Wat moet ik hiermee?

13-03-2014 00:09 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!



Als eerste zal ik me even voorstellen! Ik ben nieuw hier en ben Salamanderk! Ik ben 21 jaar oud en woon in een gezellig dorpje in Brabant!

Ik lees al een tijdje mee op viva forum en twijfelde lang als ik een account moest maken. Uiteindelijk toch besloten een account aan ge maken!



Nou met het volgende 'probleem' weet ik me echt geen raad!



Al sinds een tijdje geleden heb ik een jongen leren kennen via een concertje bij mij in de buurt. Deze jongen is engelstalig en zie hem regelmatig tijdens concerten. Elke keer als ik hem zie volgen er knuffels en een vriendelijke kus op de wang . We lachen vriendelijk naar elkaar en hebben ook een fijne band!



Twee weken geleden ben ik met vriendinnen Engeland gaan bezoeken. Deze jongen heeft in zijn thuisland een bandje en samen met mijn vriendinnen zijn we er naar toe gegaan! Aan het einde van het concert weer zoals gebruikelijk de knuffel en de kus. Buiten stonden we wat bij elkaar . En het viel me ineens op dat hij langer haar had ( hij had het in een knotje vast gebonden ) . Ik vroeg netjes of hij het los wilden maken. Daarop antwoorden hij: Alleen voor jou! En toen maakten hij z'n haar los. Flirterig streelden ik een keer met mijn handen door zijn haar en zei die met een lach: niet doen!



Ik wilden eigenlijk meer toenadering na hem zoeken . Maar zijn ex-vriendin was ook aanwezig. Ik voelden me een beetje het derde wiel aan de wagen. Dus ik besloot samen met wat vriendinnen en vrienden ( ook van hem ) naar een kroeg te gaan! Zijn vrienden benadrukte duidelijk dat het zijn ex was. En ze vroegen de hele tijd of ik een 'crush' had op hem.



De volgende dag moesten we al snel naar het vliegveld en kon ik hem geen gedag meer zeggen.



Gisteren heb ik dan eindelijk een berichtje gestuurd met dat ik hem wel een leuke jongen vind!



Hij heeft dit bericht wel gezien , maar geen reactie!

Ik weet niet meer wat ik moet denken .. Moet ik hier verder op ingaan .. Of moet ik hem met rust laten.



Sorry voor het lange verhaal !



Alvast bedankt voor de hulp. Xx
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij geen interesse heeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ik wilden ook reageren, maar ik doen het niet..... bang als ik ben voor de taalpliessie...
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ie je gewoon zag als tijdelijke flirt! Gewoon voor de lol!
Je klinkt eerder als 16, met dat geanalyseer.

Hij vind je niet op die manier leuk. Misschien bedoelde hij met "niet doen" daadwerkelijk niet doen.

Wanneer had je hem een berichtje gestuurd?
Alle reacties Link kopieren
Was t bericht wel in t Engels?
Alle reacties Link kopieren
Hij zit in een bandje en doet aardig tegen je omdat je een fan bent. Laat gaan, he's not that into you
Alle reacties Link kopieren
En stop met die !
Oef, dat klinkt wel enorm puberaal.

Als hij echt interesse in je had gehad, had hij je dat wel duidelijk laten weten.

Hier moet je dus niets mee.
Alle reacties Link kopieren
Wat je hiermee moet doen?

Dat is echt een inkoppertje

NIETS



Hij is niet amoureus geïnteresseerd in je!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
Waren de uitroeptekens in de aanbieding?



Maar ga door met je leven. Hij weet waar je woont, je hebt hem een berichtje gestuurd, als hij echt belangstelling voor je heeft duikt hij wel weer op. Maar ga niet op hem wachten.
Hij denkt waarschijnlijk: teveel gedoe zo'n lange afstands fling.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig zeg. Hij is hoe bij concertjes en als jij een keer naar Engeland gaat is hij daar ook.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt een crush op een lid van een of ander bandje. Gaat daarvoor als een soort groupie zelfs naar de UK. En hij geeft je beleefd een kis op de wang en een knuffel. En reageert niet op je 'ik vind je leuker dan leuk' berichtje

Nou nou, poe hee.

Wat je hier mee moet! Niks dus. Het is al een paar jaar tijd dat je je niet meer als een puberale bakvis gedraagt. Er is namelijk niks buiten dat wat in je eigen hoofdje leeft.



Dat dat meisje zijn ex was wil niet zeggen dat hij dan maar verplicht gek moet zijn op de eerste die zich in de aanbieding gooit. En aan zijn gedrag te merken vindt hij je best aardig. En dat was het dan meteen ook wel
"As je denk dat je mooi ben dan ben je een embersiel leleike kuthoer"
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 13 maart 2014 @ 08:15:

Toevallig zeg. Hij is hoe bij concertjes en als jij een keer naar Engeland gaat is hij daar ook.het is zijn bandje
quote:Sjonnery schreef op 13 maart 2014 @ 07:39:

En stop met die !+1!
Alle reacties Link kopieren
Als hij je ook leuk vindt, merk je dat vanzelf.

Zo niet, dan blijft het hierbij en vindt je over een poosje iemand anders leuk.



Hoe dan ook, maak je er niet zo druk om.

Je merkt het vanzelf, of niet.



Verder niks meer sturen.

Als hij wat wil, ligt de bal nu bij hem.
Alle reacties Link kopieren
We hebben ook een fijne band. Jaja, hele diepzinnige gesprekken gevoerd natuurlijk.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Jammer dat hij niet even de moeite neemt om op je berichtje te reageren.



Als ik jou was zou ik nog een paar dagen wachten -misschien is hij wel ff flabbergasted- en dan op zaterdag of zo bellen met de vraag of hij je berichtje heeft gezien. Een beller weet het sneller
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg een beetje het gevoel dat je vanwege hem naar Engeland bent geweest. Die gozer zal zoiets ook wel denken.
Alle reacties Link kopieren
Die concerten in Nederland waren toch niet van zijn band? Daar zaten ze toch allebei in het publiek?



Verder heb ik ook het idee dat je om hem naar Engeland bent geweest, Engeland is best groot en de kans dat je iemand zomaar tegen het lijf loopt als je niet bewust naar diegene zoekt lijkt me klein.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Lezen, dames! Lezen!



Hij heeft in Engeland een bandje waar zij met vriendin naar is wezen kijken, omdat ze er toch waren
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
Ja, omdat ze er toch waren, maar het is toch wel heel toevallig dat ze toch precies in de stad waren waar hij zijn bandje heeft?
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven