milf 'oudere' vrouw verleiden

31-05-2009 17:54 255 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,



Ik ben een student van 24 en chat/cam/msn/videogesprekken met een leuke getrouwde vrouw van 42. We vinden elkaar erg leuk en lekker en van uit haar kant is het duidelijk dat ze wel een soort van seksrelatie zou willen. Mij lijkt me dat ook heerlijk, maar toch vind ik het moeilijk dat ze een man en kinderen heeft en ben ik nogal onzeker of ik haar 'wel aan kan' in bed ...

Bovendien ben ik niet bekend met het teasen,verleiden en versieren van een wat meer 'ervaren vrouw'. Ik zou graag willen weten hoe jullie er over denken en graag wat tips krijgen.

alvast bedankt voor jullie moeite en aandacht,

mike
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat er vrouwen zijn die geinteresseerd zijn in een jonge scharrel, er zijn niet zoveel vrouwen die daarin geinteresseerd zijn maar er bestaan wel vrouwen met die interesse/fantasie (daar ben ik toch vrij zeker van...)
Alle reacties Link kopieren
ach ja, ik snap het probleem wel. maar spreek anders gewoon af bij jou thuis, of in een hotel. Je moet er wel wat voor over hebben lijkt me, ik ben zelf 19 en zou willen dat ik een oudere vrouw ontmoet... maarja dat gaat allemaal ook niet zo makkelijk misschien heeft iemand tips daarvoor?
Alle reacties Link kopieren
Schoolplein jongen, je struikelt er over de bloedjegeile milfs.
Alle reacties Link kopieren
hoi ik ben ook op zoek naar een "milf" nog tips
Ja, dapper genoeg zijn om je eigen topic te openen in plaats van eentje opduikelen van een jaar geleden.



Als je hier niet eens je eigen topic durft te openen, dan wordt het met die rijpere vrouwen al helemaal niks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven