Openingszinnen

23-02-2014 23:45 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ladies,



Ze schieten als paddenstoelen uit de grond tegenwoordig... Websites met o zo'n leuke, goeie en 'originele' openingszinnen voor bijvoorbeeld Tinder of WhatsApp...



Zelf ben ik (als man) hier eerlijk gezegd niet zo van en vind dat je al snel erg 'bedacht' over kunt komen. Ik hou het liever bij een simpele groet om vervolgens met interesse een gesprekje te beginnen. Werkt overigens vaak naar tevredenheid maar niet altijd...



Vandaar ook dat ik toch benieuwd ben... Wat vinden jullie dames van openingszinnen in het algemeen en waarom? Kunnen jullie ze in de meeste gevallen nou waarderen of niet?
Alle reacties Link kopieren
quote:GreetBilspleet schreef op 24 februari 2014 @ 07:53:

Hoe kom ik in u terecht?
Alle reacties Link kopieren
quote:zas schreef op 24 februari 2014 @ 07:59:

Als ik merk dat het een bedachte openingszin is, dan is het voor mij al niks. Vind ik zo superstom!! Gewoon; "hé hoi, ik ben ...". En dan geef ik wel antwoord.Nou ik niet. Gaat hem of haar niks aan wie ik ben.
quote:boerderijgeit028 schreef op 24 februari 2014 @ 07:35:

Ik heet Geitje, hoe heet ben jij?
Alle reacties Link kopieren
Je zou er echt beter uitzien met 3 kilo minder. Volgens mij weegt je kleding 3 kilo.



Kreeg een vriendin van mij een keer te horen.. Thanks..
quote:freexx schreef op 25 februari 2014 @ 09:37:

Je zou er echt beter uitzien met 3 kilo minder. Volgens mij weegt je kleding 3 kilo.



Kreeg een vriendin van mij een keer te horen.. Thanks..Wat is daar fout aan dan? Gewoon die kleding uit! Ik vind 'm zelfs goed gevonden: zo krijg je meteen een idee over het zelfbeeld van de aangesproken/aangeschreven persoon: interpreteert die het in een eerste impulsieve reactie als een aanval op haar looks of denkt die eerst even na...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven