Welkom op de sekspijler! (voorsteltopic)

05-10-2009 21:01 362 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hierbij een schoon en fris voorsteltopic.

Voel je vrij om je hier even voor te stellen als je op de sekspijler post.



Let op: niets is verplicht, maar ervaring leert dat het fijner klets over "intieme" vragen na een voorstelrondje.





Van mij in elk geval alvast een hartelijk welkom op het forum c.q de sekspijler!
Alle reacties Link kopieren
Wamozart, componist

50 jaar, ruim 16 jaar single. Af en toe - hier en daar - een leuk avontuur :-). Vrolijk en levenslustig en ondernemend persoon. Schrijf soms iets mee in de rubrieken seks en relatie. O ja, 2 kinderen rond de 20. Geweldige kinderen! Trotse papa hierzo .
Alle reacties Link kopieren
hoi hier gigolo72



mijn naam zegt het al. ... ben geen timmerman



elke dag leer je ...en wie doe ik dat hier wat de vrouw te vertellen heeft over sex (beleving)
quote:jazzyjazz schreef op 30 september 2012 @ 01:58:

Jazz. 4 letters zijn te weinig. Tsssk. Nu maar gekozen voor een koosnaampje uit een ver forumverleden.



Ik, 39, vrouw & single. En meestal blij.



En ja Vlammetje ;) xJaah! Ik zag je naam, vond je foto wel passend en ben je meteen gaan loepen! x terug!
Alle reacties Link kopieren
Bij deze willen wij ons ook even voorstellen,wij zijn een stel dat elkaar al een kleine 20 jaar kent en 16 jaar getrouwd zijn, K 50 jaar en A 48 jaar en zijn in het bezit van 2 puberende jongens. Kwamen hier terecht tijdens onze zoektocht, over het hoe en wat van het swingen en bezoek aan parenclubs.

gr K&A
Alle reacties Link kopieren
welkom Nooitteoudomteleren
Alle reacties Link kopieren
Lees al tijdje mee hier, wel zo netjes om me even voor te stellen voor het geval ik mee wil praten.

Ben vrouw, 40 +, hou erg van erotische dansfeestjes, al heel lang getrouwd en happy.
Alle reacties Link kopieren
Zelf lees ik meestal mee bij sex en relaties.

Plaats af en toe een bericht bij relaties.

Ik ben 48 jaar.

Dit jaar getrouwd en we maken er een puinhoop van.

Hoop dus dat daar verandering inkomt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn naam is Sally Suiker. Ik ben 34 en heb een hele leuke vriend waar ik erg gelukkig mee ben. Geen kinderen ( en ook geen plannen) naast mijn werk ben ik sinds kort met heel veel trots en plezier mede oprichter en eigenaar van een webshop in sexartikelen. [...]

Ik ben niet hier om jullie dood te spammem met reclame hoor! no worries, vind het gewoon heerlijk om wat mee te lezen en hier en daar te reageren.
eely.nl
Alle reacties Link kopieren
quote:sallysuiker schreef op 29 november 2012 @ 10:15:

Mijn naam is Sally Suiker. Ik ben 34 en heb een hele leuke vriend waar ik erg gelukkig mee ben. Geen kinderen ( en ook geen plannen) naast mijn werk ben ik sinds kort met heel veel trots en plezier mede oprichter en eigenaar van een webshop in sexartikelen.

Ik ben niet hier om jullie dood te spammem met reclame hoor! no worries, vind het gewoon heerlijk om wat mee te lezen en hier en daar te reageren.

Nou Sally,

Dan zou ik als ik jou was om te beginnen de link met jouw site even heeel snel weghalen voordat je wordt gestaft!
Alle reacties Link kopieren
Up!
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Moet ik me aan je voorstellen ofzo, Dieddo?
Alle reacties Link kopieren
Nee jij niet. mss. handig voor Tempest ?
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
Alle reacties Link kopieren
Moet wel een beetje afgestoft worden dan, 't is zelfs nog geopend door (mijn geliefde) Angel5
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje laat, maar ik zal me dan toch even voorstellen. Nu dit oude topic uit het stof is gehaald.

Ik ben een vrouw 33 jr. Heb een relatie en woon samen. Met mijn vent heb ik 2 kindjes.

Ik heb een goed seksleven, maar ben er van de week achter gekomen dat het erg leuk is om hier anoniem over te "praten".

Kortom hoi allen!
Alle reacties Link kopieren
Bij deze..stoflaag eraf.



En jaaa is een oud topic...



Ik heb me hier al 2x voorgesteld
Lijflied: Somethin' in my mouth - Gare du Nord
quote:dieddo schreef op 08 januari 2014 @ 19:52:

Ik heb me hier al 2x voorgesteld Uh huh. Als iemand die je niet bent :p
Alle reacties Link kopieren
Begin mij een beetje een buitenbeentje te voelen. Kennen jullie elkaar allemaal al. Ben ik dan het vreemde eend in de bijt????
quote:ping80 schreef op 08 januari 2014 @ 20:32:

Begin mij een beetje een buitenbeentje te voelen. Kennen jullie elkaar allemaal al. Ben ik dan het vreemde eend in de bijt????







We gaan hier allemaal vreemd. Eh. Zijn vreemd.



En zolang je niet te hard bijt...
Alle reacties Link kopieren
O gelukkig! Ik voel me helemaal thuis...

Ik zou niet durven om je te hard te bijten.
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik ben Ever1 en lees al geruime tijd, af en toe, mee op dit forum. Omdat ik nu af en toe wat bijdraag, stel ik me even voor. Man en de leeftijd van vijftig al weer (even) gepasseerd, twee kinderen van in de twintig en al ruim dertig jaar getrouwd met dezelfde fantastische vrouw. En nog steeds gelukkig mag ik wel zeggen.

De relatie ontwikkeld zich nog steeds, we ontdekken samen nieuwe dingen en ervaren regelmatig hoe het is om gezamenlijk met een ander stel te vrijen. Dat maakt me nieuwsgierig naar welke ervaringen andere Forumleden hebben in hun huwelijk / relatie. Hoop daarover te lezen en mijn bijdrage te leveren. Ook op andere thema's trouwens. Leuk om jullie hier te ontmoeten.



Ever1
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Dacht ik waarom komt dit weer naar boven ineens maar lees dat zich iemand weer netjes komt voorstellen. Is op dit topic niet echt gewoon maar welkom Ever1!!

En als mede-swingert...er zijn wel een aantal topics hier over swingen...topic parenclubs, swingen etc. en ook onder sexklets. Feel free en deel!!
It's never too late start living!
Alle reacties Link kopieren
Leen65, Dank voor je welkom.

Ik kon zien dat het al een poosje geleden was dat iemand zich voorstelde. Dacht zelf dat het idd wel "netjes" is om te laten weten dat ik niet vanuit "het niets" af en toe een bijdrage wil leveren of misschien een vraag stellen in de toekomst. Ik ben bekend met o.a. de topics die je noemt en lees daar mee en verwonder mij soms over de vragen en reacties die ik aantref. Dat maakt dat ik erg benieuwd ben naar wat mede-forummers bezig houdt. Dat zijn soms ook dingen waarover ik mezelf vragen stel. Heel herkenbaar dus. En soms ook niet, maar daar leert een mens weer van.



Net zoals ik (we) aan het leren zijn wat swingen is en en dat dat heel erg leuk is en wat dat doet met mij (ons) en onze relatie doet. Ik ben ook benieuwd hoe anderen daar mee omgaan.



Ok, genoeg voor nu. Wil hier niet off-topic gaan. Ben benieuwd naar anderen die zich hier willen voorstellen.
Niets is zeker! En zelfs dat niet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal, ik volg even met voorstellen, vrouw 44jaar, gelukkige relatie (man begin 50) van 14jaar.. We zijn ook swingers..al sinds begin van onze relatie en komen wel eens bij bijv Fun (al mis ik daar soms wel de actie die we op feesten in Catacombe Amsterdam 2002-2007 wel hadden).. zodoende ben ook ik hier op het forum terecht gekomen..Goeie (sex)tips kan je hier vinden. Ben wel blij dat wij in onze relatie vrij en blij kunnen swingen, zonder enige jaloezie of gedoe van ons beider..ik lees hier wel eens andere verhalen..we doen het wel altijd samen (nooit aparte kamers, nooit alleen op date). Groetjes, ik blijf fijn meelezen en wellicht meeschrijven.
Forget what hurt you, but never forget what it taught you!
Alle reacties Link kopieren
JAAA !! Ik ben er weer eens.... voor het eerst sinds jaaaaaaaaaaren weer op dit forum...

Hoop bij te lezen :O
Aliquando et insanire lucundum est
Alle reacties Link kopieren
Nou, zet er een bak chips bij, trek een biertje open en ga je gang.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven