Geld & Recht alle pijlers

Iemand leuke ideeen voor de 40 bruloft van mijn ouders?

23-06-2008 11:36 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal. Over 8 weken zijn mijn ouders 40 jaar getrouwd. Nu is het zo dat ze in materiele zin eigenliijk alles al hebben. Ik wil dus eigenlijk "iets leuks" doen met de hele familie. Dus 10 volwassenen, 2 kinderen van 11 en 14 en 2 kinderen van 6 en 9. Heeft iemand misschien leuke ervaringen/ideeen om een dag te vullen? Ik woon zelf in Flevoland. Ik heb natuurlijk zelf ook op internet gekeken maar ik weet het zelf niet zo heel goed. Ik hoop dat iemand tijd en zin heeft om mee te denken. Harstikke bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Tja, ik weet natuurlijk niet waar je familie van houdt, maar ik zou het vooral niet te ingewikkeld maken, het gaat tenslotte om de tijd die je met elkaar doorbrengt. Ik zit te denken aan een fietstocht of een kanotocht en een gezellig etentje daarna, eventueel een BBQ ofzo? Of een rondvaart door een leuke stad en een stadswandeling (evt. in de vorm van een speurtocht bijvoorbeeld). Het hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe mobiel/sportief je ouders zijn en waar ze van houden. Kennelijk kun je ook GPS wandelingen maken via natuurmonumenten bijvoorbeeld.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
weet niet wat het mag kosten.. maar wij zijn naar eurodisney geweest toen mijn ouders 25 jaar getrouwd waren... ze hebben zelf echter ook meebetaald...
Alle reacties Link kopieren
wij zijn een dagje op stap geweest met ouders, kinderen en kleinkinderen (toen een 'binnenprogramma' ivm slechte weer. Was erg gezellig. 's Avonds lekker uit eten. Hadden ook een feestgids gemaakt met anekdotes, foto's uit de oude doos, tekeningen etc. van de kleinkinderen. 's Morgens koffie met bruidstaart: we hadden foto's van hun bruidstaart van 40 jaar geleden meegenomen naar de banketbakker en die na laten maken (wel iets kleiner natuurlijk); was erg geslaagd!



Naast de hele dag en het eten hebben we mijn ouders nog een mooi ingelijste foto van alle kleinkinderen kado gedaan.



Succes met de voorbereidingen en alvast een gezellige dag!
Alle reacties Link kopieren
weekendje weg misschien? lekker een grote bungalow of boerderij huren.



het hele weekend met zijn allen samen zijn is sowieso speciaal en altijd leuk!



je kan dat combineren met een barbecue. overdag lekker buiten zijn (sportspellen, fietsen, wandelen, pretpark, dierentuin,naar het strand, waar jullie maar van houden) en 's avonds voor de open haard.



als het goed bevalt, kan je er meteen een jaarlijkse traditie van maken, haha :-P .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven