date bij hem thuis?

03-03-2014 11:09 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels alweer wat jaartjes vrijgezel en heb sinds ik echt volwassen ben en op mezelf woon geen serieuze scharrel meer gehad. Mijn laatste serieuze relatie ontstond aan de andere kant van de werekd dus dat telt niet mee. Ik ben dus een beetje een leek geworden.

Het zit zo: ik heb een scharrel en we hebben nu twee leuke dates gehad. Nu heeft hij me voor aankomende week bij hem thuis uitgenodigd om te koken en eten. Leuk natuurlijk. Maar is dat niet een beetje snel? En wat ik dan gelijk denk: probeert hij me het bed in te krijgen? Dat ben ik namelijk niet van plan. Ik weet ook niet goed meer hoe dat daten allemaal werkt. Ik vind bij iemand thuis afspreken eigenlijk best wel een ding. Daarbij heb ik een paar vervelende ervaringen met mannen en ben ik dus bang dat hij alleen seks wil.
Alle reacties Link kopieren
Ja met iemand die zo wispelturig is ga ik niet gelukkog worden. Dan ben ik liever alleen en gelukkig. Maar ik blijf het bizar vinden dat hij ineens afhaakte. En dat dan over whatsapp sturen.... pfff
Alle reacties Link kopieren
Hey TO, wat jammer, maar goed van je hoe je bij jezelf blijft! Hoe gaat het nu met je? Beetje over die zak hooi heen?
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je reactie Misia. Er zijn dus mensen die tegen me zeiden dat ik best nog een keer met hem kon afspreken.Ik begon bijna te twijfelen of ik het wel goed heb aangepakt.

En nee, ik ben er helaas nog niet overheen. Maar dat komt wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Herken je gevoel, meid. Wat mis je dan precies aan hem? Was je al helemaal toekomstbeelden aan het maken die nu in duigen vallen? Of....?

Pfff, ja, en niet meer twijfelen in ieder geval, want die vrienden hoeven niet met hem om te gaan en hebben makkelijk praten. Oprah zei het al zo wijs: "Doubt means "don't" every time...."
Until you have stood in another woman’s stilettos, you will never begin to know the year of pain she felt breaking them in. (S. L. Alder)
Alle reacties Link kopieren
Na 3 dates al verliefd.. lolwut?



En lees je eens in in ADD, dan begrijp je zijn 'wispelturige' gedrag misschien beter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven