Wat vinden jullie stom op facebook?

08-08-2012 22:52 741 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het bijvoorbeeld "stom" als mensen mij en de wereld dmv hun status update op de hoogte houden van al hun pijnen en kwalen.

Echt, wat moet ik ermee, met al die verhalen over bulten, uitslagen en dunne poep.

Vind dat zo prive..





Maar dat ben ik.



Andere mensen zullen vast weer andere opvattingen hebben, en daar ben ik nu op de late avond zomaar's benieuwd naar!



Vertel, wat vinden jullie nou bijvoorbeeld onbegrijpelijk, irritant of debiel van wat mensen zo-al op social media doen, laten of plaatsen?



Groetjes!
quote:marjorette schreef op 23 februari 2013 @ 07:54:

[...]





Op mijn fb vriendenlijst zit ook zo'n setje, het vervelende is dat je nooit weet wie er op iets reageert omdat ze beide intensief gebruik ervan maken. Heel vervelend .



Bloediritant is me dat ja.

Hebben die mensen dat nou zelf niet door?

Ik heb laatst zo'n stelletje van mijn facebook gegooid.

Die vent ging eindelijk na jaren eens een avondje stappen en zij schreef op facebook: voel me zo kut,net alsof mijn hart eruit gerukt is..
Alle reacties Link kopieren
Wat ik erg vervelend is die foto,s van beesten en of kinderen die dan mishandeld worden en dan like it or hate it

En vrienden die dan van die gratis acties doen en dat dan allemaal gaan delen
Alle reacties Link kopieren
quote:gypsygirl-1 schreef op 23 februari 2013 @ 07:49:



Ik vraag me dan altijd wel weer af of er nou ook nog daadwerkelijk iemand is die die meuk wint.Haha, nadat ik had gepost vroeg ik me hetzelfde af...Ennnn toevallig werd er iemand op mijn fb gisteravond blij gemaakt met zo'n like-share-win-actie; het betrof niet zo'n hele "grote" actie, maar toch ow en nog iemand die wat had gewonnen met een twitter-actie..dus ja het schijnt wel te gebeuren, dat winnen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het irritant dat je de mogelijkheid om getagd te worden niet uit kan zetten. Op mijn FB heb ik geen collega's en ik zet nooit neer wat ik ga doen, maar een vriendin (en ex collega) zet wel alles er op wat ze doet en tagt dan de mensen waarmee ze dat doet en zo zien mijn collega's die zij op haar FB heeft alsnog wat ik het weekend heb gedaan.

(Inmiddels vriendelijk aan haar verzocht mij niet meer te taggen)
Alle reacties Link kopieren
Wat ik erg vervelend is die foto,s van beesten en of kinderen die dan mishandeld worden en dan like it or hate it



Dit! Ik zit helemaal niet op die foto's te wachten. Natuurlijk ben ik tegen mishandeling maar ik ga anderen ook niet expres confronteren met zulke schokkende beelden. Dus in Facebook termen heb ik geen hart
Alle reacties Link kopieren
Foto's van levende kwijtgeraakte dieren die doorgestuurd worden, dat snap ik nog enigszins.



Maar nu krijg ik een dooie hond opgestuurd. Totaal niet hier in de buurt ofzo, wat moet ik met een dooie hond?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
http://nieuws.nl.msn.com/ ... ussen-van-nederland#image=1



Vooral die update dat Auschwitz zaaaaalig was
Alles.
Alle reacties Link kopieren
Mensen die berichten neer zetten als dit



Welke lieve leuke mama heeft zin om straks met kind en mij naar de speeltuin te gaan ???



uur later



Niemand wil met mij mee, fuck jullie!!!!!



of



Wat ben ik momenteel een potje labiel zeg. Dat ik goed ben in te pas en te onpas in huilen uitbarsten wist ik al maar dit gaat echt alle perken te buiten. Ik doe m'n best overeind te blijven.



waarom moet dit op fb?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die op vakantie zijn of een weekendje weg en dan 45 foto's per dag uploaden. Gruwelijk irritant
Alle reacties Link kopieren
Mensen die na een teen gebroken te hebben daar zo nodig een foto van moeten plaatsen, teen bont en blauw met daarnaast de rest van z'n schimmelkaastenen met haar! Was fijn zo bij t ontbijt... Wordt er weer misselijk van
Alle reacties Link kopieren
quote:Blusher schreef op 13 maart 2014 @ 22:05:

Mensen die op vakantie zijn of een weekendje weg en dan 45 foto's per dag uploaden. Gruwelijk irritant



Inderdaad, ga genieten!!

Ik heb mijn vorige vakantie mijn mobiel thuis gelaten, heerlijk!!
Alle reacties Link kopieren
@momodoe, en ik aan mensen die niet snappen dat dit zoooo makkelijk uit te zetten is... ;)
Alle reacties Link kopieren
Borden met eten. Mensen, dat is zo NIET interessant!
Alle reacties Link kopieren
Gruwelijke foto's van zielige kindjes/dieren zonder waarschuwing



En van die reclames, van bij 10000000 likes kun je dit winnen
Frankly my dear, I don"t give a damn
Alle reacties Link kopieren
dood ergenis aan ouders die de einduitslagen van de cito plaatsen.

Je ziet alleen de hoge scores, arme ouders die kinderen hebben die beneden maats scoren.

Trots zijn is prima maar dit vind ik zo zelfverheerlijking. ..



Ken moeders uit de klas van mijn zoon diz dan op fb ook nog eens bevriend zijn met de juf, die complete rapporten fotograferen en deze plaatsten vlak na het 10 minuten gesprek.



Trots op me mannetje staat er dan..



arme juffen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven