Lijf & Lijn alle pijlers

Topic voor thuissporters - Deel 3

03-09-2011 14:51 3406 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit is alweer deel 3 van het thuissporttopic. Hier blijven we elkaar motiveren, elkaar helpen en elkaar informeren. Maar bovenal gaan we verder met fit worden en fit blijven.



Nieuwe schrijvers die een sport in of rond huis beoefenen zijn uiteraard van harte welkom.



Deel 1

Deel 2
Alle reacties Link kopieren
Get Sleek and Slim with Kettlebell Workouts

Made this one into a HIIT 3 rounds with 20/40 interval

Snatch pull & push press with 7.5kg sandbag

KB swing with 12kg

KB deadlift with 12 kg

windmill with 4kg dumbell

http://www.womenshealthma ... kes%22]&action_ref_map=[]
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt heel wat gedaan vandaag:

Batman HIIT workout

1 ronde 20/40 interval:

Sandbag squats

ugi pushups

ugi mountain climbers

ugi dips

cross punch crunches

bulgarian jump lunges

side plank crunches

leg raises

bicycle crunches



33 burpees



10 plank adductions



yoga:

prep voor heron pose

prep voor headstand

half boat pose op step



batman workout van neilarey.com/workouts.html
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meeschrijven, maar ik dacht eerst dat dit topic gesloten moest worden en een andere geopend moest worden.



Een tijd geleden had ik al hier een berichtje geschreven en werd ik gewezen op bodyrock, maarrrrr ik bleef nog steeds heel veel zien en ik ben iemand ik moet gewoon een voorgekauwd iets hebben.



Van de week heb ik eerst 30 day shred gedaan, maar vond dat helaas iets te tam. Was niet moe aan het einde en had niet het idee dat ik iets gedaan had. Ik kwam ook p90x3 tegen en whoop whoop dat is het. p90x heb ik een tijd geleden gedaan, maar ik vond het veel te lang. Dit is 30 minuten en voor mij precies goed!

Dinsdag ben ik begonnen en sommige oefeningen waren echt moeilijk. Ook omdat ik niet snapte hoe ik mijn lichaam nou moest doen maar goed ik ga door.

Gister dag 2, dat was meer cardio.



Euro, die workout van neilarey zien er goed uit zeg, wat handig dat je plaatjes ziet!
Alle reacties Link kopieren
quote:moment schreef op 30 januari 2014 @ 09:43:

Ik wil graag meeschrijven, maar ik dacht eerst dat dit topic gesloten moest worden en een andere geopend moest worden.



Een tijd geleden had ik al hier een berichtje geschreven en werd ik gewezen op bodyrock, maarrrrr ik bleef nog steeds heel veel zien en ik ben iemand ik moet gewoon een voorgekauwd iets hebben.



Van de week heb ik eerst 30 day shred gedaan, maar vond dat helaas iets te tam. Was niet moe aan het einde en had niet het idee dat ik iets gedaan had. Ik kwam ook p90x3 tegen en whoop whoop dat is het. p90x heb ik een tijd geleden gedaan, maar ik vond het veel te lang. Dit is 30 minuten en voor mij precies goed!

Dinsdag ben ik begonnen en sommige oefeningen waren echt moeilijk. Ook omdat ik niet snapte hoe ik mijn lichaam nou moest doen maar goed ik ga door.

Gister dag 2, dat was meer cardio.



Euro, die workout van neilarey zien er goed uit zeg, wat handig dat je plaatjes ziet!



Beste forummers,



Op verzoek open ik een nieuw deel, ik zal een link van dit topic er plaatsen.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,



Hier het nieuw geopende deel 4; JuniorModeratorViva in "Topic voor thuissporters - deel 4"



Veel plezier in het nieuwe deel.



Vanavond zal ik dit topic voorzien van een slotje.



mvg,



Junior.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Junior!!!!quote:JuniorModeratorViva schreef op 30 januari 2014 @ 10:43:

Beste forummers,



Hier het nieuw geopende deel 4; JuniorModeratorViva in "Topic voor thuissporters - deel 4"



Veel plezier in het nieuwe deel.



Vanavond zal ik dit topic voorzien van een slotje.



mvg,



Junior.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven