Advies

26-07-2013 14:41 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
De barman.... oh sweet memories.... alle vriendinnen trouwens... Iedereen heeft wel eens een barman aan de haak geslagen En de barman heeft ze maar voor het uitzoeken!



Laat gaan dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Hoi Moniek!



Ik zou hem nog een keer appen (wat afhankelijk is van de laatste berichten die zijn gestuurd, dus kan lastig advies geven over wat je moet zeggen)



En als hij dan nog niet reageert zou ik het erbij laten.

Het is niet zo netjes dat hij niets meer laat weten, maar zou er niet aan blijven trekken. je wilt niet hopeloos overkomen ;)



succes!
Zijn vriendin kwam er achter...
Alle reacties Link kopieren
Hij vindt je niet interessant genoeg of is druk.
27 mensen vinden dit leuk.
Ik zou niet meer reageren..
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 26 juli 2013 @ 14:46:

De barman.... oh sweet memories.... alle vriendinnen trouwens... Iedereen heeft wel eens een barman aan de haak geslagen En de barman heeft ze maar voor het uitzoeken!



Laat gaan dus :-)

Wat Louba zegt! Hij is barman....... Op de een of andere manier woest aantrekkelijk voor heel veel vrouwen. Vrouwen werpen zich aan hun voeten voor enkel een gratis shotje.



Lekker laten gaan!
Niet meer reageren, want hij is overduidelijk in zijn reactie door je te negeren. Dat is makkelijker dan je afwijzen, hoe onfatsoenlijk het ook is.



Door nogmaals contact op te nemenloop je alleen maar als een hondje achter hem aan en bijna niemand vindt dat aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:iris1969 schreef op 26 juli 2013 @ 14:52:

Niet meer reageren. Door nogmaals contact op te nemenloop je alleen maar als een hondje achter hem aan en bijna niemand vindt dat aantrekkelijk.Eens met Iris1969
Alle reacties Link kopieren
Ja, denk dat jullie gelijk hebben.. Overigens was dit niet z'n baan, dit deed hij heel af en toe erbij. Maar jullie hebben gelijk, verder niet de moeite waard! Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Alleen als het Tom Cruise is.....anders niet.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Heb je Tom Cruise de laatste tijd nog wel eens gezien? Is ook niet meer wat het geweest is;-))



Verder zijn barmannen over het algemeen niet echt betrouwbaar...(al zullen er ook best wel goede tussen zitten)
Alle reacties Link kopieren
Geef mij ook russel crowe maar!, die barmannen?..nee, daar kun je de oorlog niet mee winnen, een man in ''het veld'', die moet je hebben.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem nog één appje sturen!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 juli 2013 @ 15:00:

Geef mij ook russel crowe maar!, die barmannen?..nee, daar kun je de oorlog niet mee winnen, een man in ''het veld'', die moet je hebben.Russel Crowe? Van mij!
Alle reacties Link kopieren
Op vakantie en geen internet?
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Nu ja, ellemiekje, we zouden het er aan de bar eens even over kunnen hebben, hahaha..laat hem maar kiezen niet?
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 juli 2013 @ 15:08:

Nu ja, ellemiekje, we zouden het er aan de bar eens even over kunnen hebben, hahaha..laat hem maar kiezen niet?Ach, ik wil best delen, zo'n man moet je niet voor jezelf willen, veel te egoïstisch
Alle reacties Link kopieren
Haha ,ellemiekje,ik heb een beter idee!, we laten hem jagen, keihard jagen, haha proost dan maar.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
quote:ellemiekje schreef op 28 juli 2013 @ 15:34:

[...]



Ach, ik wil best delen, zo'n man moet je niet voor jezelf willen, veel te egoïstisch De soa's ook delen dan he!
Alle reacties Link kopieren
quote:elle5460 schreef op 28 juli 2013 @ 14:49:

Alleen als het Tom Cruise is.....anders niet.



Key Largo, Montego baby why don't we go



Ooo I wanna take you down to Kokomo

We'll get there fast

And then we'll take it slow

That's where we wanna go
Alle reacties Link kopieren
quote:Louba schreef op 26 juli 2013 @ 14:46:

De barman.... oh sweet memories.... alle vriendinnen trouwens... Iedereen heeft wel eens een barman aan de haak geslagen En de barman heeft ze maar voor het uitzoeken!



Laat gaan dus :-)

Ik denk dat dit inderdaad wel de hele strekking is.



Niet te veel achter zoeken dus.
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven