Is diegene die is vreemdgegaan niet altijd de "lul"?

28-12-2013 07:51 429 berichten
Alle reacties Link kopieren
"Is diegene die is vreemdgegaan niet altijd de "lul"... Terwijl het misschien wel aan de partner ligt???"



Deze vraag werd recent op dit forum gesteld en waarom apart topic zou je je afvragen..... omdat bleek dat deze vraag lang open bleef staan, er omheen gedraaid werd, geen echt antwoord volgde....



Dus de vraag staat, erg nieuwsgierig hoe op dit "seks"topic de vele vreemdgangers (als klopt wat ik regelmatig lees zijn die er in grote getale), de singles met of zonder SV, de "open relatie" mensen (soms twijfelachtig of zijn of haar partner weet dat ze in open relatievorm leven ) of gewoon elke andere forummer hierover (Terwijl het misschien wel aan de partner ligt???") denkt!

Wie is oorzaak van vreemdgaan

Totaal aantal stemmen: 107

Vreemdganger (69%)
Partner (1%)
Beide (25%)
Niemand (1%)
Geen mening (4%)
anoniem_118645 wijzigde dit bericht op 30-12-2013 14:05
Reden: Getracht duidelijk te maken dat de vraag simpel is en ook zo bedoeld is!
% gewijzigd
Delen doe je samen
quote:Sense-1970 schreef op 31 december 2013 @ 17:02:

ik bedank vriendelijk SWV, ik zit dan toch echt liever met mijn partner op de bank met een schaal oliebollen..



Nou uh. Met jou ik dusnie vreemdgaan.



Ik herken me teveel in wat jij wil.



Next!
Je zou niet eens als vreemdgaan voelen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Sense-1970 schreef op 31 december 2013 @ 16:48:Kip, ik heb mijn partner tijdens gesprekken voor mijn misstappen aangegeven wat hij er van zou vinden als ik de seks die ik bij hem niet krijg, bij een ander zou halen. Ik wist dus dat dat hem veel pijn zou doen, het hem niet vertellen was niet 'I don't give a fuck boodschap' .. maar heb trachten te behoeden voor die pijn.Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 15:04:Ja ik heb hem niet meteen de kans gegeven zelf te kiezen, ik mag dan ook zeker mijn handen dichtknijpen omdat hij nadien de beslissing heeft genomen wel bij me te blijven, en ik door mocht gaan met de verhouding.Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 01:08:Ik heb al die tijd 1 vaste minnaar (waar partner na 1.5 jaar achter is gekomen) in mei dit jaar is die "relatie" stop gezet, het seksuele gedeelte. Maar een aantal weken geleden toch weer in gang gezet (tot op heden eenmalig. Maar we sluiten niets uit)Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 01:59:Ik leef met een dagelijks inwendige oorlog met mezelf, en die hou ik ook bij mezelf. Het nemen van deze beslissing en hoe wij onze relatie incl de 3e die nu in het spel is, voort laten bestaan, maakt het leven heus niet rooskleuriger Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 01:35:En dus zou ik hem NOOIT de verantwoordelijkheid geven van mijn beslissing, ik zal hem ook nooit voor de voeten werpen "jij bent autist.. Dus mag ik..." Ik heb getracht uit te leggen wat het voor mij betekent om geen seks meer te hebben, tot op zekere hoogte begrijpt hij dat, maar het snappen is een tweedeSense-1970 schreef op 28 december 2013 @ 12:56:Ik voelde me minder 'vrouw'.. Mijn zelfvertrouwen op dat vlak was aan flarden.. In dat opzicht werkte het wel.. Ik werd weer een vrouw, ik voelde me weer begeerd en kreeg op vele vlakken mijn zelfvertrouwen terug..Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 01:31:Ja hij weet er nu van, we zijn na het uitkomen van het vreemdgaan bij elkaar gebleven waarbij ik heb aangegeven dat ik daarvoor niet mijn minnaar op zou geven indien er op seksueel vlak niets zou veranderen.Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 01:15:Op het moment dat ik hem leerde kennen was hij (toen 34 jaar) nog maagd.. Voor zichzelf had hij uitgemaakt dat dat prima was en dat hij niets mistte.. Hij heeft die knop nooit meer om kunnen zetten, ondanks dat hij nu weet wat het is. We zijn hiervoor bij een therapeut geweest, maar die kwam ook niet verder met hem.. Ook daar klapt hij dichtSense-1970 schreef op 31 december 2013 @ 16:52:die communicatie is er bij ons ook wel, alleen dus niet over dat onderwerp, en daar zal ook geen communicatie meer over komen.. Het lukt gewoon niet, het doen niet, het er over praten niet. Ik leg me daar nu bij neer, en hij blijkbaar ook..Sense-1970 schreef op 30 december 2013 @ 15:40:Ik denk trouwens dat er maar 1 persoon kan oordelen of iemand wel/niet respect heeft voor, of houdt van, de partner..En dat is de partner zelf, meningen zijn prima, maar het oordeel ligt bij degene die met de vreemdganger samenleeft..Jouw man weet van jouw minnaar en gunt jou dat contact alsnog, dus wat mij betreft ga jij allang niet meer vreemd. Als jullie constructie voor jullie alledrie goed loopt, why not? En ja, ik weet ook uit eigen ervaring dat het leven heus niet makkelijker word met en een man en een minnaar die ook van elkaars bestaan afweten.
Alle reacties Link kopieren
Kip, je mist een aantal essentiële zaken, de eerste anderhalf jaar was mijn minnaar wel geheim, hoe je de huidige situatie ook tegen het licht houdt, dat punt blijft..



Daarnaast zijn er een hoop details in alle posts niet geplaatst, die heb ik nergens geplaatst, die voor jullie missen.. En dat hou ik ook liever zo.. Ik Ik gaf al aan dat het een "soort van gedoogbeleid is" het werkt voor nu idd.. Laten wij het daar op houden..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven