Heerlijk nachtje weg voor 2 in Nederland

18-03-2014 20:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi viva lezers!



Na een pittige tijd en behoefte om even lekker samen er tussenuit te gaan, ben ik ben opzoek naar een knus, sfeervol hotel/bed & Breakfast voor mijn vriend en ik. Gewoon lekker samen, 1 nachtje weg met zijn tweeën.



Het budget is beperkt, dus geen bruid suite in een gigantisch hotel. Het liefst in een leuke stad, zodat we ergens lekker kunnen eten en het makkelijk bereikbaar is.



Wie o wie heeft een goeie tip voor ons!
Den Bosch de Bossche Beul !!!

Ideaal gelegen, heerlijk bed, gave kamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt en een gastvrouw die enorm aardig is, flexibel, leuke adresjes doorgeeft.



Wij hebben daar enorm genoten en Den Bosch is enorm gezellig en alles is op loopafstand.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel, ziet er heel leuk uit! Had in eerste instantie niet aan Den Bosch gedacht. Helaas zitten ze de aankomende maanden in het weekend vol en wij zijn toch aardig gebonden aan het weekend helaas. Is Den Bosch sowieso het bezoeken waard met z'n 2en? Ik denk bijvoorbeeld aan Maastricht, maar dat is toch echt te ver voor 1 nachtje vind ik persoonlijk.
Alle reacties Link kopieren
HWij gaan elk jaar een weekend weg in NL.

Ons budget is wat ruimer dus qua overnachting zal ik geen tips geven

Maar leuke plaatsen waren

Leiden, nijmegen, Maastricht, Deventer, Zutphen, Groningen



Och, eigenlijk is het altijd wel leuk



We vinden altijd wel een leuke Geocache, anders een stadswandeling, via Iens.nl een passend restaurant etc



Volgens mij is elke grotere plaats leuk samen als je je voorbereidt op wat er te doen is.

Maw, de overnachtingsplek is secundair. Wij kiezen een plaats en zoeken dan wat er te doen is. Museum, de genoemde geocache maar kan ook stadswandeling zijn en tenslotte overnachting.



Er is in elke grotere plaats genoeg nieuws te doen, shoppen kan overal en is geen doel voor ons.

Wat oudere plaatsen zijn leuk om te zijn!
Je bent zelf een theepot
Alle reacties Link kopieren
Bed and breakfast blauw in Twente .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven