zo verdrietig

23-02-2014 00:41 320 berichten
Half uur geleden had ik het briljante idee nog ff de hond van mijn dochter uit te laten.



Loopt er op mijn pad een moeder met een vreselik benauwd kind, ze kon alleen maa rlopen zei ze, ik heb uiteindelijk mjn medicijnen aan haar gegeven , nu is in man zoooo boos op me, ja wellicht heb ik ze straks nodig maar ik kon het niet aanzien hoe benauwd dat jongeje was
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 24 februari 2014 @ 06:49:

[...]





Sorry dat heb ik dan over het hoofd gezien, waarom ik verdrietig was is inderdad de reactie van mijn man geweest. Ik dacht goed gehandeld te hebben. Ik let voortaan wel beter op.

Ik weet zelf als ik een benauwdheids aanval heb, wil ik ook naar buiten, helpt mij in ieder geval wel.TO waarom is die kind alleen terug gestuurd naar huis?
quote:Ikhierhuh schreef op 24 februari 2014 @ 13:39:

[...]





TO waarom is die kind alleen terug gestuurd naar huis?We stonden een paar meter van haar huis af, de moeder ging met mij mee en ze zei tegen haar zoontje, ga jij maar vast naar papa toe. Ik heb daar voor de rest ook niet naar gevraagd
Zijn het je buren dan?
quote:SpringDing schreef op 24 februari 2014 @ 14:43:

Zijn het je buren dan?Niet directe buren maar wel in de zelfde straat
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 24 februari 2014 @ 14:37:

[...]





We stonden een paar meter van haar huis af, de moeder ging met mij mee en ze zei tegen haar zoontje, ga jij maar vast naar papa toe. Ik heb daar voor de rest ook niet naar gevraagdBedankt TO voor je uitlegt, ik begrijp je.
Alle reacties Link kopieren
Bijzonder verhaal
quote:Zo.maar schreef op 24 februari 2014 @ 14:37:

[...]





We stonden een paar meter van haar huis af, de moeder ging met mij mee en ze zei tegen haar zoontje, ga jij maar vast naar papa toe. Ik heb daar voor de rest ook niet naar gevraagd

Huh? dus moeder liep buiten met het kind omdat lopen het enige was wat ze kon omdat het kind zo benauwd was. Vervolgens gaat moeder met jou mee naar huis om de medicijnen te halen en stuurt ze haar stikbenauwde kind waar ze eerder alleen nog maar mee kon lopen, naar huis, naar zijn...... vader???

Die vader kon niet even op de fiets/auto/taxi/ nachtbus naar de apotheek?
Liep het kind naast de moeder TO?



Een extreem benauwd kind is echt niet meer in staat om te lopen.



Ik had nooit mijn ventolin aan een vreemd kind gegeven en als moeder zijnde had ik nooit ventolin van een vreemde geaccepteerd.



Maar ik zou dan ook niet met een poepie benauwd kind buiten gelopen op dat tijdstip, maar had andere acties ondernomen.



Vreemd verhaal.
quote:mallebeppie schreef op 24 februari 2014 @ 19:31:

Liep het kind naast de moeder TO?



Een extreem benauwd kind is echt niet meer in staat om te lopen.



Ik had nooit mijn ventolin aan een vreemd kind gegeven en als moeder zijnde had ik nooit ventolin van een vreemde geaccepteerd.



Maar ik zou dan ook niet met een poepie benauwd kind buiten gelopen op dat tijdstip, maar had andere acties ondernomen.



Vreemd verhaal.ja heel vreemd, en het wordt alleen maar vreemder en vreemder
quote:Zo.maar schreef op 24 februari 2014 @ 14:37:

[...]





We stonden een paar meter van haar huis af, de moeder ging met mij mee en ze zei tegen haar zoontje, ga jij maar vast naar papa toe. Ik heb daar voor de rest ook niet naar gevraagd



Valt reuze mee met de benauwdheid dan, als het kind alleen naar huis kon lopen.



Kortom, het was zeker te saai in Noorwegen dat je helemaal afgedaald bent hier naar toe.







Wow, 12 pagina's voor een trol verhaal.
quote:unuance schreef op 23 februari 2014 @ 12:18:

Het is dus in deze grote stad (een van de grootste van NL) zo dat er inderdaad net 2 HA posten in de grootste volksbuurten zijn gesloten, en er is er geloof ik nog maar een, helemaal aan de andere kant van de uitgestrekte stad. Ondoenlijk zonder vervoer midden in de nacht uren lopend met een ziek kind. (Weet niet of er zo laat nog OV is) dit is dan meteen een schrijnend gevolg van wat er in een volkswijk kan gaan plaatsvinden ; men heeft geen laagdrempelige goed bereikbare hulp meer in nood in de buurt.In dorpjes heb je ook geen HAP hoor, die zit ook in 'n stad ca. 15 km verderop. Je zult dan idd moeten zorgen voor eigen vervoer of dat nu je eigen auto is of 'n taxi. En in 'n grote stad lijkt me 'n taxi weer makkelijker te regelen midden in de nacht dan in 'n afgelegen dorp.
Alle reacties Link kopieren
112 kan ook gebeld worden.
Alle reacties Link kopieren
quote:Zo.maar schreef op 24 februari 2014 @ 06:49:

[...]





Sorry dat heb ik dan over het hoofd gezien, waarom ik verdrietig was is inderdad de reactie van mijn man geweest. Ik dacht goed gehandeld te hebben. Ik let voortaan wel beter op.

Ik weet zelf als ik een benauwdheids aanval heb, wil ik ook naar buiten, helpt mij in ieder geval wel.Dus, hoe ik het begrijp, ging de moeder lopen met het kind om over de benauwdheid te komen. Moeder en vader zagen zelf geen reden tot verdere actie dan lopen. Jij vond het echter zo zielig om te zien dat jij jouw Ventolin aanbood. En daarom werd jouw man boos: medicatie weggeven die je zelf nodig hebt terwijl er geen echte noodzaak toe was.
Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:single-lady schreef op 24 februari 2014 @ 19:49:

[...]





Valt reuze mee met de benauwdheid dan, als het kind alleen naar huis kon lopen.



Kortom, het was zeker te saai in Noorwegen dat je helemaal afgedaald bent hier naar toe.







Wow, 12 pagina's voor een trol verhaal.





Je mag denken dat ik een trol ben, dat is aan jou. Ik weet dat het verhaal klopt, hoe vreemd het misschien klinkt. Maar zal het ook niet zo zijin dat het verhaal door sommige uit zijn verband wordt getrokken?



Als je je huiswerk goed had gedaan, dus even gelopen had je kunnen weten dat het niets met een trol te maken heb..
Sommig mogen dit een raar verhaal vinden, me wel of niet geloven. Ik heb op vele vragen antwoord gegeven en geprobeerd duidelijkte zijn, helaas is niet gelukt.



Ik heb al toegegeven dat ik een fout heb gemaakt, ik laat het hier dan ook maar bij. Topic is al uit zijn verband gehaald.



In ieder geval voor de serieuse mensen hier op het forum, bedankt voor het luisteren.
Waarom hebben die mensen zelf geen ventolin????



(sorry niet alle 13 pagina's gelezen)
quote:lucky82 schreef op 24 februari 2014 @ 19:56:

112 kan ook gebeld worden.mag toch hopen dat ze dat niet om zo'n flauwekulreden doen, hooguit de HAP om advies en om eventueel het benodigde medicijn af te kunnen komen halen
quote:Zo.maar schreef op 25 februari 2014 @ 06:50:

[...]





Je mag denken dat ik een trol ben, dat is aan jou. Ik weet dat het verhaal klopt, hoe vreemd het misschien klinkt. Maar zal het ook niet zo zijin dat het verhaal door sommige uit zijn verband wordt getrokken?



Als je je huiswerk goed had gedaan, dus even geloept had je kunnen weten dat het niets met een trol te maken heb..
quote:Zo.maar schreef op 25 februari 2014 @ 06:50:

Als je je huiswerk goed had gedaan, dus even gelopen had je kunnen weten dat het niets met een trol te maken heb..Maar wel iemand die heel recent nog een zeer innige relatie met De Fles had.
quote:sabbaticalmeds schreef op 23 februari 2014 @ 12:45:

ach ja het verhaal rammelt toch aan alle kanten. TO kon vannacht nog geen woord foutloos uit haar toetsenbord rammelen laat staan een samenhangend verhaal opdisselen, en nu zijn wij die gemene forummers die geen oog hebben voor de moeder Theresa van Tequilla City





Jouw gevoel voor humor is briljant

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven