Werk & Studie alle pijlers

Is er parttime werk in de ict?

28-01-2014 20:55 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik zie heel veel vacatures in de ict. Met name als tester en applicatiebouwer. Ik heb er wel eens aan gedacht om wat cursussen te volgen (uit hobby). Maar zou hier eventueel ook parttime werk in te vinden zijn of moet je dan toch voor jezelf beginnen? Ik heb al enige programmeer kennis (dat is handig om evt applicaties te bouwen). De vacatures die ik voorbij zie komen zijn allemaal voor 40 uur per week. Het is zeker niet zo dat ik denk dat je met wat hobbyen veel en snel geld kunt verdienen maar ik ben hier oprecht benieuwd naar.
quote:Naomii schreef op 31 januari 2014 @ 22:45:

Minder dan 32 uur ben ik in de ICT (detachering) nog niet tegen gekomen

En toch bestaat dat



(ook in het test-vak, ondanks wat iemand anders hierboven noemt)
quote:Flashy schreef op 28 januari 2014 @ 21:40:

Ik heb aantoonbaar HBO werk en denk niveau dus dat zou geen probleem zijn. Ik weet ook dat er vaak IQ testen zijn en dergelijke bij de selecties.

Bedankt voor de input tot zover, hier kan ik wat mee.

Dan hangt het af van je opleidingen.



Heb je zeg maar alleen HAVO/VWO? Of ook andere opleidingen?

Om jou van scratch af aan op te leiden (bij bijv. Capgemeni Academy), daarvoor ben je denk ik te duur (want al ouder dan de gemiddelde schoolverlater).
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Naara, zo te horen heb je kennis m.b.t. ICT-opleidingen.

Heb je toevallig een antwoord/mening op mijn onderstaande vraag?

(gaat dus niet om tester te worden maar software engineer)



quote:.marty. schreef op 31 januari 2014 @ 19:20:

Weet iemand hier of de HBO-opleiding Informatica van het LOI (HBO-bachelor Informatica, Bachelor of Information & Communication Technology (B ICT) goed staat aangeschreven of niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben software ontwikkelaar binnen de Microsoft kant en ik woon in t midden van t land. Ik wil dolgraag minder dan 32 uur in de week werken, maar mij is t nog niet gelukt. Er zijn schaars banen minder dan 32 uur, maar die er zijn vragen ze een berg werkervaring binnen die functie en dat heb ik niet. Ik heb 2 jaar ervaring. Ik krijg vaak te horen dat ik of te weinig ervaring heb of ze willen liever iemand voor fulltime.



Bedenk dat als je bij een detacheerbedrijf wilt werken niet alle opdrachten om de hoek zullen liggen en soms veel reistijd kwijt zal zijn.
Alle reacties Link kopieren
Part time banen zijn altijd moeilijk te vinden, maar niet onmogelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven