Entertainment alle pijlers

Airport city deel 4

05-02-2014 22:33 2936 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we blijven elkaar helpen in dit spel.



Hierbij deel 4.
Alle reacties Link kopieren
Cindy, dat komt omdat je dan al op afronden hebt geklikt bij de groene. Ook als je dan niet meteen een lancering opstart, moet je altijd eerst daarmee lanceren.
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel!

Ik zoek nog mensen die mee instappen bij de groene raket!!
Goede morgen allemaal,

Voor Orin zoek ik:

2 x nietmachine

2 x rekenmachine

2 x schrijfbord

2 x projector

Alvast bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Meer mensen die een 'verbindingsfout' hebben?

Ik kan sinds vandaag geen buren bezoeken, de lander van de raket niet vinden...
'Knufs place'
quote:knuf62 schreef op 06 februari 2014 @ 13:17:

Meer mensen die een 'verbindingsfout' hebben?

Ik kan sinds vandaag geen buren bezoeken, de lander van de raket niet vinden... Ja hoor, heb ik ook.
Alle reacties Link kopieren
Heb me vliegveld helemaal afgezocht maar kan de lander ook niet vinden :(
Alle reacties Link kopieren
Hier hetzelfde. Stond blijkbaar bij de toeter dat er 'maintenance' is en dat verschillende sociale functies zoals raket lanceren niet werken.

Duke is ook nergens te bekennen, er komt niks binnen van buren en uit geen enkele vlucht komt iets mee.



Nog 3 kaarten voor de opgravingen van het oude Egypte en dus nog 3 kansen om eindelijk een kaart voor Caïro te scoren.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg idd ook weinig binnen van buren, maar nu kunnen er mensen niet instappen en kan mijn raket niet lanceren . Ik kan wel buren bezoeken.

Gaan de spullen dan verloren??
Alle reacties Link kopieren
Als je binnen 24 uur niet de benodigde raketjes hebt ingelegd, ben je inderdaad hetgeen je hebt ingelegd tot dan toe kwijt.



Hopelijk zijn ze snel klaar met dat onderhoud en krijg je nog mede-lanceerders.
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 06 februari 2014 @ 15:29:

Ik krijg idd ook weinig binnen van buren, maar nu kunnen er mensen niet instappen en kan mijn raket niet lanceren . Ik kan wel buren bezoeken.

Gaan de spullen dan verloren??Met welke heb je een raket gestart?
Alle reacties Link kopieren
Met die van Sem, Naadines. Er is nog steeds niemand ingestapt. Hopelijk kan nog iemand helpen. Nog 600 punten nodig.
Alle reacties Link kopieren
Ook ik heb problemen met lanceren

Blauwe gestart maar zie mijn naam niet en het zegt alleen maar vriend toevoegen.

Ook staan de punten niet in de meter.

Heel raar.

Aan en uit gezet maar er gebeurt niets.



Wie weet raad?



Neeltjev
Alle reacties Link kopieren
Jammer, niemand is ingestapt bij de raket van Sem......:-(
Alle reacties Link kopieren
Ik wou instappen, maar toen had ik in eens een eigen waar de punten niet bij geschreven worden.... Sta nog steeds op 0... Heel raar...



Heeft iemand nog 2x ant diefstalpoortjes voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijstje voor lvl 8 kadootjes bijgewerkt nu nog nodig:

2x Voip tel

2x vingerafdruk

2x podium

2x intercom
Voor Orin zoek ik nog:

2 x rekenmachine

2 x schrijfbord

Voor Jeppe nog steeds level 8 items behalve laserbereikzoekers en arcademachines.

Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
quote:cindykreuels schreef op 07 februari 2014 @ 06:25:

Jammer, niemand is ingestapt bij de raket van Sem......:-(Ik ben ook bezig geweest om in te stappen bij Sem. Kreeg urenlang de melding over verbindingsfout…. Jammer, had graag geholpen.
ikke405, ikkeweer, ikkedrie, ......
Alle reacties Link kopieren
Coco's place:

1x isolatie

2x transmitter

1x ergonomische stoel

3x rekenmachine

Brandstoftoevoer



Knufs place:

4x parkeermeter

1x drankkoeling

3x metaaldetectie poortje

4x kantoorstoel

Reservewielen



Alvast bedankt!
'Knufs place'
Alle reacties Link kopieren
Jammer, volgende keer beter:-)



Pascal zoekt nog 1 ergonomische stoel en 1 rookmelder.
Alle reacties Link kopieren
Voor Tijn zoek ik nog:

4 archiefdozen

3 schrijfborden

5 rookmelders
Alle reacties Link kopieren
Gezocht:



2x anti diefstalpoortjes
Alle reacties Link kopieren
Hier is mijn laatste lijstje weer:

voor lrob voip telefoon(4) laser bereik zoeker(1) vinger afdruk kiezer(2) demodulatie (4) interscoop(4) arcademanchine(2)

Voor lrobll fax(2) laptop(3) luchtvaartkaart(4) wallekitallekie(4) monitor(4) parkeermeter(2) drankkoeling(3) en luidsprekers(4)



De vluchten voor level8 kom ik niet aan toe, heb pas 10 vluchten gemaakt , vlieg nog steeds naar amsterdam, en de kaarten om 3 sterren te halen (duurt nog wel even). Ga bijna denken dat voip gekocht moet worden, heeft iemand die?
Lrob en lrobll
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 07 februari 2014 @ 23:18:

n). Ga bijna denken dat voip gekocht moet worden, heeft iemand die?



Ik heb er in totaal inmiddels 7 ontvangen; dus ze zijn zeker wel van buren te ontvangen.

Ik kreeg gisteren de laatste introscope; nu zijn al mijn level 8 upgrades klaar.



Toch nog maar 5 flapjes uitgegeven aan 20 kaarten extra voor de opgravingen van het oude Egypte; had de 3 sterren binnen na 100 vluchten en nog steeds geen kaart voor Caïro.

Van ochtend kreeg ik daar dan toch EiNDELIJK een kaart voor!!



@lrobl; stuur jullie zo level 7 items vanaf mijn kleine luchthaven; Seal kan nu geen level 7 en 8 items meer versturen.
Alle reacties Link kopieren
quote:lrobl schreef op 07 februari 2014 @ 23:18:

Hier is mijn laatste lijstje weer:

voor lrob voip telefoon(4) laser bereik zoeker(1) vinger afdruk kiezer(2) demodulatie (4) interscoop(4) arcademanchine(2)

Voor lrobll fax(2) laptop(3) luchtvaartkaart(4) wallekitallekie(4) monitor(4) parkeermeter(2) drankkoeling(3) en luidsprekers(4)



De vluchten voor level8 kom ik niet aan toe, heb pas 10 vluchten gemaakt , vlieg nog steeds naar amsterdam, en de kaarten om 3 sterren te halen (duurt nog wel even). Ga bijna denken dat voip gekocht moet worden, heeft iemand die?Zelfde 'probleem' hier.Amsterdam levert niets op. Heb juist deze items nodig. Heb wel een keer van je een intercom gehad. Moet er nog 2. Hou me graag aanbevolen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven