Gezondheid alle pijlers

Arts wil helpen bij mishandeling die ik niet heb toegegeven.

21-02-2014 13:21 104 berichten
Ik weet het even niet meer.

Ik ben bij een arts geweest voor bepaalde verwondingen op het moment dat mijn man even weg was werd mij gelijk gevraagd wat er echt gebeurd was, ik heb gezegd dat het een ongeluk was.



Nu moet ik binnenkort aan die verwonding geopereerd worden maar ik moest eerder terug door complicaties.



Op het moment dat ik bij hem kwam had ik een andere lichte verwonding ik zat nog niet en hij vroeg gelijk hoe ik daar aan kwam.



Ik vertelde hem klunzig te zijn.



Aan het einde van behandeling kwam hij er weer op terug en zij hij opnieuw dat hij me wilde helpen maar dat ik wel zelf om hulp moet vragen en sat hij nog niet weet hoe hij moet helpen maar dat hij daar alle moeite voor zou doen.maar dat ik het hem dan toch toe moet geven.



Maar goed zoals jullie al begrijpen komen deze verwondingen er niet zomaar maar het is iets van de laatste tijd daarvoor nooit.



Ik weet niet zo goed wat ik moet doen hij heeft gezegd dat ik contact op kan nemen, maar ik bedoel dan moet ik die afdeling bellen en wat moet ik dan zeggen.



Ik zie hem hem nog wel terug voor operatie maar ja.



En kan hij wel wat doen en als ik nou eerst ja zeg en me dan toch bedenk.



Wat nu?
Heel veel sterkte en kracht gewenst!
Ik gun jou de durf en sterkte om je verhaal te doen bij die arts en stappen te ondernemen.



Menigeen heeft deze stap nooit gewaagd en weet uit ervaring dat het van kwaad tot erger wordt.



Wanneer die cirkel eenmaal draait is het ontzettend moeilijk die te onderbreken.



Ga er voor nu het nog kan. Er komt een moment dat je dankbaar zult zijn.



Tuurlijk is het moeilijk en zwaar, echter deze arts kan jou/ jullie helpen.
Ik hoop echt dat je morgen laat weten dat je gebeld hebt! Of in ieder geval gebeld hebt natuurlijk ;) Heel veel sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Je man heeft hulp nodig, dat kun jij hem geven, door het te vertellen aan iemand. Beter NU.. Voordat t verder escaleert en je straks dood in de huiskamer ligt. Dan kan niemand jou en niemand hem meer helpen.

Het houd niet op, niet vanzelf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven