uit eten in Arnhem, waar?

18-01-2014 11:41 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



volgende week ga ik met een vriendin naar Arnhem en willen we daar uit eten gaan. Ik hoop dat er wat forummers zijn die mij kunnen adviseren waar het leuk is?



Wij zijn wel bepaald 'soort' eters, waardoor we niet elke tent lekker of leuk vinden:



niet vreselijk duur, maar hoofdgerecht zo rond de 15 euro (of minder)

goed eten, want we zijn echte foodies. Dus Pinokkio oid valt af.

goed bord vol, want hapjes en tapas is niet ons ding

gezellige ontspannen sfeer, hoeft niet uberhip of trendy te zijn. Maar ook geen geitenwollen sokken sfeer. We kletsen graag, dus willen we onszelf nog graag blijven verstaan.



Ik ben benieuwd
Alle reacties Link kopieren
Dames hoe is Brasserie de Boerderij? Zit in t Sonsbeekpark.
Alle reacties Link kopieren
Die is prima, paar keer wezen lunchen en borrels gehad van het werk. Toen was het lekker.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Piaf op z'n tijd wel lekker (en daarna goedkoop naar de bioscoop).



Verder was Rubens ons ook goed bevallen (voor als je van vlees houdt).



Le Grand Royal, leuke aankleding, eten ook prima, maar slechte bediening...
quote:marilene26 schreef op 20 januari 2014 @ 09:59:

Dames hoe is Brasserie de Boerderij? Zit in t Sonsbeekpark.Hier heb ik een paar maanden terug echt heerlijk gegeten. Goede kwaliteit, fijn zitten en een vriendelijke bediening. De prijzen weet ik niet uit mijn hoofd meer maar volgens mij wel boven de ¤15,- voor een hoofdgerecht.
Alle reacties Link kopieren
Café de kroeg.
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
Alle reacties Link kopieren
Eetcafe twins. En via groupon heb je nu ook een actie. Goed eten daar.
Alle reacties Link kopieren
Hoe Foodie ben je TO?

Er worden hier vnl eetcafe-achtige dingen genoemd. De top 10 van iens heb ik nog niet teruggezien. Hoe bijzonder-lekker moet het zijn?
De top 10 van Iens valt ook buiten het budget volgens mij. Xuxi staat er bijvoorbeeld wel tussen en die heeft ook echt heerlijke sushi maar echt gezellig zitten kan je daar niet.



@Schouderklopje, ben je er al uit wat het wordt?
Alle reacties Link kopieren
quote:Marloes85 schreef op 21 januari 2014 @ 10:48:

De top 10 van Iens valt ook buiten het budget volgens mij. Xuxi staat er bijvoorbeeld wel tussen en die heeft ook echt heerlijke sushi maar echt gezellig zitten kan je daar niet.

Daarom kwam ik met de Steenen tafel, staat hoog bij iens, en als je daar hun menu neemt, kost het maar 35 euro. Voor een foodie niet te versmaden
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook even bij Bistro Velvet. (Naast Cosí, ook leuk!). Is een nieuw tentje, met fijne looks en nog fijner eten. Ik vind mezelf ook een foodie en daar ben ik echt blij verrast. Vind het zelf altijd leuk om buiten de deur iets op mijn bord te krijgen wat ik niet snel thuis had gemaakt/bedacht. Heel redelijk geprijsd ook; 20 euro voor 3-gangen verrassingsmenu. Maar 4-gangen kan ook evenals zelf kiezen van de kaart.



De Korenmarkt écht (!!!) overslaan om te eten trouwens. De Korenmarkt is voor zuipend volk en stinkt.
Alle reacties Link kopieren
Zwagers ook heerlijk maar waarschijnlijk iets buiten je budget
Alle reacties Link kopieren
[quote]olijfje86 schreef op 23 januari 2014 @ 07:58:

Kijk ook even bij Bistro Velvet. (Naast Cosí, ook leuk!). Is een nieuw tentje, met fijne looks en nog fijner eten. Ik vind mezelf ook een foodie en daar ben ik echt blij verrast. Vind het zelf altijd leuk om buiten de deur iets op mijn bord te krijgen wat ik niet snel thuis had gemaakt/bedacht. Heel redelijk geprijsd ook; 20 euro voor 3-gangen verrassingsmenu. Maar 4-gangen kan ook evenals zelf kiezen van de kaart.



De Korenmarkt écht (!!!) overslaan om te eten trouwens. De Korenmarkt is voor zuipend volk en stinkt.[/quote]





Generaliseren staat voorin jouw woordenboek zeker?



TO ik ben benieuwd waar je nu uiteindelijk hebt gegeten en wat je ervan vond!
Ik spreek toch geen Chinees?!
quote:marilene26 schreef op 20 januari 2014 @ 09:59:

Dames hoe is Brasserie de Boerderij? Zit in t Sonsbeekpark.

Ben een beetje laat met reageren, maar misschien voor anderen: de Boerderij is SCHANDALIG duur. Wij hebben er een paar jaar geleden gegeten en toen hadden ze buiten het menu tong. Ze noemden er alleen geen prijs bij. Bleek dat het 42 euro kostte.

Ook de kwaliteit is niet altijd even daverend. Ik kijk nog wel eens op de website (stille hoop, want ze zitten voor mij op loopafstand), maar de prijzen rijzen de pan uit en ik vind ze vaak een aanstello-kaart hebben. Maar goed, da's allemaal persoonlijk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen Sugar Hill in Klarendal. Kok Werry maakt zijn eten met zoveel liefde. Wat mij betreft echt iets voor foodies en bovendien heel fijn geprijsd. Klein nadeeltje: in een wijk wat buiten het centrum en je kan er niet reserveren. Maar dan wacht je even met een drankje aan de bar.
Alle reacties Link kopieren
Beste Tinkerbell,



Lees anders dit artikel even en bekijk vooral de foto's: http://www.arnhem-direct. ... een_royale_puinhoop_fotos



Jij vindt dat ik generaliseer, dat kan. Maar ik vind de Korenmarkt gewoon een bende en met mij vele anderen. Bepaald niet een plein om trots op te zijn en daar behoed ik iemand die niet uit Arnhem graag voor ja.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken de korenmarkt hoor Olijfje

En de dronken mensen zie ik daar ook midden in de nacht, maar toch echt niet op tijden dat je lekker een hapje gaat eten. Tenzij je daaronder verstaat dat je een durum doner gaat halen om 4 uur 's nachts, dan kan ik het me voorstellen dat je dronken mensen tegen komt
Ik spreek toch geen Chinees?!
Alle reacties Link kopieren
Die dronken mensen lopen er dan misschien 's nachts en vroeg in de ochtend, de verwaarlozing en uitstraling van het plein is er altijd. Dus daar hoef ik echt geen 'gezellig' hapje te eten. Het is maar wat je gezellig noemt.



Maar Schouderklopje, wat is het geworden en heb je het leuk gehad?
Alle reacties Link kopieren
Of een 'lekker' hapje, zo je wil. Naar mijn idee is de Korenmarkt niet de uitgelezen plek waar foodies hun hart kunnen ophalen.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook benieuwd waar TO nou uiteindelijk is gaan eten na alle tegenstrijdige adviezen maar ik heb zo'n gevoel dat TO zich hier niet meer laat zien..
Ik spreek toch geen Chinees?!
Ja beetje jammer, ik ben ook benieuwd!
Alle reacties Link kopieren
Low budget toppers!! Sugar hill, Salathai, Ichiba

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven