Ik wil mijn ex terug

11-02-2014 20:04 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want ik weet echt niet meer wat ik moet doen.

Ik heb een relatie gehad voor 5 jaar met deze jongen en we zijn nu net 4 maanden uit elkaar. We hebben het samen uitgemaakt vanwege irritaties over en weer.

De bron was hier in zijn moeder, die onze relatie niet accepteerde, maar dat wilde hij niet zien. Hij had veel gezeur thuis hier over wat hij weer op mij af reageerde. In ieder geval, het werd ons teveel en gingen uit elkaar.

Het ging mij eigenlijk wel makkelijk af zonder hem. We hadden zeer regelmatig contact, maar ik hield het vrij oppervlakkig. Tot ik er lucht van kreeg dat hij ineens met een ander meisje date.

Ik realiseerde mij hierdoor dat ik hem helemaal niet kwijt wil. Dat 'vrienden' niet genoeg voor mij is.

Maar ik vond het ook heel vreemd aangezien 3 weken geleden hij nog hand in hand met mij over straat liep.

In ieder geval, we hebben hier over gepraat en de emoties liepen hoog op.

Ik zei dat ik inderdaad vond dat ie moet doen en laten wat hij zelf wil, maar dat het mij wel pijn doet.

Hij zei dat hij mij geen pijn wilde doen, maar dat hij geen relatie meer wil.

Vrij duidelijk verhaal?

Niet echt. We hebben hierna seks gehad. Eigenlijk in eerste instantie onder het mom 'No strings attached.' maar op dat moment gebeurde er gewoon iets in mijn hart. Hij viel in slaap op mijn borst en het was gewoon weer zoals het hoort.

Daarna hebben we nog gebeld hier over, maar ik wilde niet mijn echte gevoelens laten merken. Ik was dus heel casual.

Van zijn kant kwamen veel stiltes. Misschien hoop ik het te veel, maar ik weet dat zijn stiltes betekenen dat hij heel hard nadenkt.

Nu zie ik hem morgen weer, we gaan naar de film, maar ik weet niet wat ik moet doen.

Ik wil hem niet wegjagen, hij heeft immers gezegd dat hij er klaar mee is, maar er moet gewoon nog iets zijn. Ik merk het aan hem.



Bedankt voor het lezen. Ik ben blij dat ik het hier kwijt kan zeg.

Tips en adviezen zijn zeer welkom want ik weet echt niet wat ik moet doen... Update op pagina 3...
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Tsja weet niet of ik tegen die tijd nog op dit forum zit maar zal het proberen te onthouden..



Overigens zijn wij geen 12 jaar getrouwd maar pas 2 jaar, wij zijn pas na een relatie van 12 jaar gaan trouwen.
ow, je moet nog door de 7 years itch, de 15 yrs itch, de midlife crisis, de menopauze etc.
Alle reacties Link kopieren
kanker, verlies van kind bij 5 maanden, 2 hernia's van m'n man waarbij ik hem mocht helpen op toilet, kind met een beperking en een failliessement..



ik zeg kom maar op met die midlife crisis.



gelukkig ben ik geen doemdenker
Alle reacties Link kopieren
quote:tamaar1983 schreef op 11 februari 2014 @ 23:24:

kanker, verlies van kind bij 5 maanden, 2 hernia's van m'n man waarbij ik hem mocht helpen op toilet, kind met een beperking en een failliessement..



ik zeg kom maar op met die midlife crisis.



gelukkig ben ik geen doemdenker
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de reacties allemaal. Ik heb er veel aan gehad.



Even een update. Afgelopen vrijdag werd ik ineens s'nachts gebeld door mijn ex. Hij had eigenlijk een verjaardag en was onderweg naar huis toen het hem allemaal teveel werd...

Wat bleek, zijn moeder heeft donderdag te horen gekregen dat ze blaaskanker heeft.

Dus mijn ex, met een paar baco'tjes op, was helemaal van slag en we hebben de halve nacht gebeld.

Ik heb toen voorgesteld dat hij zaterdag naar mij toe zou komen aangezien hij 'gek werd' thuis.

We zijn zaterdag naar de film geweest en hebben lekker ergens gegeten en zijn toen naar mijn huis gegaan. Eenmaal alleen heeft ie mij heel stevig geknuffeld en mij eigenlijk de rest van de nacht niet meer laten gaan. Hij wilde heel veel knuffelen en van het een kwam het ander.

Hij is vandaag gewoon bij mij thuis gebleven tot hij echt naar huis moest vanwege een afspraak. Hij vroeg nog wel of ik volgende week zondag meeging naar een evenement in Alkmaar.

Over onze relatie hebben we niet gepraat en ik voel ook gewoon dat dit niet het goede moment is.

Maar ik raak hier zo van in de war. Ik word echt gek. Ik weet niet meer wat ik moet doen en wat ik moet denken.
She needed a hero. So that's what she became.
Alle reacties Link kopieren
Meisje toch. Waarom meteen seks hebben met hem? Troosten en een knuffel was voldoende geweest. Nu heb je weer hoop gekregen, waarschijnlijk valse hoop. Door hem seks te geven, gaat hij echt niet van gedachten veranderen. Echt wees lief voor jezelf. Verbreek het contact, ga niet mee naar Alkmaar. Zeg maar dat hij weer contact kan opnemen als hij weer een relatie met je wilt. Of dat jij contact opneemt als je over hem heen bent. Sterkte, laat je niet gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit er inderdaad over na te denken om de seks kraan dicht te draaien.

Ik wil heel graag met hem over onze relatie praten, maar nu is gewoon niet de timing.

Hij is heel lief voor me. Pakt ook mijn hand op straat enzo. Het voelt zo ontzettend alsof hij weer mijn vriend is.

Hij heeft ook wel 5x gezegd dat hij dat meisje waarmee hij naar de film ging echt niet leuk vindt.
She needed a hero. So that's what she became.
Hoe erg het ook voor zijn moeder is, het is uit tussen jullie. Drank in de man, onderweg naar een feestje... hij weet dat jij het wel zal 'troosten' en meer.... Nu heb je weer hoop dat alles goed zal komen.



Wat Ciambella zegt: laat je niet gebruiken! Het is niet respectvol om na zo'n bericht troost-seks te hebben met ex. Het lost geen enkel probleem op. En samen naar de bios en meteen volgende week ook maar weer naar een evenement lost ook niets op, het maakt alleen maar dat jij nog meer hoop krijgt dat het weer goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Lieve Enchanted, dat hij je hand vastpakt en zegt dat een ander meisje niet leuk is, of dat hij jou de geweldigste vindt, dat is echt blabla, een mooi snoeppapiertje zonder snoep erin. Het zegt niets over dat hij jou weer terugwil als in een relatie. Ik snap wel heel goed dat dat is wat je erin wilt zien, maar dat is het niet. De meeste kans om hem weer terug te krijgen is juist door geen contact meer te hebben en dus ook geen seks. Plus dat jij probeert de breuk te verwerken en weet verder gaat met je leven. Pijnlijk is dit proces, maar je komt er wel.
Alle reacties Link kopieren
Dus ook niet meer over de relatie praten, die is namelijk over en het gaat je echt niets meer opleveren, behalve pijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven