Zwanger worden van een 2e, 3e of misschien wel 4e kindje.

14-11-2013 16:28 111 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Zijn er meer mensen die proberen zwanger te worden van een 2e, 3e of 4e kindje.

Meer mag natuurlijk ook!

Ik merk dat de onderwerpen waar de bestaande groepen over schrijven, meiden zwanger van hun eerste kindje, net weer iets anders zijn dan wanneer je al een aantal koters hebt rondlopen.



Ik ben vorige maand gestopt met de pil en wil nog heel graag een kindje samen met mijn huidige man. Met mijn ex-man heb ik een dochter van 6 en een zoon van 4 jaar. Heel spannend allemaal, met ook nog genoeg twijfels en onzekerheden, want tja kinderen van 2 verschillende vaders heb ik ook nooit voor ogen gehad. Maar zo leuk, zo fijn en heerlijk om alvast een beetje te dromen over een gezin met 3 kinderen!



Wie schrijft ermee?
Alle reacties Link kopieren
En dan zal ik nu eindelijk eens even fatsoenlijk op iedereen reageren na mijn laatste “even snel” posts.



Allereerst voor iedereen de beste wensen met hopelijk veel gezinsuitbreidingen!



Welkom nieuwe meiden, gezellig dat de groep steeds wat groter wordt….. ik wil trouwens best de tabel blijven doen als sneeuwpop dat niet ziet zitten maar dan kunnen we misschien beter een nieuw topic aanmaken zodat ie bovenin kan? Zeg t maar.



Zap-jeh: twee kinderen op een kamer moet kunnen hoor, wij zitten in een soortgelijke situatie. Vriend heeft zijn huis te koop staan en zolang dat niet is verkocht blijven we in mijn flat wonen, met drie slaapkamers en straks misschien ook drie kinderen dus dan zullen de oudste twee samen op een kamer gaan. Ze logeren al vaak bij elkaar op de kamer (zo schattig!) dus daar verwacht ik weinig problemen van.



Warsk wat leuk ook voor een vierde kindje, hopelijk lukt het ook deze keer snel en wordt je gezin nog wat groter.



Debouwer: kun je je nog bedwingen met testen? Ik heb nog niet opnieuw durven testen. Morgen is dé dag dat ik (bij voorkeur niet) ongesteld zou moeten worden, dus misschien morgenavond nog eens testen…..



Phon, wat schattig dat je zoontje graag een zusje wil. Lastig he dat ze nog niet helemaal begrijpen dat dat soort dingen niet op bestelling gaan. Hier gaat de voorkeur uit naar een broertje bij mama en een zusje bij papa (vader en ik zijn niet meer bij elkaar). Schoonzusje is zwanger en daar moet maar een neefje komen want 'nichtjes hebben we nu wel genoeg mam'



Hier gisteren nog een leuke uitspraak van oudste (ik moet eigenlijk nog even andere namen voor ze bedenken maar heb even geen inspiratie) tegen oma: Nee hoor oma, mama heeft echt geen baby in haar buik, anders had het wel op Facebook gestaan…… komt waarschijnlijk omdat ik haar van de week de echo foto van een vriendin op FB had laten zien.



Voor iedereen op het wachtbankje: succes met geduld hebben, zooooooo lastig!!! En voor de meiden die toch weer ongesteld zijn geworden
Alle reacties Link kopieren
Hahaha, geweldig!!! Alsof je een echofoto of bericht op FB zet als je ouders het nog niet weten.... )

(Hoewel, soms zie je berichten.... ik zou het in ieder geval niet zo snel doen. )



Hier nog geen tekenen..... :s Maar ik heb nog anderhalve week dus waarschijnlijk wil ik ook weer te snel.



Kruidnootje spannend! Al wel tekenen? Ik hoop dat je kunt wachten tot morgenavond.



Het schema aanpassen zou superfijn zijn, en als daarvoor een nieuw topic geopend moet worden, is dat wat mij betreft prima. Wat vindt de rest?



Zo, ik ga nu snel weer verder met schilderen. De jongste schuift door van de babykamer naar een grotere kamer, die ik nu aan het opknappen ben (lees; voorzie van een ander kleurtje). T.z.t. kan zijn kamertje (= echt heel erg klein) door naar de hopelijk toekomstige baby. Zoals je leest hebben wij wel voldoende ruimte, maar als de baby er is zijn de slaapkamers 'op'.
Alle reacties Link kopieren
Nee inderdaad, en ik denk ook zomaar dat de ouders het eerder weten dan de meiden hier in huis, die kunnen daar echt geen seconde hun mond over houden denk ik zo



Tja tekenen, de hele dag door denk ik van alles te voelen: misselijk, moe, dorst (terwijl ik normaal rustig een dag leef op een kop koffie qua drinken) maar ik ga er maar vanuit dat mijn lijf me gewoon voor de gek houdt en ik morgen flink ongesteld wordt, dat temt de teleurstelling misschien een beetje. Ik merk wel dat vriend er ook veel mee bezig is, appt 100 keer per dag hoe ik me voel en kijkt steeds op de test van van de week en roept dan 'ik zie echt een streepje hoor lief'…..



Leuk lekker opknappen in huis, snapt jongste al dat ie een nieuwe kamer krijgt? Ben even zijn leeftijd kwijt, maar nog vrij klein dacht ik?
Alle reacties Link kopieren
Kruidnootje, lief dat meeleven van jouw vriend. Ben heel benieuwd of het streepje straks nog een keer tevoorschijn mag komen. Ik denk van wel. Niet dat ik dat ergens op kan baseren.

En wat geestig die FB uitspraak.



Leuk dat herinrichten miekie.



Ik mag deze dagen nog even ongezonde dingen eten en drinken en dan ga ik even streng op gezondheidsregime. Kijken of dat zoden aan de dijk zet.
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik vind een nieuw topic t.b.v. de tabel ook ok.
Alle reacties Link kopieren
Goed idee nieuwe topic. Zal ik m vanavond eens maken met n tabel erbij?!



Bij ons slapen de 2 middelsten ook bij elkaar. Denk dat er ook niemand naar boven wil als er n baby komt. Misschien willen ze dan wel met zn drieën op de grote kamer. Maken we op zolder wel n speelkamer voor als er vriendjes komen. Want zelfs een vrij grote slaapkamer is vol met een stapelbed nog een bed en kledingkasten.

We zien t wel. Misschien willen de jongens wel samen naar boven.



Ik ga strx wel even vogelen met n nieuwe topic. Heb toevallig even tijd!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Vorig bericht kreeg foutmelding



Ik heb vanavond wel even tijd om een nieuwe topic met tabel te maken.

Nog niemand ermee bezig? Anders hebben we er 2!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
Als je zou willen graag!



Misschien kun je de tabel waar ik toen mee begonnen ben kopiëren dan hoef je niet het hele wiel opnieuw uit te vinden, is best een prutswerkje namelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ah het begint al wat drukker te worden hier! Gezellig!

En kruidnootje, alweer getest? Ochtend urine is beter om mee te testen...dus heb je vanavond weer een vage streep, gewoon morgen ochtend weer proberen!



Goed idee van het nieuwe topic debouwer, ik heb er weinig verstand van en niet echt tijd voor...
Alle reacties Link kopieren
Zwanger (worden) van 2e, 3e, 4e of .... kindje



Kijken jullie welke info nog mist? Zie jullie daar!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart
Alle reacties Link kopieren
@ sneeuwpop, kom je ook naar de nieuwe groep? Jij bent tenslotte gestart!! Ben benieuwd hoe het met je is!
Trotse moeder van 5, 4 in mijn armen, 1 * voor altijd in mijn hart

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven