Entertainment alle pijlers

Live optredens/concerten-Topic

31-03-2012 13:43 477 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eén van de leukste dingen om te doen vind ik het bezoeken/ervaren van live muziek. Praten/lezen erover doe ik ook graag. En ik ben nieuwsgierig naar de ervaringen van anderen, dus hier een paar vragen.



1. Welke artiest/band heb je het laatst bezocht?

2. Hoe was het?

3. Had je deze artiest/band al eerder live gezien?

Zo ja, was het beter/slechter dan de vorige keer?

4. Wat is je volgende concert (en wat verwacht je ervan)?
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerstvolgende concert is die van de bands Endstille, Koldbrann en Ondskapt (black metal).

Ik had komende week heel graag naar Ulver gewild, maar Tilburg is voor mij helaas niet te doen qua openbaar vervoer :(
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eindelijk weer wat bandjes op het programma staan. Volgende week helemaal Melkweg (een klein opgezet festival in de Melkweg). Daar komen onder andere Movits en daar ben ik wel benieuwd naar. Maar er zijn volgens mij ook dansvoorstellingen. Kaartje was maar 13 euro, dus als het niets mocht zijn duiken we Cinecenter in voor een filmpje.



Daarnaast nog Boy and Bear, ook in de Melkweg en Franz Ferdinand in Paradiso.



Nog geen fesitval kaartje gescoord dit jaar. Nog even kijken. Hoop eigenlijk dat er weer een Wereld Draait Buiten komt. Lekker dichtbij!
Alle reacties Link kopieren
Ahh Movits! Leuk. Ik zou gaan als ik niet over mn budget gegaan was met Gaga. Hoewel, 13 euro...
Alle reacties Link kopieren
Ben je nog geweest Koettie? Ik vond Movits super leuk! Wat een energie (top met 2 blazers). Was een feestje. Als ze nog eens in Nederland komen ga ik zeker weer!



Het festival was verder leuk. Twee dansvoorstellingen gezien, waarvan een aardig en een erg leuk (was combi met een bandje, houd ik wel van). Daarnaast nog de Kift gezien en Lilian Viera's samba soul. Laatste is voor mij iets te gladjes.



Al met al een erg leuke avond!
Alle reacties Link kopieren
Flamencospektakel van absolute wereldtop / Paco Pena Dance Company



Gitarist Paco Peña is de koning van de flamenco. Van wereldniveau, ongenaakbaar en op eenzame hoogte. Dat bewijst hij opnieuw met Quimeras, een wervelende show van 16 man sterk waarin het hart van de Spaanse flamenco nóg hartstochtelijker klinkt dan normaal het geval is. In Quimeras brengt de virtuoze gitarist flamenco samen met ritmes uit Afrika. De show brengt de migratie van Afrikanen naar Europa voor het voetlicht, die hun droom najagen en hopen op een nieuw bestaan aan de andere kant van de oceaan. Paco Peña’s eigen ongeëvenaarde gezelschap en prachtige, acrobatische dansers uit Afrika dansen en spelen samen de sterren van de hemel. Een boeiende culturele uitwisseling met een zinderende show als gevolg.



'Adembenemend mooi' – The Daily Telegraph ""



En daar is geen woord van gelogen. Fantastisch was het.
Alle reacties Link kopieren
24 maart Backstreet Boys in Ahoy! #jeugdsentiment
Alle reacties Link kopieren
Geen muziek, maar ga wel veel naar het theater. En vorige week heb ik mijzelf getrakteerd op Jude Law in Henry V. Ik was bang dat het misschien zou tegenvallen, maar ben er nog steeds van ondersteboven, zó goed was die voorstelling!
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook 24 maart naar de backstreet boys en dan ook nog vip incl. pittickets!



Dinsdag ga ik naar de backstreet boys in Lissabon en in mei nog naar the new kids on the block. #boybandmeisje



In augustus naar Lowlands!
Alle reacties Link kopieren
Nee Max.Daffie. Normaal ga ik vaak naar optreden in m'n eentje maar vond het hier niet zo'n leuk idee als je ook films had enzo. Kende de rest ook niet dus helaas. Volgende keer ben ik er hopelijk bij!
4 mei Robbie williams@ziggo Dome. 2e keer live in 8 maanden tijd :D
Alle reacties Link kopieren
Hoe was Heather Nova, julus? Ik heb haar al heel vaak gezien, waarvan één keer echt tegenviel en de rest geweldig was. Jammer dat ik nu niet kon gaan, ik vind haar zo goed!
Op 19 april naar Adam Ant in Londen, in de Hammersmith Apollo. Kijk er zeer naar uit.
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 22 februari 2014 @ 10:39:

Op 19 april naar Adam Ant in Londen, in de Hammersmith Apollo. Kijk er zeer naar uit.Wat leuk! Stand and deliver! Dat hij nog steeds bezig is, wist ik niet.
Hij is er inderdaad jaren tussenuit geweest, o.a. omdat hij last heeft van een bipolaire stoornis en daardoor een aantal keer opgenomen is geweest. Maar gelukkig gaat het nu weer stukken beter met hem. Hij gaat in april een eenmalige uitvoering doen van zijn debuutplaat. En laat dat nou net een van mijn favoriete albums allertijden zijn .
Alle reacties Link kopieren
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 23 februari 2014 @ 01:48:

Hij is er inderdaad jaren tussenuit geweest, o.a. omdat hij last heeft van een bipolaire stoornis en daardoor een aantal keer opgenomen is geweest. Maar gelukkig gaat het nu weer stukken beter met hem. Hij gaat in april een eenmalige uitvoering doen van zijn debuutplaat. En laat dat nou net een van mijn favoriete albums allertijden zijn .Ik had die LP toen ook. Vond hem toen ook wel prettig om aan te zien.
New kids on the block staat hier ook op het programma! Laatste keer was 23 jaar geleden
quote:xxxRosalitaxxx schreef op 22 februari 2014 @ 10:39:

Op 19 april naar Adam Ant in Londen, in de Hammersmith Apollo. Kijk er zeer naar uit.



Leuk, vond ik vroeger ook helemaal geweldig, maar ben er altijd een beetje huiverig voor om naar bands uit oude tijden te gaan die plotseling weer gaan optreden, bang dat het tegen gaat vallen.

Speelt hij dan in oude bezetting in z'n piraten-uiterlijk?
Alle reacties Link kopieren
Laatste was meteen de eerste: Rammstein.

Was wel in 2009, zal ik gister! Int Geltedome.



Vond het zoooooooo gaaf!

Wil ze vaker live zien, even geduld dus nog!



Heb nog geen volgend concert gepland!
Alle reacties Link kopieren
Pukkelpop line up is vettt :D



Verder heb ik Lady Gaga en Bootleg Beatles nog op het programma staan. En Neil in Lokeren!!
Alle reacties Link kopieren
Mijn eerste concert was die van Ne-Yo in Ahoy ergens in 2010 dacht ik.



Mijn eerstvolgende word...jeudgsentiment Backstreetboys 24 maart in Ahoy!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaaa kaartjes voor de Stones!!
Pinkpop, ga voor Metallica. En eerst nog Within Temptation en daarna Neil Young. Dit is mijn jaar!
quote:laverne schreef op 24 februari 2014 @ 05:45:

[...]





Leuk, vond ik vroeger ook helemaal geweldig, maar ben er altijd een beetje huiverig voor om naar bands uit oude tijden te gaan die plotseling weer gaan optreden, bang dat het tegen gaat vallen.

Speelt hij dan in oude bezetting in z'n piraten-uiterlijk?Hij speelt alweer een paar jaar met regelmaat. Hij heeft zelfs vorig jaar nog in de VS getoerd. Hij speelt allang niet meer met The Ants, maar met een jongere begeleidingsband. Hij heeft nog steeds een wonderlijke kledingstijl, maar de piratentijd ligt achter hem.
Alle reacties Link kopieren
Kaartjes voor Di-rect! Verkoop begon 21 maart om 12.00 en om 12.02 al uitverkocht (waren er maar 100).
Alle reacties Link kopieren
Mijn lijstje voor de komende tijd:



31/03 The Temples (Brussel)

08/04 Gruppo di Pawlowski (Gent)

25/04 Triggerfinger (Goes)

02/04 Triggerfinger (Brussel)
Rock and Roll, Sent Us Insane

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven