msn.....

28-06-2008 07:33 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Weten jullie hoe je kan zien of iemand uit je lijst je blokkeerd heeft ?

alvast bedankt!
daar zijn sites voor. google eens op msn block of zoiets.
Als je messenger plus hebt zie je wel of je bent toegevoegd of niet.
en als je mailtjes binnen krijgt dat je via een linkje kan zien wie jou geblokkeerd heeft ... niet doen dat is een virus.
Je kunt via die sites alleen kijken of iemand online is, en als ie dan bij jou als 'offline' staat dan heeft ie je geblokt. Maar tegenwoordig kan je ook gewoon je status op offline zetten dus dan geldt dat eigenlijk ook niet meer.
Dat denk ik ook. Als iemand offline staat [status] kun je vlgs mij niet zien of je geblokkeerd bent .

Maar hoe dan wel ?Iemand tips ?
Daar zijn online blocking tools voor..gewoon even googelen. Je typt het adres in wat je wilt checken en het progje zegt of de persoon in kwestie online is.
Helaas, dat kan niet. Die genoemde tools en programma's werken niet met recente versies van MSN. Je kan die persoon missch toch een berichtje sturen....dat wordt dan berzorgd zodra die persoon zijn msn start en als je antwoord krijgt dan weet je in elk geval dat hij/zij wel eens online is..
maarja Schorpioentje, als diegene geen berichtje terug stuurt, weet je niet of je geblokkeerd bent of dat hij/zij je gewoon niets terug wil sturen... ;-)
Extra - Opties - Privacy - Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon Bekijken

Volgens mij is dat ook wat jannus57 bedoelt
novina schreef op 28 juni 2008 @ 20:22:

Als je Plus hebt geinstalleerd bij je msn kan je op de kontaktpersoon klikken dan zie je onderaan messenger live plus extra , aanklikken kijken op kontakt persoon en daar zie je gelijk staan of je bent toegevoegd of niet.

Je moet alleen messenger Plus installeren.
novina schreef op 28 juni 2008 @ 20:22:

Novina, wat jij bedoel zie je welke jijzelf hebt geblokt.
jannus57 schreef op 29 juni 2008 @ 08:56:

[...]

Als je Plus hebt geinstalleerd bij je msn kan je op de kontaktpersoon klikken dan zie je onderaan messenger live plus extra , aanklikken kijken op kontakt persoon en daar zie je gelijk staan of je bent toegevoegd of niet.

Je moet alleen messenger Plus installeren.

Dan zou je dus kunnen zien of je bent toegevoegd.

Maar dat zegt toch nog niks over wel/niet geblokkeerd zijn?

Of zie ik het verkeerd?
Dan zou je dus kunnen zien of je bent toegevoegd.

Maar dat zegt toch nog niks over wel/niet geblokkeerd zijn?

Of zie ik het verkeerd?[/quote]

Nee heb jij gelijk in maar als je niet toegevoegd sta weet je neem ik aan toch wel genoeg dan.

Of gewoon ofline een berichtje sturen als je geblokkeerd ben krijg je hem terug dacht ik.
Als iemand jou eraf geknikkerd heeft, zie je alleen nog maar zijn complete e-mail adres, dus geen nick meer.
zie je dan alleen zijn complete e -mail adres of alleen de voorletters[eerste letters zijn van e-mail]?En blokkeren is toch iets anders dan verwijderen ?
Zijn complete e-mail adres, dus bijv: piet_snot@hotmail.com
Ja, blokkeren is iets anders dan verwijderen. Het kan allebei.
Ik heb dat verwijderen (waardoor je dus geen nick meer zou zien maar een e-mail adres) net even geprobeerd, heb namelijk 2 e-mail adressen. Ik heb dus bij mijn ene log-in mezelf als contactpersoon verwijderd en ben toen bij mijn andere log-in gaan kijken...maar ik zie nog steeds een nick hoor?

Verder zie ik onder Extra - Opties - Privacy - Wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon Bekijken nog steeds dat deze 'persoon' (mijn andere msn login dus) mij toegevoegd heeft (dus ondanks dat ik zeker weet dat ik niet meer toegevoegd ben, ik heb mezelf immers verwijderd). Kennelijk staan hier dus alle personen die ooit de uitnodiging geaccepteerd hebben, dus niet alleen mensen die mij op dit moment nog in de contactenlijst hebben staan.

Hoe je kunt zien of iemand je geblokkeerd heeft weet ik niet. Wel dat off-line berichten die je stuurt aan iemand die je geblokkeerd heeft in het grote niets verdwijnen, je krijgt dus geen melding en als je weer 'geontblokkeerd' wordt krijgt de persoon niet alsnog de berichten (uitgeprobeerd met een vriendin die me omwille van het testen ff geblokkeerd had).

Maar eh, als die persoon je heeft geblokkeerd zul je moeten accepteren dat hij/zij niet meer met je wil praten

(hoezo ik ben hypocriet, oooh dat ik die dingen met een vriendin heb uitgeprobeerd was alleen maar voor de lol hoor...aah ik word gek van dat msn zeg, kwam ie nou maar online :( )
maar ik weet van mijn ex dat hij me geblokkeerd en verwijderd heeft. en hij staat dus niet meer in dat lijstje onder dat privacy kopje.

ik heb sommige mensen alleen verwijderd, niet geblokkeerd, en sommige beiden. misschien dat als anderen je alleen verwijderd hebben maar niet geblokkeerd dat je dan alleen het e-mail adres ziet staan???
he, ik keek nog eens een keer en toen stond hij er nog. Toen ben ik weer uitgelogd en weer ingelogd op mijn andere e-mail adres. En toen weer op de andere, en nou is hij wel weg. Raar...

Maar zo kun je dus kennelijk wel zien of iemand je definitief verwijderd heeft, niet of hij je geblokkeerd heeft lijkt me.
Lastig! Als je verwijderd bent is dit wel te achterhalen .Het is mij opgevallen dat nickname is veranderd in alleen voorletters[2] van hotmailadres .

Alleen de twee letters dus niet het hele e-mail adres.
Volgens mij kun je het ook zien onder: Extra - Opties - Privacy en dan 'wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon'.

Als er dan geblokkeerd achter staat, heeft ie je nog niet verwijderd, maar wel geblokkeerd.

Bij Extra - Opties - Persoonlijke gegevens, kun je heel gemakkelijk je nickname veranderen.

Groet,

Jole
[quote]Jole schreef op 30 juni 2008 @ 19:09:

Volgens mij kun je het ook zien onder: Extra - Opties - Privacy en dan 'wie heeft mij toegevoegd als contactpersoon'.

Als er dan geblokkeerd achter staat, heeft ie je nog niet verwijderd, maar wel geblokkeerd.

Waar geblokkeerd achterstaat zijn de mensen die IK heb geblokkeerd en niet die mij hebben geblokkeerd.
Jole schreef op 30 juni 2008 @ 19:09:

Bij Extra - Opties - Persoonlijke gegevens, kun je heel gemakkelijk je nickname veranderen.

Groet,

Jole

Maar waarom zou iemand je wel blokkeren, maar niet verwijderen? Wat is de zin daarvan??

Andersom (dus als je iemand verwijdert, maar niet blokkeert) dan kan diegene volgens mij nog wel zien wanneer je online bent, en je aanspreken. Toch?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven