Actueel
alle pijlers
5200 wilde zwijnen afschieten van de 6000
woensdag 25 juni 2008 om 21:12
Kijk ik heb er geen verstand van maar om nou 5200 van de 6000 wilde zwijnen af te slachten dmv lokvoer dan kan ik rustig zeggen
dat aan het hoofd van wildbeheer Veluwe een of andere Oetlul aan het hoofd zit of de gehele organisatie
Ik persoonlijk ben helemaal niet tegen afschieten van oudere en/of zieke dieren om plaats te maken voor jonge dieren
maar ik vraag me af of het beleid inzake Wildbeheer met het afslachten van 5200 dieren juist is
maar goed ik zal er wel naast zitten met mijn mening
dat aan het hoofd van wildbeheer Veluwe een of andere Oetlul aan het hoofd zit of de gehele organisatie
Ik persoonlijk ben helemaal niet tegen afschieten van oudere en/of zieke dieren om plaats te maken voor jonge dieren
maar ik vraag me af of het beleid inzake Wildbeheer met het afslachten van 5200 dieren juist is
maar goed ik zal er wel naast zitten met mijn mening
woensdag 25 juni 2008 om 21:19
woensdag 25 juni 2008 om 21:26
Ik heb er zelf weinig verstand van, maar ik neem aan dat Wildbeheer weet wat ze doet.
Persoonlijk zie ik niet in waarom dieren die een heerlijk leven buiten op de Veluwe hebben gehad niet 'afgeslacht' mogen worden en dieren die met teveel in te kleine hokken worden gehouden (voor de vleesindustrie) wel.
Persoonlijk zie ik niet in waarom dieren die een heerlijk leven buiten op de Veluwe hebben gehad niet 'afgeslacht' mogen worden en dieren die met teveel in te kleine hokken worden gehouden (voor de vleesindustrie) wel.
woensdag 25 juni 2008 om 21:30
[quote]
Kijk ik heb er geen verstand van maar om nou 5200 van de 6000 wilde zwijnen af te slachten dmv lokvoer dan kan ik rustig zeggen
Leeftijdsdiscriminatie!
Hoe kun je trouwens van een afstandje zien wat de leeftijd van een wild zwijn is?
maar goed ik zal er wel naast zitten met mijn mening[/quote]
Wist niet dat het al jachtseizoen was nu. Is het niet handiger om zoiets vlak voor Kerst te doen?