Entertainment alle pijlers

Welke film heb je het laatst gezien?

28-07-2012 16:37 3072 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!

klik hier voor het oude topic.

Aanvulling moderatorteam:

In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m

het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.

Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
Dallas Buyers Club. Ge-wel-dig. En Jared Leto gaat vannacht gewoon die Oscar pakken. <3
Horrible Bosses

Onverwacht leuk. Complete nonsens, maar wel vermakelijk.
I am surrounded by morons
Runner Runner net gezien met Ben Affleck en Justin Timberlake echt een steengoede film echt een aanrader.
Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
Valentino met Najib Amhali.

Echt geen hoogvlieger deze film, maar ik vind Najib erg leuk en heb ook in deze film van hem kunnen genieten. Dus.....grappige film wanneer je niet op zoek bent naar iets met inhoud!
Iep! Erg mooie en wat bevreemdende film met een bijzondere hoofdrolspeelster: Kenadie Jourdin Bromley.
Winter's Tale. Die was wel uh, apart.
Gisteren Her gezien. Vond hem wel aardig, had wat mij betreft wel een half uurtje korter gekund.
Ik vond Her een prachtige film. Heb hem op het Pac festival gezien. Was de beste film van de vijf films.
Het Viva forum is papaja.
Ik was een weekje op vakantie en hadden de tablet met wat films erop mee:

Smoorverliefd ,wel vermakelijk.

Springbreakers, zo ontzettend slechte film.

The Philadelphia experiment, leuk verhaal maar erg slecht geacteerd.

Hoe duur was de suiker, ik vond hem heel mooi.

Jobs, minder saai dan ik om de een of ande reden had verwacht. Wel ok.
Dallas Buyers Club, hele goede en mooie film. Verdiende Oscars voor Mathew Mc Counnegdinges en Jared Letho

The Selfish Giant. Heeft waanzinnig lovende kritieken en is ook echt mooi gemaakt en prachtig gespeeld door die jochies. Maar het genre is me iets te veel arthouse.
Oldboy.

Bizar en vreemd, maar desondanks bleef hij best boeien. Toch geen aanrader .
Iemand dinsdag The Beaver gezien?

Zouden zulke patiënten echt bestaan?
De Lego-film, voor kinderen uiteraard. In 3D.

Nederlandse versie.

Verhaal vooral erg Amerikaans. Eerste 10 minuten dacht ik: hoe kom ik de overige anderhalf uur door, maar in de end nog redelijk vermakelijk (voor ouders die nog moeten). Amerikaanse versie heeft wel een paar mooie namen.
Waar zit de any-key?
A mothers nightmare

Confronterend, maar de moeite waard
Al een paar keer genoemd maar ga het toch nog een keer zeggen: prisoners! Echt een super film!
Hartenstraat van Sanne Vogel. In de voorvertoning. Was wel klaar met mozaïekfilms in Amsterdam vol met BN-ers, maar hij is leuker dan ik dacht!

Met Bracha van Doesburgh, Marwan Kenzari, Benja Bruijning, Tygo Gernandt, Georgina Verbaan, Jan Kooijman, Egbert Jan Weeber en Susan Visser

Gaat 13 maart in première.
Tijdje geleden alweer 12years a slave. Hele indrukwekkende film.
quote:Houston77007 schreef op 06 maart 2014 @ 00:20:

De Lego-film, voor kinderen uiteraard. In 3D.

Nederlandse versie.

Verhaal vooral erg Amerikaans. Eerste 10 minuten dacht ik: hoe kom ik de overige anderhalf uur door, maar in de end nog redelijk vermakelijk (voor ouders die nog moeten). Amerikaanse versie heeft wel een paar mooie namen.Nou fijn. Hier wil vriend per se naartoe.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Nebraska

Geniaal. Oprecht grappig in al zijn ellendigheid en ook weer lief.

Zeker een aanrader!
Tommy: het is alleen redelijk vermakelijk als je met kinderen bent. Als volwassene voor jezelf is het wat dubieus.
Waar zit de any-key?
Grappig, ik zou wel naar de legofilm willen, zonder kinderen dus. Man gaat met collega's, maar die zijn werkzaam in de animatie of is het dan nog steeds dubieus?
Philomena

Prachtige film zwaar onderwerp maar nergens over the top

echt een aanrader
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Best night ever. Stomme film. Slecht aftreksel van the Hangover. Maar dan de vrouwelijke versie
quote:Houston77007 schreef op 06 maart 2014 @ 23:57:

Tommy: het is alleen redelijk vermakelijk als je met kinderen bent. Als volwassene voor jezelf is het wat dubieus.Ik zal hem vast een inschrijfformulier voor de vereniging Martijn onder de neus zwaaien.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
Van de week crazy, , stupid, , love gezien op tv. Leuke film! Vooral Ryan Gosling, erg aangenaam om naar te kijken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven