Viva zoekt alle pijlers

meldingen mbt 'Viva zoekt'

07-02-2008 10:29 100 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier komen de meldingen van oproepen die zijn afgehandeld en verwijderd. Voor het overzicht hier ajb geen reacties plaatsen. (Deze worden verwijderd.)
Het oproepje 'Geldprijs gewonnen in de Staatsloterij?' is offline gehaald. Dank voor de reacties!
De oproep 'Opgescheept met een mislukte tattoo?' is verwijderd. Dank voor de reacties!
De oproep:"Heb jij een spannend, waargebeurd verhaal?" is verwijderd. Bedankt voor de mails en reacties!
Het oproepje "Pimp je Beesie"is verwijderd. Bedankt voor de mails en reacties!
De oproep 'Trots op schaamnaam' is verwijderd. Bedankt voor de mails en reacties!
Alle reacties Link kopieren
...
thee wijzigde dit bericht op 18-07-2010 01:03
Reden: sorry, verkeerde 'topic'
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
"Op vakantie als vrijwilliger?" is afgehandeld en daarom verwijderd. Dank voor reacties!
Alle reacties Link kopieren
We hebben genoeg reacties binnen op het topic "Falende man". Deze is dan ook verwijderd.
We hebben genoeg reacties binnen op het oproepje 'Bevallen in je eentje'. Bedankt hiervoor. Deze is verwijderd.
De oproep 'Waar vond jij de ware' is offline gehaald. Bedankt voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Waarom heeft de Internetredactie de ava van een vertrokken engel?
De oproep 'Ben jij een sloopkogel/pechvogel/superkluns?' is verwijderd. We hebben genoeg reacties binnengekregen. Bedankt!
Alle reacties Link kopieren
We hebben genoeg reacties binnen op het topic "Werk jij bij een helpdesk". Deze is dan ook verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
De oproep 'Blunderen bij buitenseks!' is verwijderd. Bedankt voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
We hebben inmiddels genoeg reacties binnen op het onderwerp 'Billen gezocht!'. Deze is dan ook verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn inmiddels genoeg reacties binnen op het oproepje: 'Dupe van een roddel'. Deze is dan ook verwijderd. Dank voor jullie reacties!
Alle reacties Link kopieren
We hebben genoeg reacties binnen op het onderwerp 'Heb jij een veel oudere vriend? '. Deze is dan ook offline gehaald. Bedankt voor het reageren!
Alle reacties Link kopieren
We hebben genoeg reacties gehad op de topics: 'Spijt dat je maar 1 kind hebt', 'Durf niet naar de dokter' en 'Last van ouderdomskwaaltjes'. Deze zijn verwijderd. Bedankt voor alle reacties!
Alle reacties Link kopieren
Im sexy and i know it!!!
Alle reacties Link kopieren
In de viva is toch ook zo`n make over gedeelte? Kan je je daar nog voor opgeven?
Alle reacties Link kopieren
Dames gezocht met hele kleine kinderen uit rotterdam e.o. Ik ben een 39 jarige meid met een zoontje van bijna 9 mnd. het lijkt mij leuk om activiteiten met en zonder kinderen te doen.

Wie o wiereageerd
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het een beetje stil hier!!!
Alle reacties Link kopieren
Hi
Alle reacties Link kopieren
Ik ben op zoek naar wat forummets van een hele poos terug. Hoe kan ik deze zoeken? Is er een zoekfunctie zoals op de oude site? Dan tikte je een naam in en deze kwam te voorschijn als deze nog bestond.
Ook wil ik iemand een bericht sturen, maar zo kom ik er dus niet. Moet wel die naam kunnen intikken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
@thanx
De zoekfunctie hier werkt geloof ik nog niet goed. Maar je kunt altijd via Google zoeken via deze zoekopdracht:

site:forum.viva.nl zoekterm

Waar zoekterm staat vul je dan de naam van een forummer in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven