Welke film heb je het laatst gezien?
zaterdag 28 juli 2012 om 16:37
Welke film(s) heb je de laatste tijd gezien en wat vond je ervan? Vertel!!
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
klik hier voor het oude topic.
Aanvulling moderatorteam:
In overleg met de internetredactie kan ik jullie meedelen dat het plaatsen van een bericht waarin je het verloop of de uitslag van een film meedeelt (een spoiler dus) zonder dat daar expliciet om verzocht is in het desbetreffende topic, vanaf heden een sanctie volgens m
het bansysteem zonder voorafgaande waarschuwing tot gevolg kan hebben. Dit omvat tevens het plaatsen van een spoiler waarvan de inhoud naderhand door jouzelf gewijzigd is.
Gelieve geplaatste spoilers middels een stafje te melden.
woensdag 5 maart 2014 om 13:17
Ik was een weekje op vakantie en hadden de tablet met wat films erop mee:
Smoorverliefd ,wel vermakelijk.
Springbreakers, zo ontzettend slechte film.
The Philadelphia experiment, leuk verhaal maar erg slecht geacteerd.
Hoe duur was de suiker, ik vond hem heel mooi.
Jobs, minder saai dan ik om de een of ande reden had verwacht. Wel ok.
Smoorverliefd ,wel vermakelijk.
Springbreakers, zo ontzettend slechte film.
The Philadelphia experiment, leuk verhaal maar erg slecht geacteerd.
Hoe duur was de suiker, ik vond hem heel mooi.
Jobs, minder saai dan ik om de een of ande reden had verwacht. Wel ok.
woensdag 5 maart 2014 om 23:50
donderdag 6 maart 2014 om 00:20
De Lego-film, voor kinderen uiteraard. In 3D.
Nederlandse versie.
Verhaal vooral erg Amerikaans. Eerste 10 minuten dacht ik: hoe kom ik de overige anderhalf uur door, maar in de end nog redelijk vermakelijk (voor ouders die nog moeten). Amerikaanse versie heeft wel een paar mooie namen.
Nederlandse versie.
Verhaal vooral erg Amerikaans. Eerste 10 minuten dacht ik: hoe kom ik de overige anderhalf uur door, maar in de end nog redelijk vermakelijk (voor ouders die nog moeten). Amerikaanse versie heeft wel een paar mooie namen.
Waar zit de any-key?
donderdag 6 maart 2014 om 14:12
Hartenstraat van Sanne Vogel. In de voorvertoning. Was wel klaar met mozaïekfilms in Amsterdam vol met BN-ers, maar hij is leuker dan ik dacht!
Met Bracha van Doesburgh, Marwan Kenzari, Benja Bruijning, Tygo Gernandt, Georgina Verbaan, Jan Kooijman, Egbert Jan Weeber en Susan Visser
Gaat 13 maart in première.
Met Bracha van Doesburgh, Marwan Kenzari, Benja Bruijning, Tygo Gernandt, Georgina Verbaan, Jan Kooijman, Egbert Jan Weeber en Susan Visser
Gaat 13 maart in première.
donderdag 6 maart 2014 om 16:37
quote:Houston77007 schreef op 06 maart 2014 @ 00:20:
Nederlandse versie.
Verhaal vooral erg Amerikaans. Eerste 10 minuten dacht ik: hoe kom ik de overige anderhalf uur door, maar in de end nog redelijk vermakelijk (voor ouders die nog moeten). Amerikaanse versie heeft wel een paar mooie namen.Nou fijn. Hier wil vriend per se naartoe.
Nederlandse versie.
Verhaal vooral erg Amerikaans. Eerste 10 minuten dacht ik: hoe kom ik de overige anderhalf uur door, maar in de end nog redelijk vermakelijk (voor ouders die nog moeten). Amerikaanse versie heeft wel een paar mooie namen.Nou fijn. Hier wil vriend per se naartoe.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.
vrijdag 7 maart 2014 om 09:55
quote:Houston77007 schreef op 06 maart 2014 @ 23:57:
Tommy: het is alleen redelijk vermakelijk als je met kinderen bent. Als volwassene voor jezelf is het wat dubieus.Ik zal hem vast een inschrijfformulier voor de vereniging Martijn onder de neus zwaaien.
Tommy: het is alleen redelijk vermakelijk als je met kinderen bent. Als volwassene voor jezelf is het wat dubieus.Ik zal hem vast een inschrijfformulier voor de vereniging Martijn onder de neus zwaaien.
Vrienden, het leven is een hel en wij, proletariers, moeten voor alles boeten.