ik weet me geen raad meer in onze relatie

12-02-2014 10:35 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bijna 8 jaar ben ik samen met mijn partner.

Twee fantastische kinderen, en toch zit ik met dat raar gevoel over onze relatie waar ik vanaf wil.

Vorig jaar is het wat slechter beginnen gaan in onze relatie, hij heeft fouten gemaakt die zeker niet door de beugel kunnen.

Na aandringen is hij er wel voor in therapie gegaan. Enkele maanden terug in augustus leerde ik roy kennen op een feestje.

We danste, lachte en hadden veel plezier.

Met mijn partner heb ik in 8 jaar nog nooit gedanst, hij kan het niet en wil het niet kunnen.

Wat ik die avond bij roy voelde was onbeschijfbaar. Hij lieft me op een of andere manier speciaal voelen.

Na enkele weken was onze band enkel nog sterker geworden en besloten we om er samen voor te gaan. Hij nam er met veel plezier onze 2 kids bij, plande zelfs al een weekendje weg met ons 4.

Geweldig om al die positieve aandacht te krijgen.

Ondertussen had mijn ex partner een andere woonst gevonden en was hij klaar om te verhuizen. enkel het gedacht dat ik de kinderen een volledige week zou moeten missen maakte me gek. een week voor hij zou verhuizen heb ik mijn nieuwe relatie stop gezet en en ben ik weer naar mijn partner gegaan waar ik al 8 jaar met samen was. Nu zijn we weer enkele maanden verder en ik voel nog steeds niet wat ik in die korte tijd voelde bij roy, is dat normaal? mijn partner klamt zich vast an me en wil elke seconde weten wat ik doe of wal ik wil gaan doen. Ik ben sinds januari begonnen met een eigen kinderdagverblijf, ik werk van 6uur tot 19 uur, mijn strijk blijft staan thuis tot in het weekend, koken doen mijn partner, voor de rest doe ik zo veel mogelijk in het weekend. Ik krijg dagelijks verwijten dat ik te weinig doe in ons huishouden, of is hij slecht gezind als ik iets like van een andere man op facebook, terwijl het maar om een futuliteit gaat. Hij vind seks het belangrijkste in een relatie, en ook op dat vlak gaat het heel slecht. Omdat ik met zoveel dingen tergelijk bezig ben in mijn gedachten, lijkt het erop dat ik gewoon geen behoefte heb aan seks. En aangezien hij dit heel belangrijk vind, is hij daardoor ook weer heel slecht gezind.

Het is mijn eerste relatie, ik heb nu het gevoel dat ik niet kan voldoen aan zijn wensen, aan onze relatie. Ik heb het gevoel dat ik nutteloos ben in ons huishouden. ik had me een relatie helemaal anders voorgesteld... Onverwachts een complimentje, mekaar vertrouwen, vrijheid gunnen, Ik weet me echt geen raad meer, ik heb echt het gevoel dat ik op ben
quote:fianne schreef op 12 februari 2014 @ 10:50:

onze relatie ging slecht nadat hij het nodig vond om telkens zijn broek te laten zakken voor mijn stiefmoeder. Hij wou seks met zoveel mogelijk vrouwen inclusief mijn stiefmoeder. Daardoor is de band met mijn ouders er niet beter opgeworden en zij zijn alles wat ik heb van familie...en jij dacht, kom, ik ga weer naar hem terug.. en begin een eigen kinderopvang organisatie, want we zijn zo;n lekker stabiel gezin dat we er best nog de verantwoording voor andersmans kinderen bij kunnen nemen?
Alle reacties Link kopieren
ik stem ook voor therapie
Arme kinderen....
Alle reacties Link kopieren
Ga in therapie
Alle reacties Link kopieren
quote:citronella schreef op 12 februari 2014 @ 11:08:

[...]





en jij dacht, kom, ik ga weer naar hem terug.. en begin een eigen kinderopvang organisatie, want we zijn zo;n lekker stabiel gezin dat we er best nog de verantwoording voor andersmans kinderen bij kunnen nemen?Ach kom op, dit geloof je toch niet.
quote:markovic schreef op 12 februari 2014 @ 11:10:

[...]





Ach kom op, dit geloof je toch niet.nee inderdaad.. dit geloof ik ook niet.. zo onnozel is bijna onmogelijk
Alle reacties Link kopieren
quote:sole-mare schreef op woensdag 12 februari 2014 10:44 Zelfstandige woonruimte zoeken en het eens een lange tijd zonder welke kerel dan ook doen is zeker geen optie?



Dit.



Je man is niet goed bij zijn hoofd dat hij dat doet bij je stiefmoeder (en waar kinderen bijzijn!) en die Roy spoort natuurlijk ook niet dat hij met jou en je kinderen op vakantie wil terwijl jij nog zo in de shit zit en hij die kinderen nog niet eens ontmoet heeft!



Ergens onderweg ben jij je eigenwaarde kwijt geraakt en daar zou ik maar eens heel hard naar op zoek gaan.
Erger je niet, maar verbaas je!
quote:fianne schreef op 12 februari 2014 @ 10:35:

Onverwachts een complimentje, mekaar vertrouwen, vrijheid gunnen, Ik weet me echt geen raad meer, ik heb echt het gevoel dat ik op ben

Bord voor je hoofd? Hij is je kwijtgeraakt aan een andere vent. Hoe kun je dan verwachten dat je je vrijheid ineens weer terug hebt. En vooral het vertrouwen. Dat is geen aan en uit knop hoor, dat moet groeien. Je hebt hem bedrogen!



en dat verhaal van je stiefmoeder geloof ik niet. Bullshit. Geen normaal denkend mens gaat dan weer terug naar zo'n vent.
quote:citronella schreef op 12 februari 2014 @ 11:12:

[...]





nee inderdaad.. dit geloof ik ook niet.. zo onnozel is bijna onmogelijk



Het kan natuurlijk dat haar stiefmoeder een lekker geil jong ding is..

In takkatokkieland kan een hoop..
Maar hey fianne vertel eens die Roy hè is dat die Roy van de huispakken?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al veel vreemde verhalen gelezen, maar dit verhaal staat toch wel met stip in de top 10..
Alle reacties Link kopieren
To, ben je er nog?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
quote:viva-amber schreef op 12 februari 2014 @ 11:47:

To, ben je er nog?misschien heeft haar moeder net gebeld dat haar vriend weer met zijn broek naar beneden staat in de keuken..
Alle reacties Link kopieren
Weet je zeker dat zn riem niet gewoon stuk was?
Occam's razor
Alle reacties Link kopieren
quote:belle1971 schreef op 12 februari 2014 @ 11:49:

[...]





misschien heeft haar moeder net gebeld dat haar vriend weer met zijn broek naar beneden staat in de keuken..Zou goed kunnen. We hebben wel een nee-smiley maar geen ja-smiley.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Wat een rare snuiters zijn er op deze wereld.
Ik hoop vooral dat dit niet echt waar is. Arme kinderen....
Alle reacties Link kopieren
Fianne ik ben wel benieuwd wat je graag wil horen? Je zet je man in je berichten neer als een ongelofelijke schoft waar je nobel als je bent bij blijft voor de kinderen. Terwijl je eigenlijk hele andere dingen zoekt in een relatie. Als je relatie niet werkt, dan heb je twee opties. De boel open gooien en er samen (met een psych) keihard aan werken of weg heel hard wegrennen. Hoe zouden wij moeten kunnen beoordelen wat het beste voor jou is? Als je hier alleen maar lelijke dingen over je partner kunt zeggen heb ik echter wel een sterk vermoeden....

Maar alleen jij en je partner kunnen bepalen of jullie bereid zijn om aan jullie relatie te trekken, maar of dat lukt met een man die in 1 sessie zijn problemen kan oplossen???
Alle reacties Link kopieren
Wat een fijne basis om eens even twee kinderen op de aardkloot neer te zetten. Pffffffff....
Alle reacties Link kopieren
[...]
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 19-03-2015 13:27
Reden: onderzoekje verwijderd
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven