Entertainment alle pijlers

Wie is de mol? 2014

01-01-2014 15:52 847 berichten
Donderdag 2 januari 2014 begint een nieuw seizoen van Wie is de mol?''.



Deelnemers:

Aaf Brandt Corstius

Tygo Gernandt

Susan Visser

Jan Willem Roodbeen

Daphne Bunskoek

Freek Bartels

Jennifer Hoffman

Owen Schumacher

Sofie van den Enk

Maurice Lede



Wie is volgens jullie de mol?
Ja Starshine, ik miste die opdrachten ook, maar ook de speedboten en drakenbootrace. De parade met Tycho als trompettist en what about expeditie robinson meets WIDM? Jammer dat niet alles aan de orde is gekomen.



Maar goed, ik vond het eerlijk gezegd enigszins teleurstellend dat Suzan de mol was. Ik heb JW heel lang als hoofdverdachte gehad, maar dat was ook omdat ik Suzan zowel te irritant als te overduidelijk vond. Die vingers en 'de heilige aanwijzing', het in de toekomst kijken met het mollogo ervoor, maar ook het laten liggen van de envelop bij de post ophalen. Het was allemaal zo overduidelijk gericht op Suzan, dat ik me bijna niet kon voorstellen dat een van de kandidaten het fout zou hebben. Dat Sofie zou winnen dat dacht ik meteen al (ongeacht wie de mol zou zijn), ze was net zo bloedfanatiek, zeg maar rustig verbeten, als Hadewych twee jaar terug.

Dat Freek het fout had verbaasde me enorm. Ik dacht hoe kun je het zo ver brengen en dan nog niet weten? Het moet wel de finale vrijstelling zijn geweest. Ik was daarom eigenlijk ook heel nieuwsgierig naar of Tycho wel op Suzan zat. Nou ja, ik zal de laatste aflevering van moltalk gaan kijken, misschien komen daar nog wat onthullingen naar voren.
Alle reacties Link kopieren
Jippie, ik had het eindelijk eens een keer goed!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
Mooie serie was 't: locatie en deelnemers. Susan heeft heel erg goed geacteerd, petje af! Maar om nou te zeggen dat ze veel mollenstreken heeft uitgehaald...... Nee, niet echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Starshine schreef op 20 maart 2014 @ 21:55:

Ze hebben het niet over de windmolens gehad..,, ze zal wel echt niet meer gedurfd hebben dan.

Ik had eigenlijk nog wel graag wilen zien hoe Freek nou ongezien bij Art kwam.In moltalk zei ze dat ze het inderdaad heel eng vond die windmolen
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat ze altijd zulke mooie locaties hebben.Krijg altijd zin om er heen te gaan.

En vond dit ook wel een van de leukere groepen.
Alle reacties Link kopieren
Tip voor degenen die snel willen weten wie de mol is:



Ik had het hele programma nog nooit gezien. Wist wel wat de bedoeling ervan was. Alleen dat er elke week mensen uitgaan snap ik niet helemaal: op basis waarvan en wie beslist dat?

En hoe kun je het programma winnen dan? Ik heb gisteren voor het eerst een hele aflevering gezien en die Freek werd zeg maar tweede en had nooit Susan verdacht???



Afijn, ik had het dus voorheen nooit gezien, maar ik zat een keer te zappen en bleef even hangen bij Wie is de mol? Ongeveer 20 minuten gezien. Ik had echt gelijk door dat het Susan was. En dus niet omdat ik nou zo beregoed ben, het viel echt direct op dat zij aan het acteren was.



Ik denk dat dit komt juist omdat ik er niet middenin zat. Maar ja, voor de mensen die het echt een leuk programma vinden is dit misschien ook niet zo'n geweldige tip....
Nee niet echt.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Sophietje de Mol is.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
quote:nylover schreef op 21 maart 2014 @ 10:33:

Mooie serie was 't: locatie en deelnemers. Susan heeft heel erg goed geacteerd, petje af! Maar om nou te zeggen dat ze veel mollenstreken heeft uitgehaald...... Nee, niet echt.Ik vond juist dat ze zo acteerde! Kon gewoon niet echt zijn terwijl ik haar niet ken want nog nooit gooische vrouwen gezien alleen die restaurantserie van vroeger. Anyway, juist door het acteren dacht ik dat zij de mol was.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Alle reacties Link kopieren
De mol moest t dit jaar vooral van haar acteerwerk hebben. Verder weinig echte mollenacties gezien. En zo jammer dat ze er niet echt diep op in gingen. Vooral de kantonese opera opdracht, waar ik van verwachte dat er een stiekeme "meet the mol" in verwerkt zat, bleek niks aan mollenactie te bevatten.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
quote:dubiootje schreef op 20 maart 2014 @ 20:50:

Freek met een pokerface en een debiele outfit.Mijn man zei dat het net een Star Trek trui was
Ik wist bijna meteen dat het Susan Visser was.

Andere jaren was het niet zo makkelijk te raden. Ze stuntelde behoorlijk. Ik vond de kandidaten wel leuk en ook de gekozen locaties. En de presentatie wel aardig, maar misschien moeten ze geer en goor een keer mee laten doen. Samen met een aantal andere cabaretiers. Krijgt het een heel andere inhoud.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het niet:







Ga in therapie!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ze deze outfit bedoelen:







Haha ja die ja



Dankje voor het plakken, ik zat gisteren mobiel en dan is dat lastig.



Ik vond Freek wel uberschattig, hoe hij reageerde op dat hij eigenlijk alles fout had en de pot heel veel geld had gekost "en Freeeeeeek.."
Alle reacties Link kopieren
Freek is leuk!
Poep, wie heeft jou gescheten?
Suus lijkt mij een leuk mens, maar ik vond het geen goede Mol. Ze heeft maar een aantal keer een echte Mollenstreek geleverd en kon meer Mollen omdat de anderen de opdrachten ook niet helemaal doorhadden (bv met die lichtshow met Maurice). Bovendien vind ik het raar dat de kandidaten (behalve Sophie) haar niet verdachten alleen omdat ''ze zo lief was''.



Ik hoop in het volgende seizoen op een wat sluwere en slimmere mol. Ik denk dat Sophie of Tygo betere mollen waren geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ze is denk ik best een goede mol geweest(heeft kandidaten behoorlijk "ingepakt" ) maar niet veel echt in opdrachten gesaboteerd. En dat is voor ons, als kijker toch t leukste om te zien, en de manier om de mol te ontmaskeren.
ik neem het leven met een korreltje zout... schijfje citroen en een glaasje tequila
Alle reacties Link kopieren
Ik heb enorm gelachen om Freek dit hele seizoen. Zou hem wel als vriend (EEN vriend bedoel ik, want ik ben een meisje - waar hij niet op valt) willen hebben
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een Wie is de Mol fan!

Ik weet niet zo goed wat ik van dit seizoen moet vinden!

Goede presentatie, mooi gefilmd, goede locaties!

Leuke deelnemers: Tygo, Sofie, Owen, Jennifer en Susan. . .

Maar toch . . . mis ik dat aha gevoel. . .
quote:Wittelelie143 schreef op 20 maart 2014 @ 21:52:

Ik had het voor het eerst goed.Ik ook.
quote:ikbenmedereentje schreef op 22 maart 2014 @ 13:08:

Ze is denk ik best een goede mol geweest(heeft kandidaten behoorlijk "ingepakt" ) maar niet veel echt in opdrachten gesaboteerd. En dat is voor ons, als kijker toch t leukste om te zien, en de manier om de mol te ontmaskeren.



Inderdaad, voor de kandidaten was ze wel een goeie mol. Ik heb al eerder gezegd dat ik dacht dat ze aan het acteren was (en zó goed deed ze dat dus niet, imho). En als er zó veel gemold wordt door andere kandidaten blijft er voor de echte mol ook niet zo gek veel te doen, lijkt me.

Dus, ik blijf erbij, de laatste jaren vind ik het gewoon minder leuk (maar nog steeds leuk genoeg om te kijken hoor, ik doe alleen niet meer heel actief mee aan speuren naar aanwijzingen etc)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven