Even geen idee meer!

02-02-2014 16:45 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Al het topic een beetje doorgespit, maar vind het toch wel fijn jullie "neutrale"blik hierop te hebben.

Heel verhaal wel, helaas..



Sinds 2 maanden aan het daten met een geweldige man, we kennen elkaar al langer maar pas sinds 2 maanden echt serieus aan het daten.

We hebben het samen heel erg leuk, en genieten ervan om bij elkaar te zijn. Het eerste weekend van januari zijn we zelfs een weekendje weg geweest samen.



Nu begin ik steeds meer gevoelens te krijgen, en toch eigenlijk wel verliefd te worden. Alleen loop ik tegen wat dingen aan, en wil nu eigenlijk wel knopen doorhakken.



Het is namelijk dat ik het idee heb dat hij er weinig voor doet, hij bericht wel uitzichzelf, maar verder ook weinig. Als we afspreken komt dat vanuit mij. Als ik ga stappen dan "moet ik me wel gedragen" als ik zijnde, we zijn trouw aan elkaar.. We hebben gezegd dat we niet met andere daten. Hij zei 3 weken geleden ook, ik loop van de zomer liever met jou op het strand dan een avondje staan zoenen.



Nou na hem 3 weken niet hebben kunnen zien, ( we wonen 2 uur rijden uit elkaar, nu nog over 1 maand niet meer) werd ik wat onzeker, en vroeg hem hoe en wat, ik wilde een beetje weten waar ik aan toe was voor ik me erin zou storten.



Hij gaf aan, dit weekend ben ik bij je en praten we over de toekomst en wat we van elkaar verwachten enz.



Goed, hij was hier dus gisteren, we hadden een lekker wijntje en pizza besteld want ik had geen zin om te koken en hij ook niet. Toen hij ineens ziek werd, hevige buikpijn. Hij is hier nog 3 uur lang gebleven en is toen toch naar huis gegaan, hij vond het niet fijn om ziek bij mij te zijn. En dat begreep ik wel, dat heb ik ook als ik ziek ben.

Hij zei: ik kom volgende week wel, om het goed te maken.. als dat nog mag?



Net voor hij ging zei ik nog, dus..volgende week ons gesprek?

"heel stom zei ik" je hoeft niet tot volgende week te wachten, je mag nu ook weg gaan en nooit meer terug komen, dan hoe fik ook niet zo lang te wachten op wat je wilt zeggen"



Waarop hij beetje boos werd, en zei ik zeg toch dat ik volgende week kom als het mag.

Ik schrok van zijn reactie, liep snel naar hem toe en toen was het nog een kwartier kusje knuffel.



Nu hebben we nog geen contact gehad, alleen dat hij thuis aangekomen was, en dat hij nog steeds ziek is.. Ik heel stom gestuurd: "wish i could call you mine" Waar ik al zoveeeeel spijt van heb maarja, tijd terug draaien gaat niet.



Ik wil nu eigenlijk weten waar ik aan toe ben, en niet weer een week moeten wachten voor we een gesprek hebben, maar via de app lijkt me niet heel handig.. Hem misschien vanavond gewoon bellen? Maar dan heb ik weer zoiets van ja..hij is ziek...



Ik wil niet dat alles van mijn kant komt, hij is bezig met een ander huis ook, net als mij.. ik wil in een bepaalde stad gaan wonen, en dat weet hij. En nu heeft ineens ook een huis gezien daar.



Ik word gek van deze onzekerheid en twijfel over wat te doen.. Ik weet het ik zou er niet zoveel overna moeten denken, maar ik wil een gebroken hart voor zijn zeg maar
Alle reacties Link kopieren
Wacht gewoon een week.. Hij gaf zelf al aan volgende week terug te komen. Hij is van jou, alleen officieel bevestigen doet hij komende week pas.
Alle reacties Link kopieren
quote:confusedgirl schreef op 02 februari 2014 @ 16:45:



Ik word gek van deze onzekerheid en twijfel over wat te doen.. Ik weet het ik zou er niet zoveel overna moeten denken, maar ik wil een gebroken hart voor zijn zeg maar

Fijn dat je zo begaan bent met zijn ziek zijn. Dat zal hij vast waarderen en ook overduidelijk voelen hoe zeer jij om hem geeft.



-kuch-
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Als er één ding is dat ik heb geleerd van daten/mannen/liefde is dat TIJD een heleboel zegt. Ga eens even lekker achterover zitten en geef het de tijd. Dan zie je vanzelf wat zo'n man gaat doen. Geeft nuttige info. Maar als je zelf continu appt/smst/belt dan vertroebelt dat het hele beeld.
Alle reacties Link kopieren
Krijg net een appje, dat als hij beter is hij volgende week komt... dat was alles.



Ik laat hem nu maar even ziek zijn, dat ene zinnetje zegt voorlopig even genoeg denk ik.. neem deze week ook even om rustig na te denken.. even zonder contact ( of naja van mijn kant dan).



Want ondanks dat hij nu ziek is, dat is hij natuurlijk niet al die tijd geweest, en nu is het een goede reden, maar toen niet..dus ergens weet ik wel dat dit niet zo zou moeten, al ben ik wel fan van het face to face praten. Het is even een lastige situatie, ik vind het moeilijk om direct de knoop door te hakken, maar langer dan 1 week, moet het denk ik niet gaan duren meer..
Alle reacties Link kopieren
Wat gebeurt er in hemelsnaam met je als het wél langer gaat duren?
Alle reacties Link kopieren
quote:augurkje1 schreef op 02 februari 2014 @ 19:41:

[...]





kat kat kat stel je niet aan
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
Een upje..



Ik heb hem dus deze de tijd gegeven goed uit te rusten en gewoon even lekker ziek te zijn, af en toe een appje met de vraag of het alweer beetje gaat, of dat hij nog ziek is.



Alleen ik denk dat we dus de afgelopen dagen 4 zinnen hebben gewisseld.. en vandaag was het nog het langst, hij geeft aan nog steeds heeeel ziek te zijn, hij werkt thuis een beetje maar hij zegt"het mag geen naam hebben"



Ik heb gezegd dat als hij iets nodig heeft ik er ben, en dat hij het maar moet laten weten, maar dat ik het idee krijg dat die liever heeft dak hem met rust laat.



Naja ook daar krijg ik weer geen reactie op, inmiddels ben ik zelf zwaar verkouden en af en toe wat misselijk.. rot voor hem dat die ziek is, maar interesse vanaf zijn kant is er nu totaal niet, en heb de neiging hem te vertellen dat het klaar is, heb ook eenvermoeden dat hij dit weekend niet gaat komen.



Weet niet zo goed wat ik precies moet doen, gewoon maar afwachten, of zeggen dat ik het zo niet zie zitten?

Ik begin dan al een beetje schuldig te voelen dat die ziek is, en dat ik nu niet moet beginnen erover..



Vind het maar een lastige en vervelende situatie
Alle reacties Link kopieren
Meid. Laat het met rust. En de andere adviezen heb je ook genegeerd. Hem af en toe appen met de vraag of hij nog ziek is, is ook contact opnemen. Zoals iemand hier al eerder zei. Ga achterover leunen en laat het contact maar van hem uit komen. Geef hem in ieder geval de mogelijkheid om te merken dat het stil is van jou kant. Wees een beetje trots.
Alle reacties Link kopieren
En echt waar...een man appen met de mededeling dat je alles voor hem wilt doen en dat ie maar hoeft te bellen om vervolgens te zeggen dat je het idee hebt dat hij liever heeft dat je hem met rust laat... Niet doen! Dit zal hem alleen maar irriteren. Je maakt jezelf zwak ook al bedoel je het lief.
Alle reacties Link kopieren
Ik blijf het een raar gebeuren vinden. Dus als iemand ziek is, dan kan er helemaal geen face to face contact zijn? Hij ligt kennelijk niet in coma of als een lamlendige op bed (hij werkt thuis). Echt raar dat je niet even op bezoek kunt. Als je een relatie hebt, zie je elkaar toch ook als je ziek bent? Krijg wel de indruk dat je erg aan het plakken bent bij hem met dat appen. Kan het niet zijn, dat hij gewoon niet met je verder wilt?
O, je bent een claimer

Zo onaantrekkelijk is dat
Alle reacties Link kopieren
Ik moet meteen aan een bepaald medicijn denken als ik TO's verhaal en reacties lees... https://www.youtube.com/watch?v=z9pD_UK6vGU
Alle reacties Link kopieren
Waarom app je hem steeds? Als hij jou leuk vindt appt ie je vanzelf.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij moet je vandaag nog kappen met deze gast want zoals jij jezelf te grabbel gooit meissie.... daar krijg ik plaatsvervangende schaamte van.



Haal de focus van 'of hij jou de moeite waard vind' af en ga eens bekijken waarom jij jezelf niet de moeite waard vind.



(En als je weer gaat daten, dan toch beter niet met een ruim volwassen vent die doodleuk weer bij zijn ouders intrekt èn ze nog niet eens aan je wil voorstellen ook.)
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er niet meer achteraan lopen, confusedgirl.

Ook niet verder aanbieden om te helpen, je zit immers zelf ook helemaal niet lekker in je vel nu.



Zelf zou ik geen contact meer opnemen en als hij belt/ contact zoekt, aangeven wat je 'dwars' zit zonder gedoe. Gewoon zeggen hoe het wat jou betreft ervoor staat tussen jullie en dat dit niet is wat je zoekt.
Only dead fish go with the flow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven