Mode & Beauty alle pijlers

Marie Jo op internet?

27-06-2008 17:28 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weet waar ik Marie Jo op internet kan kopen? Maw een betrouwbare webshop?

Thanks!
Fortis et liber
http://www.lingerie-valentijn.be/

Erg mooie spulletjes... Zelf alleen nog nooit besteld, vriendinnen w el. Leveren ook in NL.
Of eBay misschien? Heb je ook wat meer zekerheid...
Justme! Thanks! Die webwinkel verkoopt ook het setje wat ik graag wil hebben. Waren jouw vriendinnen wel tevreden hierover?
Fortis et liber
thaisweetchili schreef op 27 juni 2008 @ 18:50:

Justme! Thanks! Die webwinkel verkoopt ook het setje wat ik graag wil hebben. Waren jouw vriendinnen wel tevreden hierover?

Ajb! Ja, ze hebben de site aan me doorgegeven na hun bestelling dus ik vermoed van wel... Geloof niet dat ze me iets aan zouden raden wat hen slecht bevallen is.

Succes!

PS. Ben nu wel benieuwd welke je graag wil hebben ;-)
Mooi! Ik ga voor de Marlene en dan de corsage en twee strings. In de rode kleur.
Fortis et liber
Mooi! Vind Susan en Rei anders ook wel leuk...

Ach haast alle lingerie is mooi, als het wat mag kosten ;-)

Veel plezier ermee
Ja, de Rei is erg mooi! Maar die is al in mijn bezit :).
Fortis et liber
thaisweetchili schreef op 27 juni 2008 @ 19:02:

Ja, de Rei is erg mooi! Maar die is al in mijn bezit :).
Hebberd ;-)
Ik heb wel eens besteld op www.ellure.nl . Keurige afhandeling maar ze hebben niet alles op voorraad, dus kan soms wat langer duren. Ze hebben wel een leuk aanbod van Marie Jo, zelf heb ik bij hun een paar keer besteld, altijd Marie Jo, en van de Avero uitvoering heb ik inmiddels 4 exemplaren in verschillende kleuren ( met de gebloemde bandjes).
Jetty1969 schreef op 27 juni 2008 @ 21:27:

Ik heb wel eens besteld op www.ellure.nl . Keurige afhandeling maar ze hebben niet alles op voorraad, dus kan soms wat langer duren. Ze hebben wel een leuk aanbod van Marie Jo, zelf heb ik bij hun een paar keer besteld, altijd Marie Jo, en van de Avero uitvoering heb ik inmiddels 4 exemplaren in verschillende kleuren ( met de gebloemde bandjes).

1 grote virusmelding als ik naar die site klik!!! Bedankt @-(

Mooi niet dat ik daar ooit wat ga kopen dus...
__justme__ schreef op 27 juni 2008 @ 21:37:

[...]

1 grote virusmelding als ik naar die site klik!!! Bedankt @-(

Mooi niet dat ik daar ooit wat ga kopen dus...
Ik snap er niks van, ik krijg geen virusmelding, heb er al diverse keren besteld. :-( Nog nooit problemen gehad.
Bij mij ook.......1 grote virusmelding! Soms gaat het goed, maar in de meeste gevallen dus niet!!
Kookfeakje schreef op 27 juni 2008 @ 18:38:

Nou hier komt ie dan, een antwoord op je vraag:

Ik heb al vaak Marie Jo besteld bij www.lingerie-outlet.nl

Zoals je ziet is het een outlet, dus je kunt er lang niet alle modellen krijgen, maar het scheelt aanzienlijk in prijs. Afhandeling is ook netjes, kijk maar eens op de site.

Succes!
Ik heb er ook wat besteld, prima spullen, al kocht ik wel iets van Prima Donna, goede, nette afhandeling.
Bedankt voor de reacties! Ik heb het inmiddels bij Lingerie Valentijn gekocht, ben erg benieuwd!
Fortis et liber
Ik bestel ook vaak op ellure, prima service en voordeel is dat ze bijna alle modellen hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven