Dates die op niks uitlopen

25-01-2014 22:42 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds het uit is met mijn ex heb ik diverse dames gedate en ben ik met een aantal van hen in bed belandt. Voor sommige van hen voelde ik wel wat meer (lees een vonk) en wilde hen (ook na de seks) beter leren kennen. Meer tijd doorbrengen, nog een paar dates etc. Te vaak meegemaakt dat na de seks de spanning van het hele dateproces opeens weg is. Gevolg: een afwijzing. Meestal van haar kant, terwijl het wekenlang zo gezellig en romantisch was.



Lijkt net of de situatie dan voor een voldongen feit komt te staan. Of verder en dan iets serieuzer of een afwijzing. Het spontane en leuke is er opeens vanaf. Men wordt stiller.. minder contact etc.



Ik vraag me dan af. Kun je misschien beter, als je echt in iemand relatiemateriaal ziet, wachten met seks en eerst een paar leuke dates hebben? Is te snel seks in het dateproces een dooddoener voor een prille relatie?
Nee, als er niks is , dan wordt het ook niks door de seks uit te stellen. Iemand vinden die je ook na een aantal weken nog leuk en interessant vindt is gewoon lastig.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat seks uitstellen wel kan helpen. Eerst liefde, dan seks is mijn advies.
Eh wat dacht je van eerst een vrouw goed leren kennen ipv haar gelijk in bed te krijgen?



Zoek eens uit voor jezelf wat voor soort vrouw jij leuk vind, t klinkt nu alsof je je lul achterna loopt (no offense)

Als je een vrouw ontmoet ga eerst een paar keer op date, doe leuke dingen samen. En als het na een tijdje nog steeds klikt kunnen jullie wat verder gaan.



Mja dat is mijn mening. En voor je misschien opmerkingen maakt dat ik ouderwets denk; ik ben 20. En als ik een jongen zou daten met wie ik na 2x afspreken al in bed belandt zou ik ook op hem afknappen.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend en ik hadden ook al meerdere keren sex gehad voordat we wat kregen met elkaar. En we zijn al jaren gelukkig samen. Dus t kan wel goed gaan . Maar nou moet ik heel eerlijk zeggen dat ik normaal gesproken niet zo snel het bed in zou zijn gedoken met een date. Maar met hem dan net weer wel.
Alle reacties Link kopieren
@ladyvera



Maar waarom knap je daar dan op af? Gaat het dan te snel, is de spanning er dan af voor je of vind je het dan te makkelijk allemaal/geen uitdaging meer?
Alle reacties Link kopieren
Misschien is het nog te vroeg om echt een relatie aan te gaan?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doorgaan.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Voor mij persoonlijk maakt het niks uit, behalve dan dat seks het proces versnelt. Ik bedoel, zo lang je nog geen seks hebt gehad kun je nog soort van dromen dat de seks heel fijn zal zijn. Dat houdt het spannend. Als de seks dan tegenvalt, dan is 't over.



Maar goed, dat is het altijd als het tegenvalt, of dat nu na een avond of een maand daten is. Eerst zes leuke dates en dan slechte seks is nog steeds niet ineens een relatie. En fijne seks na tien minuten kan zo leiden tot nog veel meer seks en wie weet ooit een relatie.



En ja, na seks weet ik vaak wel direct of ik iemand nog vaker wil zien of niet. Dus wat dat betreft is het wel een soort van moment dat ineens duidelijkheid schept.
Alle reacties Link kopieren
Zelf zou ik niet snel met iemand het bed in duiken. Zou wel eerst echt iemand leuk moeten vinden voordat dat dat gebeurt.

Als je té snel seks hebt is bij mij inderdaad wel een beetje de spanning van het date proces eraf, maar ik zou ook weer niet al te lang wachten. Beetje een tussenweg..



Aan de andere kant, als je wel 'snel' seks hebt, en het bevalt goed, waarom zou het dan niet iets kunnen worden? Misschien was er toch nog niet echt een klik? Want waarom zouden ze je anders laten lopen? En als de seks niet bevalt, dan weet je dat toch ook maar gelijk?
Ach wat, die vrouwen van tegenwoordig zijn zo kieskeurig als een alcoholist in een wijnkelder, alles proberen maar zodra de fles leeg is snel een ander merk om het even wat.

Wat belet je om hetzelfde te doen?

Wat je doet doe je goed, gewoon lekker neuken en genieten, niet te veel vragen stellen en klaar.

Als je de goeie tegenkomt word het vanzelf wat en anders niet.

Ondertussen gewoon lekker leven.
Alle reacties Link kopieren
http://d24w6bsrhbeh9d.clo ... photo/3769318_700b_v1.jpg
motto
quote:ciambella schreef op 25 januari 2014 @ 22:55:

Ik denk dat seks uitstellen wel kan helpen. Eerst liefde, dan seks is mijn advies.

Kan wel een jaartje duren hoor, voor er sprake is van liefde. Mijn ervaring is dat je het vuur wel brandend moet houden, anders gaat het uit...



quote:single-lady schreef op 25 januari 2014 @ 22:44:

Nee, als er niks is , dan wordt het ook niks door de seks uit te stellen. Iemand vinden die je ook na een aantal weken nog leuk en interessant vindt is gewoon lastig.Dit dus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven