Mode & Beauty alle pijlers

goekope simpele spijkerbroek

23-06-2008 12:56 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb nu al zo'n 3 jaar geen spijkerbroeken meer maar wil er toch graag weer een. ik wil een rechtmodel die niet te laag zit maar ik heb er dus geen 120 euro voor over...

waar vind je nog een normale spijkerbroek voor een normale prijs?
nou ik ben niet geslaagd hoor :(

ik ben bij heel veel winkels geweest heb denk 20 spijkerbroeken aangehad, ben pest chagerijnig (ik heb zoooo'n hekel aan shoppen) de kinderen zijn niet al te gezelig (niet geweest ook) en ik heb nog steeds niks :'(

bijna alle broeken doe ik gepast heb hebben zo'n rare rug. ik ben nog al aan de maat dikke benen en billen maar niet onwijs dikke buik. en daar gaat t dus fout :( en als de rug niet raar was dan waren ze te laag, ver tot onder mijn onderbroek, dat zit niet lekker en daar ben ik gewoon weg ook te dik voor...

zucht! van de week nog maar even lang de we en de esprit winkel en als ik daar niks vind weet ik t ook niet meer (oh ja even google-en op ltb)
Ik vind de H&M spijkerbroeken erg fijn en mooi zitten, rond de 40euro en ze hebben verschillende modellen. Ik heb altijd de Royal, fijn model.

Esprit vind ik juist weer dramatisch, wat een afzakbroeken zijn dat!
Ik duik morgen ook even de Only in, want mijn jeans hangt aan flarden.Maak ik er wel een korte van voor op vakantie.

Die van Only zitten me altijd als gegoten, en dan het liefst een lage. Ik hoop dat ze nu dan afgeprijsd zijn (heb altijd de autolow straight). Ik heb er ook een van Indian Rose, ouder model (Nadine N) en die is ook super, maar er moet wel een riem op anders heb ik een bouwvakkersdecolettee. Jeans van H&M zitten bij mij na een uur altijd onder aan mijn kont, ze blijven nooit goed. Die koop ik niet meer. En Zara heeft hier alleen maar skinny modellen. Die heb ik al een en hoef ik geen twee. Mango is ook niks op jeansgebied en C&A vind ik persoonlijk niet leuk.
Gigaluilak wat jammer!

Zou je er echt niet een paar tientjes meer aan uit willen geven? dat bespaart je echt een hoop ellende hoor!

Een jeans moet gewoon goed zitten, en het is zonde om er een te kopen van 30/40 euro die je nooit aandoet.

Dan kun je er misschien beter 1 van 60/70 euro kopen (Only-jeans?) waar je jarenlang plezier van hebt.....
donttrysohard schreef op 23 juni 2008 @ 14:51:

Een jeans van C&A zal net zolang meegaan maar de pasvorm is als een vuilniszak.
Voor mij zitten de jeans van Yessica van de C&A juist perfect. Echt geen vuilniszak model. Ik ben niet dik maar heb wel aardig "gevormde/gespierde" bovenbenen en een bilpartij of vrouwlijke vormen of hoe je het ook noemen wilt. Opzich niet overdreven maar toch heb ik problemen met broeken. Probleem is vooral dat ik altijd teveel ruimte bij de taille heb of het bij de bovenbenen te strak of niet mooi zit, dit maakt broeken passen en vinden echt een drama! Tot ik bij toeval een keer een jeans van de C&A aantrok en deze zat als gegoten. Ik heb nu 3 jeans van Yessica (andere "merken" van de C&A zitten minder) en ze zitten alledrie heerlijk en blijven mooi.
ook die van Only gepast?

ik heb vrij stevige benen en billen en een smalle taille,

bij de meeste spijkerbroeken heb ik dus ook zo'n rare inkijk driehoek boven mijn billen, maar bij deze niet! en in de uitverkoop zijn ze echt niet duur...
LTB is mijn merk.. je heb ze vanaf 40 euro.. meestal heb ik ze van 40-60 euro
babado schreef op 24 juni 2008 @ 15:05:

ook die van Only gepast?

ik heb vrij stevige benen en billen en een smalle taille,

bij de meeste spijkerbroeken heb ik dus ook zo'n rare inkijk driehoek boven mijn billen, maar bij deze niet! en in de uitverkoop zijn ze echt niet duur...
ja dat heb ik nou ook altijd, en bij LTB en only niet meer :-]
Nou ik ben bij de esprit geweest, maar door de uitverkoop lag heel die winkel over hoop en aangezien ik daar helemaal niet tegen kan, zijn we gelijk weggegaan. Bij de V en D dacht ik dat ze Only verkochten, maar geen goede spijkerbroek gevonden daar. Uit eindelijk een spijkerbroek gekocht van Levi's voor 60 euro, hij is te lang (want uitverkoop) maar verder zit hij wel goed. Nu weet ik niet of ik nu moet hopen snel gewicht te verliezen (want beter in mijn vel) of juist niet (want dan past de spijkerbroek niet meer)

wat een ramp zeg, een spijkerbroek kopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven