Zwanger, maar van wie... :(

15-08-2013 20:58 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste vivameiden,



Ik zit ergens mee en ik hoop op een nuchtere blik en een beetje steun. Sommigen zullen me misschien veroordelen. Waarschijnlijk terecht. Als ik het zo teruglees kan ik me niet voorstellen dat het over mij gaat. Ik vond mezelf altijd heel verstandig en wijs. Maar ik heb me laten meeslepen en dingen gedaan waar ik spijt van heb.



Ik ben zwanger. Eindelijk. We waren al een meer dan 1,5 jaar bezig om zwanger te worden, maar het lukte niet goed. Het heeft veel druk op onze relatie gelegd en het ging erg slecht tussen mij en mijn man. Ik ergerde me zelfs dagelijks aan hem en de ruzies waren heftig.



Een paar weken geleden, een avond in de kroeg, een paar drankjes, en ik was om. Ik schaam me diep. Ik ben met een wildvreemde naar bed geweest.

Het vreselijke gevoel de dag erna heeft ervoor gezorgd dat ik besef wat ik op het spel heb gezet. Dat ik bij mijn man wil zijn. Dat ik weer helemaal voor onze relatie wil gaan. Dat we echt bij elkaar horen.



Sinds het moment dat ik zwanger ben, spookt er door mijn hoofd: Zou het van die wildvreemde kunnen zijn? Het beangstigd me enorm.

Dit is mijn telling: 11 dagen na mijn laatste menstruatie was de bewuste avond in de kroeg. We hebben seks gehad met condoom. 13 dagen na mijn laatste menstruatie heb ik onveilige seks met mijn man gehad. Twee dagen hierna wist ik dat ik zwanger was. Op gevoel. De test twee weken later bevestigde dat direct.



We hebben een half jaar geleden een test gedaan, waaruit bleek dat mijn man en ik allebei vruchtbaar zijn. De kans is dus groot dat het gewoon van hem is.



Wat moet ik nou doen.... Maak ik me onterecht zorgen?

Is het uberhaupt wel goed om nu een kindje te krijgen?

Ik heb het verprutst he.... :'(
Alle reacties Link kopieren
Vreemdgaan keur ik zeker niet goed. Maar het is nou eenmaal gebeurd. Wat los je er mee op door het aan je man te vertellen? Niets, niets dus ook niets vertellen. De kans dat het van je one night stand is, is klein. Dus niets vertellen en nooit meet zo'n misstap maken. Sterkte.
quote:twinklinstar schreef op 31 augustus 2013 @ 09:29:

Misschien al eerder genoemd, maar beter nu opbiechten dan later.



Gebeurd namelijk (helaas) veel te vaak dat kinderen ziek worden, een orgaan/beenmergtransplantatie nodig hebben en beide ouders getest moeten worden op een match. Beter nu eerlijk opbiechten, dan over 10 of 20 jaar....



Niet eerlijk voor je man, maar ook niet voor je kind!



Wat een onzin, dat gebeurt helemaal niet vaak, dat gebeurt gelukkig uiterst zelden!



Ik vind het ook niet zo schokkend allemaal. Het condoom was intact dus hoe kan ze in godsnaam zwanger van de eenmalige actie zijn geworden? Zijn zaad zat in een condoom, niet in haar. Dat zou dus wel héél bijzonder zijn, zouden de zaadjes uit het condoom gesprongen zijn en TO d'r doos ingewandeld?



Nee. Het kan toch niet anders dan van haar man zijn, tenzij TO niet alles verteld heeft.



Het is gewoon een erg ongelukkig toeval dat TO net nu zwanger raakt. Ik zou in het belang van kind en man vergeten dat het ooit gebeurd is, voor de zekerheid een testje als het kindje er is, en dan vergeten.
Alle reacties Link kopieren
.
tessaa wijzigde dit bericht op 24-06-2014 14:26
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven