vaste relatie van bijna 10jaar en verliefd op een ander

12-03-2014 23:38 89 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals in de titel reeds geschreven, heb ik al bijna 10 jaar een vaste relatie en hebben we 2 kindjes samen. De laatste tijd gaat het niet echt goed bij ons. zijn moeder zit altijd op mijn kap, hij steunt haar meestal en dat zorgt vaak voor ruzies. ook is hij sinds hij ziek geworden is enorm koppig geworden en zijn karakter is enorm veranderd, waardoor we ook vaak botsen.

Sinds enkele jaren, was ik al verliefd op de man van zijn zus. Maar heb dat altijd verdrongen. Maar dit werd moeilijker en moeilijker, tot ik plotseling van hem te horen kreeg dat hij al bijna 10 jaar verliefd op mij is. En van het een kwam het ander. Veel is er nog niet gebeurd, we hebben alleen nog maar gekust, maar de gevoelens dat ik voor hem heb zijn veel intenser dan die voor mijn vriend nu. Deze gevoelens heb ik van te voren nog nooit ervaren. En dit is ook het geval bij hem. Tot op heden kunnen we het goed wegsteken en doen we zoals te voren als we in elkaars buurt zijn. Voor ons beide is dit echt enorm zwaar. We willen graag samen zijn, maar hebben schrik voor de reacties van de anderen. Maar ook voor het feit, hij heeft 10 kinderen en vreest dat dit hem een bom geld gaat kosten aan allimentatie. Tussen hem en zijn vrouw botert het ook al enkele jaren niet meer goed. ZE hebben vaak knallende ruzie en steken dit voor niemand onder stoelen of banken. Ze heeft al meermaals laten verstaan en letterlijk gezegd dat ze bij hem weg wilt

Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?
Alle reacties Link kopieren
Arme kinderen.
Because when you stop and look around this life is pretty amazing.
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:38:

Heeft iemand tips voor ons , hoe we dit het beste kunnen aanpakken allemaal?o'rly start een commune in texas
The ironman!
Alle reacties Link kopieren
Verliefd zijn is mooi maar in dit geval geeft het alleen maar meer ellende. Er zijn idd (te veel) kinderen bij betrokken en alleen al om hun welzijn moet je dit niet willen. Je hebt al problemen genoeg.. ga daar serieus mee aan de slag! Je hormonen achterna lopen is geen optie. Werk aan je relatie of bouw een nieuw leven op zonder je vriend.
I have neither the time nor the crayons to explain this to you.
Alle reacties Link kopieren
Wat een bizar verhaal. De man van je schoonzus? Tien kinderen?



Ik hoor de stem van Jambers al op de achtergrond, en dan is het nog in België ook.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Wat een potje maken jullie ervan, ongelovelijk dat 2 volwassen mensen op deze manier nadenken.

Als je relatie al zo lang slecht was had je er iets aan moeten doen, of moeten weggaan. Zelfde geld voor hem.
Alle reacties Link kopieren
quote:Susan schreef op 13 maart 2014 @ 11:08:

Wat een bizar verhaal. De man van je schoonzus? Tien kinderen?



Ik hoor de stem van Jambers al op de achtergrond, en dan is het nog in België ook.'"Overdag is zij een brave huismoeder, 's nachts bespringt zij gelijk een nymfomane de nonkel van haar bloedjes"
Alle reacties Link kopieren
O je vroeg om tips: Gooi het verhaal open, dat betekent; vertel het aan je man, en hij aan zijn vrouw. Begin daar maar eens mee.
Alle reacties Link kopieren
lol @ Fairy1
The ironman!
TO, serieuze vraag.......hoe zie jij het nu zelf voor je?
Allereerst als je eigen relatie niet goed meer is dat je zelfs wil vreemdgaan en al gezoend hebt met en verliefd bent op een ander, dan moet je je eigen relatie eerst eens gaan verbreken. Daarvoor moet je een gesprek aangaan met je partner dat je het niet meer ziet zitten en, eigenlijk ben je dat stadium al voorbij, moet je samen nog eens bekijken of jullie dingen kunnen veranderen.



Met de partner van de zus van je man moet je helemaal niets. Hij zit zelf nog in een relatie. Hij was zelf verantwoordelijk voor met die vrouw juist uiteindelijk die 10 kinderen te krijgen en als hij vindt dat zijn relatie niet goed meer is moet hij daar een oplossing voor zoeken met zijn partner of een oplossing zoeken om uiteindelijk weg te gaan als dat niet meer lukt. Tot die tijd heb je daar allemaal niets mee te maken.



Als je éénmaal vrijgezel bent kun je kijken voor andere vrijgezelle mannen die jouw hartje sneller laten kloppen.



Maar eerst dus praten met je eigen partner over jullie slechte huwelijk en als dat niet mogelijk is kijk alvast wat je gaat doen als je bij hem weggaat qua woonmogelijkheden, inkomsten etc.
Alle reacties Link kopieren
Ze hebben voor 5 stellen geworpen, hoe egoistisch kun je zijn in tijden van crisis en de overbevolking bah! Ze zouden zich kapot moeten schamen TO! Die hebben het niet op een rij allemaal
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde
Alle reacties Link kopieren
10 kinderen die je er ook gratis bij krijgt. Tja, ik weet niet of ik een geil gevoel daar beneden dat gezeur waard zou vinden. Plus de financiële gevolgen (lees: op een houtje bijten).

Maar goed, het is jouw leven. Hoe dan ook maak het bespreekbaar met je man en bekijk dan wat je wilt. Maar ga niet stiekem de sloerie van de familie uithangen, je bent een rolmodel voor je kinderen, zij komen altijd op de eerste plaats, dus doe het juiste.
Alle reacties Link kopieren
quote:mysteriouske schreef op 12 maart 2014 @ 23:51:

ja 10 kinderen. Zij wilde anticonceptie niet gebruiken zoals het moest en heeft dan 6 "ongelukjes" gehad en 4 gewenste kinderen.

Hij was er zelf bij hoor, toen ze samen besloten onbeschermd te n**ken.
Het is lente, de trollen dalen af volgens mij....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven