Kat kreeg vuurwerk in anus

02-01-2014 21:51 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat een zieke mensen wonen er toch in ons land .

Ik hoop dat de idio(o)t(en) die dit geflikt hebben zelf een v.w.b. in hun/haar anus/penis/vagina gepropt krijgen.
zeg niet altijd wat je denkt , denk na wat je zegt ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het nieuws ook gehoord. Verschrikkelijk vind ik het. Helemaal toen ik er achter kwam dat mijn poes ontsnapt was 31 december.

Ze is vandaag pas weer thuis gekomen en ben helemaal opgelucht. Er is niks met haar aan de hand gelukkig.



De hele tijd zat ik te denken stel je voor dat.....
Alle reacties Link kopieren
Hoorde het in de auto, op het nieuws. Het bericht schokte mij enorm. Wist ik maar wie er achter zaten. Ik zou ze hun leven zuur maken. Heel verdomde zuur.
Alle reacties Link kopieren
Dussss, mocht iemand over details beschikken...
Alle reacties Link kopieren
quote:Donkeyshot schreef op 03 januari 2014 @ 11:57:

Afschuwelijk verhaal, arm beestje.



Toch blijf ik met een vraag zitten: iedereen die weleens een kat een pilletje heeft moeten laten slikken, weet dat dat deksels moeilijk is. Zelfs bij een kat die jou goed kent, duw je niet zomaar iets naar binnen; als het beestje zich echt gaat verzetten haalt hij je finaal open met zijn klauwen.

Hoe krijgt een onverlaat het dan voor elkaar om vuurwerk in de anus van een kat te duwen zodat het blijft zitten tot de lont is opgebrand ? Mij lijkt dat bijna onmogelijk. Ik vermoed daarom dat het misschien toch net anders is gegaan. Niet dat het voor de kat uitmaakt: het beestje was zwaargewond en kon niet meer worden gered.De politie is het met mij eens: dit verhaal klopt niet.



Vuurwerk in de anus van een kat stoppen is vrijwel onmogelijk. En als het toch lukt, en het ontploft, ziet zo'n beest er nog heel anders uit (letterlijk uit elkaar gerukt). Dit is weer eens een broodje aap verhaal.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
Er schijnt nog een kat met oud op nieuw vastgebonden te zijn aan put en bestookt met vuurwerk.

Maar met meerdere personen kat vasthouden?

Ik heb 2 katten waarvan 1 ook heel tam is, kan er veel mee "doen".
Alle reacties Link kopieren
quote:Liene85 schreef op 06 januari 2014 @ 15:50:

Er schijnt nog een kat met oud op nieuw vastgebonden te zijn aan put en bestookt met vuurwerk.

Maar met meerdere personen kat vasthouden?

Ik heb 2 katten waarvan 1 ook heel tam is, kan er veel mee "doen".



Ook dat is volgens de politie niet waar. Die kat is waarschijnlijk een verkeersslachtoffer.

En voor een kat is er een enorm verschil tussen het eigen vertrouwde baasje/vrouwtje die hem eerst weet te kalmeren, en een paar wildvreemde straatschoffies die rottigheid met het dier willen uithalen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
ik ben best opgelucht te horen dat het mogelijk 'maar' om een aanrijding gaat. Ik had de tranen in mijn ogen toen ik hoorde dat iemand een kat zo mishandeld!

Mijn kattenbeesten mogen overigens rond de jaarwisseling niet naar buiten. Sluizenbeleid in volle gang dan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe komt het dat ze eerst een bericht de wereld in helpen en dat zonder te verifiëren, en dat later dan weer in te trekken "was toch niet waar".



Welk bericht is nu waar, het eerste of het tweede? Stel dat het eerste wel klopt maar ze gewoon een hetze willen voorkomen?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het eerder een tegenbericht is om de gemoederen te sussen.
We can do it!
Alle reacties Link kopieren
Ik zei een paar dagen geleden al dat ik het een zeer ongeloofwaardig bericht vond.

Kwestie van logisch nadenken.

Je kan gemakkelijk foto's op internet vinden van door vuurwerk verwoeste handen met compleet afgerukte vingers.

Dus als je zo'n stuk vuurwerk in een katte-anus stopt (wat op zich al vrijwel onmogelijk is want het beest zal iedereen die het probeert openrijten met zijn nagels) dan wordt de hele kat finaal aan flarden geblazen. Dan is er echt geen dierenarts meer nodig om het beestje te laten inslapen.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Alle reacties Link kopieren
quote:zonnedans schreef op maandag 06 januari 2014 18:12 Ik denk dat het eerder een tegenbericht is om de gemoederen te sussen.

Tuurlijk niet!

Ze hebben nu pas goed onderzoek gedaan en zijn tot deze conclusie gekomen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt geen woorden voor zulke daden.

Het is werkelijk verschrikkelijk.

Ook sta ik niet voor mezelf in als ik zoiets zie gebeuren, dat die lui pijn gaan lijden dat is wel zeker.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
quote:mriek83 schreef op 06 januari 2014 @ 18:19:

[...]



Tuurlijk niet!

Ze hebben nu pas goed onderzoek gedaan en zijn tot deze conclusie gekomen.

Maar waarom dan eerder met zulke gruwelijke berichten naar buiten komen terwijl ze niet eens onderzocht of bevestigd zijn?



En dan nú komen met "het was toch geen vuurwerk".
Alle reacties Link kopieren
Ik was er ook echt van slag van , van de 2 berichten en nu dit?? Blijft erg hoor daar niet van..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven