomjurk! Alleen als ik dit ergens anders op moet bezuinigen word het allemaal erg krap en dat wil ik ook niet. Tjeetje wat rot!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Heeejjj ladies!



@smart, ik ga morgen een nieuw topic openen, zag in een van de eerste posts dat er ook een medebeheerder kan worden aangesteld, iemand interesse?



@Wished Wij hebben nog geen ringen gevonden, ik zou graag vintage willen en vriend iets stoerders dus word waarschijnlijk geen standaard set, voor vriend hebben we wel al wat leuke dingen gespot op etsy.com daar kun je het ook zo gek maken als je zelf wilt qua prijzen

Wat balen dat die jurk een stuk duurder is! Heb je daarvoor al op internet gezocht? Hoor verhalen van mensen die gaan passen en dan opzoek gaan op internet.. Wie weet!



@rosalie welkom! 4 maanden ahhhh! spannend! Wat geweldig dat je de jurk van je moeder aan kan, mijn moeder heeft hem haren gelden weg gedaan maar was ook niet echt mijn stijl..



We willen wel voor bedankjes gaan, liefst iets van een cd of koekjes of beide haha! In iedergeval iets wat persoonlijk en ook leuk is, niet iets wat in een la verdwijnt.



As for myself, vandaag bericht van locatie en er blijkt nog een flinke bulk op de huurprijs te komen aan btw en aankleding... Nogal een bummer! Verder zaterdag weer jurken passen, hoop nu wel te slagen!
Alle reacties Link kopieren
He Musha

Zoiets zal het bij ons ook worden aangezien wij ook niet van de 'standaard'ringen zijn. Ik ben echt van diamanten ed, vriend wil het simpel houden.





Ik ga morgen toch terug voor de jurk. Nog één keer passen, kijken of ik dan beter een beslissing kan nemen. Het is wel echt mijn droomjurk, dat gevoel heb ik gewoon, en ik voel me geweldig in die jurk, dus ik heb wel het gevoel dat ik het moet doen. We hebben nog wel wat ruimte over in ons budget. Dus, het kan wel, ik vind ook dat ik me die dag echt een 'Prinses' moet voelen en niet in een jurk van 'Tja, mooi maar het is hem net niet 'dat vind ik ook jammer. Dus jullie horen morgen meer van mijn beslissing!





Liefs.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een dilemma Wished. Wat vind je aanstaande ervan als je buiten budget gaat?
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Dubbel
I choose happy!
Alle reacties Link kopieren
Ugh moeite met slapen.. Zie net dat de grote dag voor miriammm morgen al is! Mocht ze nog even spieken hier... Veeeeeeeel plezier! Geniet! En anders... We'll see you on the flip side...



@wished je hebt helemaal gelijk, je doet dit maar 1x en dan moet t wel helemaal kloppen, niet dat je later spijt krijgt omdat je de verkeerde jurk aan had... Sometimes if you know, you justknow you know? Ben erg benieuwd mogen we een kleine omschrijving?

Succes... We wachten af!
@Wished, oe wat een dilemma! Geen advies vanaf deze kant.

Is die 500,- in of excl eventuele vermaak kosten?



@Musha, wellicht kan je het topic vast openen en dan daarin de vraag opnieuw stellen of iemand co wil zijn?



@Miriammm, heel veel plezier morgen! Hopelijk wordt het een liefdevolle dag.



@Jurk, ik ga morgen naar die vrouw om mijn jurk te ontwerpen/laten maken. Pff, ik heb er al bijna buikpijn van. Weet gewoon echt niet wat ik wil. Zie op internet echt wel mooie jurken, maar bij het idee dat ik die aan heb krijg ik het benauwd en voel ik me heel naar. Maar goed, morgen bestel ik een jurk en dan hoef ik me daar niet meer druk om te maken. Hopelijk kan ik een beetje slapen vannacht.
Alle reacties Link kopieren
Ha dames!





Het is 500 euro buiten budget maar wel inclusief vermaakkosten. Vriendlief vind het een moeilijke kwestie, hij vind wel dat ik me er mooi in moet voelen, maar het word allemaal krap aan. Ik ga er nu heen om nog een keer te passen, hopelijk kan ik dan beter beslissen. Zal straks uitgebreider reageren.



Liefs, Wished
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Succes met je keuze Wished!



Smart, als er goed personeel is, gaat je vervelende gevoel vast snel weg en helpen zij je aan een jurk waar je je fantastisch in voelt. Ik hoop dat je toch een leuke dag hebt morgen.



Ego:

Jaaaa het is inderdaad bijna zo ver bij ons! Vandaag veel last minute dingen doen, zoals het maken van de bedankjes (dat kon wegens houdbaarheid niet eerder), het ophalen van mijn jurk en het afgeven van spullen op de feestlocatie. Langzaam begin ik een beetje zenuwachtig te worden maar verbazingwekkend genoeg kan ik dat best goed weg-rationaliseren Vriend en ik slapen vannacht lekker samen thuis en en dat vind ik heel fijn. Het lijkt trouwens heel mooi zonnig te worden morgen en ik liep gisteren langs onze fotolocatie en die ziet er prachtig uit (oude laan met aan twee kanten bomen. Dat ligt dus vol bladeren. Aan weerszijden oude herenhuizen en achterin een kerk). Ik heb er zin in!



Bedankt voor alle gelukwensen en ik kom volgende week nog even verslag doen!



Bambi, als je dit nog leest: Veel plezier en geluk morgen!
Alle reacties Link kopieren
@Wished, als het je droomjurk is zou ik er voor gaan dan maar iets anders goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
jeej mensen het is zo ver:

new topic!
....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven