lackberg/gerritsen-achtige serie gezocht!

30-08-2013 21:37 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de boekenserie van Camilla Lackberg en de Rizzoli/Isles-serie van Tess Gerritsen in 1 zomer verslonden, heerlijk! Nu ben ik dus op zoek naar den nieuwe serie waar ik aan kan beginnen. Iemand een goede tip?
Alle reacties Link kopieren
Serie Q van Justin Adler Olsen
Alle reacties Link kopieren
Mo Hayder! Er zijn een paar "losse" boeken, maar ook een serie met hoofdpersonen die telkens terugkeren (Jack en Flea) . Ik vind ze erg goed, alleen slecht voor je nachtrust
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
quote:werkendemoeder schreef op 30 augustus 2013 @ 21:48:

Serie Q van Justin Adler OlsenOok erg goed!! Heb net deel 5 uit (het Marco effect)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Thanks voor de tips! Ga ze allebei lezen
De Tony Hill serie van Val McDermid

En de hele serie van Karin Slaughter natuurlijk!!
Oja, en de boeken van James Patterson!
Alle reacties Link kopieren
Patricia Cornwell de Scarpetta serie
Mo Hayder idd! Ben nu bezig in Rot, zo spannend weer!
Karin slaughter. Een hele reeks van ( net allemaal verkocht) gelezen. Die zijn super goed, net als mo hayder inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Idd Mo Hayder!!!!! Ik hou zo van haar boeken!

De Q serie is ook leuk,veel humor!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Alle reacties Link kopieren
Jefferey Deaver de Katherine Dance serie, Lincoln Rhyme serie ook goed ( the bone collector )

Unni Lindell

Karin Fossum ( niet heel spannend )
Alle reacties Link kopieren
De Q-serie is inderdaad erg goed.

Verder:

Millennium triologie - Stieg Larsson

Alle boeken van Chelsea Cain

Sneeuwwitje moet sterven - Nele Neuhaus

Diepe wonden - Nele Neuhaus

De boeken van Lars Kepler

De Frieda Klein boeken van Nicci French (blauwe maandag, dinsdag is voorbij en wachten op woensdag)

(en Jo Nesbo - Pantserhart vind ik ook wel oké)
Alle reacties Link kopieren
quote:werkendemoeder schreef op 30 augustus 2013 @ 21:48:

Serie Q van Justin Adler OlsenTO: Het is Jussi Adler Olsen
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal, ik kan weer een tijdje vooruit!
Alle reacties Link kopieren
Mo Hayder, Tess Gerritsen en Karen Slaughter zijn ook mijn 3 favoriete schrijfsters.



Mo Hayder is soms heerlijk luguber!
Alle reacties Link kopieren
Joy Fielding vind ik ook een goede schrijfster, durf alleen niet echt te zeggen of er een serie van is. (heb een aantal boeken van haar gelezen maar zeer verspreid door de jaren).



Verder natuurlijk de boeken van Karin Slaughter inderdaad en de boeken van Nicci French. Heerlijk. Kan niet wachten tot het weer herfst is en ik een goed excuus heb om op de bank te hangen ;)
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
De boeken over Erlundur van Arnuldur Indridason.

Schrijver heeft buiten deze serie een paar andere boeken geschreven, en daar vond ik niet veel aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:adios schreef op 15 september 2013 @ 15:28:

Joy Fielding vind ik ook een goede schrijfster, durf alleen niet echt te zeggen of er een serie van is. (heb een aantal boeken van haar gelezen maar zeer verspreid door de jaren).



Verder natuurlijk de boeken van Karin Slaughter inderdaad en de boeken van Nicci French. Heerlijk. Kan niet wachten tot het weer herfst is en ik een goed excuus heb om op de bank te hangen ;)



Volgens mij zijn de boeken van Joy Fielding geen serie.

Goede boeken trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Preston & Child is echt een aanrader. En dan de Pendergast serie, de nieuwe vind ik minder. K zou er wel een weekje vrij voor nemen, want bij mij lijken ze altijd vast te groeien aan mn handen!
Alle reacties Link kopieren
De boeken van Indridason zijn idd een aanraden, net als de Harry Hole boeken van Jo Nesbo!
Alle reacties Link kopieren
De eerste boeken van Patricia Cornwell (ongeveer tot boek 6)

Elizabeth George

Kathy Reichs

Henning Mankell

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven